SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik hoop toch echt dat dit sarcasme is.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
en Waar Moet ik Nu Mijn Zelfbeeld opkrikken?
Ik vind het niet zodanig jammer vanwege de fotos maar vanwege het feit dat zoveel mensen zich niet volwassen kunnen gedragen"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh![]()
Oh. Naja, lijkt me sterk dat ze me gaan ontslaan als mijn contract 31 december aflooptquote:Op donderdag 22 november 2012 13:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Gewoon thuis met griep is geen reden om niet onslagen te kunnen worden. Zodra je (tijdelijk) in de ziektewet beland wordt t een ander verhaalOpnieuw installeren een optie?quote:Op donderdag 22 november 2012 13:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik vind Chrome fijner. Alleen Dit opeens![]()
Natuurlijk, ik Heb Liever Negatief commentaar Waar Ik Wat mee kan dan Nietszeggende kwijlreacties.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:49 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik hoop toch echt dat dit sarcasme is.
Ik vind het niet zodanig jammer vanwege de fotos maar vanwege het feit dat zoveel mensen zich niet volwassen kunnen gedragen[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Generale repetitiequote:Op donderdag 22 november 2012 13:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh. Naja, lijkt me sterk dat ze me gaan ontslaan als mijn contract 31 december afloopt
[..]
Opnieuw installeren een optie?
Zodat ze op 1 januari zeker zijn dat je er niet in komt
NIEUW: Foto's!![]()
misschien Maar Doen Ja.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh. Naja, lijkt me sterk dat ze me gaan ontslaan als mijn contract 31 december afloopt
[..]
Opnieuw installeren een optie?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik blijf dan ook echt wel thuisquote:Op donderdag 22 november 2012 13:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Generale repetitie
Zodat ze op 1 januari zeker zijn dat je er niet in komt![]()
![]()
dat kan maar op een normale manier. sommige mensen kunnen dat niet eens opbrengen, blijkt maar weer.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik Heb Liever Negatief commentaar Waar Ik Wat mee kan dan Nietszeggende kwijlreacties."Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh![]()
Wees blij dat ie alleen de eerste letter uppercase maakt... als ie random letters in woorden opeens uppercase maakt, ben je verder van huis.quote:
NIEUW: Foto's!![]()
Ik heb het nummer van LL niet meer
Liever jij dan ik.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik hossel ze wel achter de schermen
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Daarom Ook 'waar ik iets mee kan'quote:Op donderdag 22 november 2012 13:51 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
dat kan maar op een normale manier. sommige mensen kunnen dat niet eens opbrengen, blijkt maar weer.
ik Voel me Nu Al Breezahquote:Op donderdag 22 november 2012 13:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wees blij dat ie alleen de eerste letter uppercase maakt... als ie random letters in woorden opeens uppercase maakt, ben je verder van huis.
Begin over speciaalbier En we praten verder. Voor Een oranje Doe ik niks.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
de vraag is dan natuurlijk hoe ver je bereid bent te gaan voor een oranje?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik heb nog Palm bokbier...quote:Op donderdag 22 november 2012 13:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Begin over speciaalbier En we praten verder. Voor Een oranje Doe ik niks.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
* TheClown1 bestelt alle soort speciaalbieren die ik kanquote:Op donderdag 22 november 2012 13:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Begin over speciaalbier En we praten verder. Voor Een oranje Doe ik niks.
![]()
![]()
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh![]()
Ik heb nog een pakket staan met verschillende speciaalbieren.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Begin over speciaalbier En we praten verder. Voor Een oranje Doe ik niks.![]()
![]()
Oeh, een beschuitje met boter en kwinkslag. Zo simpel, zo fucking lekker.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: