SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik hoop toch echt dat dit sarcasme is.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
en Waar Moet ik Nu Mijn Zelfbeeld opkrikken?
Ik vind het niet zodanig jammer vanwege de fotos maar vanwege het feit dat zoveel mensen zich niet volwassen kunnen gedragen"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh![]()
Oh. Naja, lijkt me sterk dat ze me gaan ontslaan als mijn contract 31 december aflooptquote:Op donderdag 22 november 2012 13:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Gewoon thuis met griep is geen reden om niet onslagen te kunnen worden. Zodra je (tijdelijk) in de ziektewet beland wordt t een ander verhaalOpnieuw installeren een optie?quote:Op donderdag 22 november 2012 13:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik vind Chrome fijner. Alleen Dit opeens![]()
Natuurlijk, ik Heb Liever Negatief commentaar Waar Ik Wat mee kan dan Nietszeggende kwijlreacties.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:49 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik hoop toch echt dat dit sarcasme is.
Ik vind het niet zodanig jammer vanwege de fotos maar vanwege het feit dat zoveel mensen zich niet volwassen kunnen gedragen[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Generale repetitiequote:Op donderdag 22 november 2012 13:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh. Naja, lijkt me sterk dat ze me gaan ontslaan als mijn contract 31 december afloopt
[..]
Opnieuw installeren een optie?
Zodat ze op 1 januari zeker zijn dat je er niet in komt
NIEUW: Foto's!![]()
misschien Maar Doen Ja.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh. Naja, lijkt me sterk dat ze me gaan ontslaan als mijn contract 31 december afloopt
[..]
Opnieuw installeren een optie?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik blijf dan ook echt wel thuisquote:Op donderdag 22 november 2012 13:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Generale repetitie
Zodat ze op 1 januari zeker zijn dat je er niet in komt![]()
![]()
dat kan maar op een normale manier. sommige mensen kunnen dat niet eens opbrengen, blijkt maar weer.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik Heb Liever Negatief commentaar Waar Ik Wat mee kan dan Nietszeggende kwijlreacties."Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh![]()
Wees blij dat ie alleen de eerste letter uppercase maakt... als ie random letters in woorden opeens uppercase maakt, ben je verder van huis.quote:
Ik heb het nummer van LL niet meer
Liever jij dan ik.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik hossel ze wel achter de schermen
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Daarom Ook 'waar ik iets mee kan'quote:Op donderdag 22 november 2012 13:51 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
dat kan maar op een normale manier. sommige mensen kunnen dat niet eens opbrengen, blijkt maar weer.
ik Voel me Nu Al Breezahquote:Op donderdag 22 november 2012 13:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wees blij dat ie alleen de eerste letter uppercase maakt... als ie random letters in woorden opeens uppercase maakt, ben je verder van huis.
Begin over speciaalbier En we praten verder. Voor Een oranje Doe ik niks.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
de vraag is dan natuurlijk hoe ver je bereid bent te gaan voor een oranje?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik heb nog Palm bokbier...quote:Op donderdag 22 november 2012 13:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Begin over speciaalbier En we praten verder. Voor Een oranje Doe ik niks.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
* TheClown1 bestelt alle soort speciaalbieren die ik kanquote:Op donderdag 22 november 2012 13:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Begin over speciaalbier En we praten verder. Voor Een oranje Doe ik niks.
![]()
![]()
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh![]()
Ik heb nog een pakket staan met verschillende speciaalbieren.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Begin over speciaalbier En we praten verder. Voor Een oranje Doe ik niks.![]()
![]()
Oeh, een beschuitje met boter en kwinkslag. Zo simpel, zo fucking lekker.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hahaha, ik moet altijd zo lachen om die 'strips'quote:Op donderdag 22 november 2012 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Harry is een baas..
Maarja, net thuis, en toch maar even snel de auto inladen en naar het water. Hopelijk waait het net genoeg. Ziet er super uit zo met het zonnetje
Doei![]()
![]()
Veel plezierquote:Op donderdag 22 november 2012 14:21 schreef Faxie het volgende:
Maarja, net thuis, en toch maar even snel de auto inladen en naar het water. Hopelijk waait het net genoeg. Ziet er super uit zo met het zonnetje
Doei
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
van wie niet?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niemand... want dat mag niet"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh![]()
kwinkslag?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:04 schreef Samzz het volgende:
Oeh, een beschuitje met boter en kwinkslag. Zo simpel, zo fucking lekker.
![]()
![]()
Ohjaquote:Op donderdag 22 november 2012 14:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jij mocht best vrouwen hosselen toch?![]()
![]()
jullie dames weten wel hoe je de temp moeten opvoeren in deze koude tijdenquote:
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh![]()
Dat is echt lekkerquote:Op donderdag 22 november 2012 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pure en witte chocoladehagelslag.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die heb ik ook. Maar niet van Venz, want die is duur.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Je hoofd doet rare dingen met jequote:Op donderdag 22 november 2012 14:32 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
jullie dames weten wel hoe je de temp moeten opvoeren in deze koude tijden![]()
Man he.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hoofd doet rare dingen met je
Rustig aan.![]()
Nee puurquote:Op donderdag 22 november 2012 14:33 schreef kingtoppie het volgende:
Is dat niet melk en witte chocola?![]()
Als ik het niet koud heb, is het niet koud.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:32 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
jullie dames weten wel hoe je de temp moeten opvoeren in deze koude tijden![]()
a mind is a terrible thing to waste inderdaad. zal em weer in de boeken gooien. is beter voor me hehequote:Op donderdag 22 november 2012 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hoofd doet rare dingen met je"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 14:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik het niet koud heb, is het niet koud.![]()
ja maar jij bent vast verhuist naar de droger
![]()
![]()
dat ziet er gezellig uitquote:Op donderdag 22 november 2012 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nee, ik hing vanmorgen aan de waslijn.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
ja maar jij bent vast verhuist naar de droger
![]()
In ut zonnetjequote:Op donderdag 22 november 2012 14:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik hing vanmorgen aan de waslijn.![]()
![]()
Jaquote:
Godverdomme
Ik lees zo'n buildlog van zo'n VW:
Gaat die gast er een V12 van Audi erin hengelen![]()
![]()
Geniousquote:Op donderdag 22 november 2012 14:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja
Godverdomme
Ik lees zo'n buildlog van zo'n VW:
[ afbeelding ]
Gaat die gast er een V12 van Audi erin hengelen![]()
![]()
C_A!!!!!!quote:Op donderdag 22 november 2012 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
binnenkort maar eens kopen dan![]()
![]()
En dan op bruin brood met wat boterquote:Op donderdag 22 november 2012 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
binnenkort maar eens kopen dan.
Echt he? ik zag het nietquote:
VoetbalUI dus ik denk weer een of andere voetbal-loser...
Sorry c_akusje ende kroel
![]()
Holaquote:
Boter is viesquote:Op donderdag 22 november 2012 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan op bruin brood met wat boter.
quote:Op donderdag 22 november 2012 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt he? ik zag het niet
![]()
![]()
![]()
![]()
Voetbal-loser?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt he? ik zag het niet
Niks mis met voetbal, en zeker niet met UI van C_A![]()
![]()
Guidetti, Pelle en van Bronckhorstquote:Op donderdag 22 november 2012 14:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voetbal-loser?
Niks mis met voetbal, en zeker niet met UI van C_A
Ik ga naar Ladies Night 1 december![]()
![]()
Kaneelstokjesquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ja, dan margarine, roomboter of weet ik het watquote:Op donderdag 22 november 2012 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hola
[..]
Boter is vies
[..]![]()
![]()
. Er moet wel een kleeflaagje onder anders mietert alles eraf.
niets tegen feyenoord (ook al ben ik een ajacied) maar guidetti vond ik zo overdreven. hij was er maar een jaar en hij doet alsof hij een feyenoord legende is/wasquote:Op donderdag 22 november 2012 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Guidetti, Pelle en van Bronckhorst
Ik ga naar Ladies Night 1 december"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh![]()
ik hou van niksquote:Op donderdag 22 november 2012 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, dan margarine, roomboter of weet ik het wat. Er moet wel een kleeflaagje onder anders mietert alles eraf.
Meestal stop ik hagelslag op een bruin broodje en plet ik hem helemaal fijn![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
KaneelstokjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oh, het was sarcastischquote:Op donderdag 22 november 2012 14:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nu niet, in ieder geval.![]()
![]()
Om te huilenquote:Op donderdag 22 november 2012 14:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voetbal-loser?
Niks mis met voetbal, en zeker niet met UI van C_A
ik ben naar school![]()
![]()
tja legendequote:Op donderdag 22 november 2012 14:53 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
niets tegen feyenoord (ook al ben ik een ajacied) maar guidetti vond ik zo overdreven. hij was er maar een jaar en hij doet alsof hij een feyenoord legende is/was
Dat nou ook weer niet. Hij is gewoon heel erg geliefd onder de supporters. Altijd zo enthousiast en dat is waar wij ook wel van houden natuurlijk... Feijenoord till i die
Al moet ik zeggen dat ik Pelle beter vind.
(en nee niet om zijn uiterlijkIk vind hem nogal gay
)
![]()
geliefd is 1 ding maar hij wordt op armen gedragen voor 1 seizoen. zoveel heeft hij niet voor feyenoord gedaan.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tja legende
Dat nou ook weer niet. Hij is gewoon heel erg geliefd onder de supporters. Altijd zo enthousiast en dat is waar wij ook wel van houden natuurlijk... Feijenoord till i die
Al moet ik zeggen dat ik Pelle beter vind.
(en nee niet om zijn uiterlijkIk vind hem nogal gay
)
Ik vind het moeilijk om beide heren te beoordelen. Te weinig materiaal voor."Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh![]()
Hij heeft ons weer doen geloven in de club.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:02 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
geliefd is 1 ding maar hij wordt op armen gedragen voor 1 seizoen. zoveel heeft hij niet voor feyenoord gedaan.
Ik vind het moeilijk om beide heren te beoordelen. Te weinig materiaal voor.![]()
En Ditquote:Op donderdag 22 november 2012 15:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij heeft ons weer doen geloven in de club.
Maar wat lees ik nu? Je hebt je kroeg verkocht?![]()
Gedver ik verveel me
Black Ops al uitgespeeld op Veteran. Halo 4 ook op Legendary....
Ik heb het koud en ik ben moe![]()
![]()
warme chocomel?quote:Op donderdag 22 november 2012 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
Gedver ik verveel me
Black Ops al uitgespeeld op Veteran. Halo 4 ook op Legendary....
Ik heb het koud en ik ben moe"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh![]()
Toch zonde dat het nederlands isquote:
Filmpje! je brengt mij op een idee....quote:Op donderdag 22 november 2012 15:25 schreef Vinniiee het volgende:
Toch nog maar even een filmpje kijken![]()
Welke ga je kijken?![]()
Dan snap ik het niet. Je zei dat je haar mee werkte, maar het zat niet goed. Dat lijkt me dan sarcasme ?quote:The Pianistquote:Op donderdag 22 november 2012 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Filmpje! je brengt mij op een idee....
Welke ga je kijken?![]()
mocht je van eng houden dan is sinister een topper hehe"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh![]()
Wie zegt dat het niet goed zat?quote:Op donderdag 22 november 2012 15:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan snap ik het niet. Je zei dat je haar mee werkte, maar het zat niet goed. Dat lijkt me dan sarcasme ?
[..]
The PianistWhat you forget, you are gonna repeat.
quote:quote:Op donderdag 22 november 2012 14:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nu niet, in ieder geval.![]()
Ja die heb ik al gezien, maar die vond ik tegen vallenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:28 schreef TheClown1 het volgende:
mocht je van eng houden dan is sinister een topper hehe
De enge films zijn tegenwoordig niet meer eng![]()
![]()
ik zag em in de bios. vond op zich wel goed of was het slechts het geluid. wat vond je tegenvallenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die heb ik al gezien, maar die vond ik tegen vallen
De enge films zijn tegenwoordig niet meer eng"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel heel slecht
Fijn dat je haar goed zit
What you forget, you are gonna repeat.
te weinig schrikmomenten.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:34 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik zag em in de bios. vond op zich wel goed of was het slechts het geluid. wat vond je tegenvallen
Ik heb hem ook in de bios gezien![]()
![]()
dan was ik nogal onder de indruk van de muziek denk ik. vond het einde op zich wel goed gedaan. had wel zoiets verwacht haha.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
te weinig schrikmomenten.
Ik heb hem ook in de bios gezien"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh![]()
Haren. Mijn haar zit, op een enkele uitzondering na, bijna altijd goed
.
ja zulke films lopen altijd wel zo af. Dus ik had het ook wel verwachtquote:Op donderdag 22 november 2012 15:42 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
dan was ik nogal onder de indruk van de muziek denk ik. vond het einde op zich wel goed gedaan. had wel zoiets verwacht haha.![]()
![]()
Dat van mij zit alleen goed als het nog niet zo lang geleden geknipt is, en ik dan de wax er in smeer als ik net gedouched hebquote:Op donderdag 22 november 2012 15:43 schreef Samzz het volgende:
Haren. Mijn haar zit, op een enkele uitzondering na, bijna altijd goed
.
Ja, dit dusquote:Op donderdag 22 november 2012 15:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat van mij zit alleen goed als het nog niet zo lang geleden geknipt is, en ik dan de wax er in smeer als ik net gedouched heb![]()
![]()
Mijn haar zit gewoonquote:Op donderdag 22 november 2012 15:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat van mij zit alleen goed als het nog niet zo lang geleden geknipt is, en ik dan de wax er in smeer als ik net gedouched heb. Of ik nu net gedoucht heb en het aan de lucht laat drogen, of ik het föhn of dat ik gewoon uit bed stap zonder het te kammen. Het zit
.
wat is jouw geheimquote:Op donderdag 22 november 2012 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn haar zit gewoon. Of ik nu net gedoucht heb en het aan de lucht laat drogen, of ik het föhn of dat ik gewoon uit bed stap zonder het te kammen. Het zit
.
Gemillimeterd?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach, ik ben er nog blij mee... nog een paar jaar... dan is er niet veel meer van over om te zittenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn haar zit gewoon. Of ik nu net gedoucht heb en het aan de lucht laat drogen, of ik het föhn of dat ik gewoon uit bed stap zonder het te kammen. Het zit
.
Dan ben je kaalquote:Op donderdag 22 november 2012 15:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ach, ik ben er nog blij mee... nog een paar jaar... dan is er niet veel meer van over om te zitten![]()
![]()
Iets wat er niet is, kan niet goed zittenquote:.
quote:Op donderdag 22 november 2012 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
Inruilwaarde wordt dan ook steeds minder
Mannen zijn net klassieke auto's.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
Inruilwaarde wordt dan ook steeds minder
We worden steeds meer waard.![]()
mocht het bovenop minder worden dan alles eraf. niets aan zijkanten laten. is niet cool, denk ikquote:Op donderdag 22 november 2012 15:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Alleen bovenop... de zijkant is nog niet aan het uitdunnen hoor"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh![]()
Ja maar niet biljartbalkaal... dan maar standje 1 van den tondeusequote:Op donderdag 22 november 2012 15:56 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
mocht het bovenop minder worden dan alles eraf. niets aan zijkanten laten. is niet cool, denk ik![]()
Ik denk dat ik dan voor zo'n combinatie ga van een baard->bakkebaard en dat dan voorverbind naar de zijkant.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:56 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
mocht het bovenop minder worden dan alles eraf. niets aan zijkanten laten. is niet cool, denk ik
Soort van Mr T, maar dan zonder de mohawkNIEUW: Foto's!![]()
Gelukkig heb ik een man met een weelderige haardos.
Ik ben nog niet kaal hoorquote:Op donderdag 22 november 2012 16:03 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig heb ik een man met een weelderige haardos.
dat bedoel ik. geen scheermesje maar inderdaad standje 1 tondeusequote:Op donderdag 22 november 2012 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar niet biljartbalkaal... dan maar standje 1 van den tondeuse
doe ik overigens nu zelf. vind ik makkelijk. al jaren dat"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh![]()
Lola doet t bij mijquote:Op donderdag 22 november 2012 16:04 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
dat bedoel ik. geen scheermesje maar inderdaad standje 1 tondeuse
doe ik overigens nu zelf. vind ik makkelijk. al jaren dat![]()
Standje 9 welliswaar, maar das ook altijd erg prettigNIEUW: Foto's!![]()
Dat ziet er wel gaaf uitquote:Op donderdag 22 november 2012 16:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan voor zo'n combinatie ga van een baard->bakkebaard en dat dan voorverbind naar de zijkant.
Soort van Mr T, maar dan zonder de mohawkHad vanmiddag een buschauffeur die dat had, maar ik weet niet of jij het hoofd er daarvoor hebt
![]()
![]()
denk t niet neequote:Op donderdag 22 november 2012 16:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ziet er wel gaaf uitHad vanmiddag een buschauffeur die dat had, maar ik weet niet of jij het hoofd er daarvoor hebt
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Duurt ook eeuwen bij jou volgens mij
On second thought...NIEUW: Foto's!![]()
Meh, zoveel haar ziet er dan weer niet zo mooi uit imoquote:Op donderdag 22 november 2012 16:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
On second thought...![]()
![]()
Ben nou al 22 dagen aan het sparen voor een snor... kan niet bedenken hoe lang ik moet sparen voor bakkebaardenquote:Op donderdag 22 november 2012 16:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, zoveel haar ziet er dan weer niet zo mooi uit imo
* LovelyLady gaat zich inschrijven op dating sitequote:Op donderdag 22 november 2012 16:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
On second thought...![]()
Hehehehequote:Op donderdag 22 november 2012 16:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ben nou al 22 dagen aan het sparen voor een snor... kan niet bedenken hoe lang ik moet sparen voor bakkebaardenEen jaar?
![]()
![]()
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 22 november 2012 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady gaat zich inschrijven op dating site![]()
![]()
Oppervlakkige mutsquote:Op donderdag 22 november 2012 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady gaat zich inschrijven op dating site
het gaat er ook om wat er onder dat kale huidje zit hoor
Het oog wil ook wel watquote:Op donderdag 22 november 2012 16:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Oppervlakkige muts
het gaat er ook om wat er onder dat kale huidje zit hoor![]()
![]()
![]()
zo blijkt maar weer dat verandering niet altijd goed is haha"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh![]()
je had het over schone dames en woestaantrekkelijke mannen... ik voelde me niet echt aangesproken.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:16 schreef kingtoppie het volgende:
Zeggen jullie geen hallo tegen mij?
maar goed: hallo kt
Halloquote:Op donderdag 22 november 2012 16:16 schreef kingtoppie het volgende:
Zeggen jullie geen hallo tegen mij?![]()
![]()
halloquote:Op donderdag 22 november 2012 16:16 schreef kingtoppie het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
je had het over schone dames en woestaantrekkelijke mannen... ik voelde me niet echt aangesproken.
maar goed: hallo kt![]()
Nouja dat kan natuurlijk...
Bedoelde je er stiekem wel mee natuurlijk
Rustig aan.![]()
Shit, heb ik die post even over het hoofd gezien.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
je had het over schone dames en woestaantrekkelijke mannen... ik voelde me niet echt aangesproken.
maar goed: hallo kt
Hoi KTquote:Op donderdag 22 november 2012 16:16 schreef kingtoppie het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Nouja dat kan natuurlijk...
Bedoelde je er stiekem wel mee natuurlijk
Ik voel me aangesprokenquote:Op donderdag 22 november 2012 16:12 schreef kingtoppie het volgende:
Hai hai. Schone dames en woestaantrekkelijke mannen.!
12 op 13 's nachts toch?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:59 schreef kingtoppie het volgende:
11 december komt the hobbit in de bios“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat verlicht de pijn.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al met iemand afgesproken.
Rustig aan.![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al met iemand afgesproken.
![]()
![]()
Ik denk alleen dat ze mij niet bedoeld.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Veel plezier bij de hobbit Mur![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 17:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat ze mij niet bedoeld.
Samzz moet ons niet Mur.
Rustig aan.![]()
Mij ook al nietquote:Op donderdag 22 november 2012 17:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat ze mij niet bedoeld.![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 17:28 schreef Murdera het volgende:
Anders moeten we als sausagefest naar de hobbit.
maar dan kunnen we wel verkleed.![]()
![]()
![]()
Heeft ook zo zijn charmes.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:28 schreef Murdera het volgende:
Anders moeten we als sausagefest naar de hobbit.
maar dan kunnen we wel verkleed.![]()
Rustig aan.![]()
We zijn stevig aan het huilen, we zijn met zn allen afgewezen door samzz.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
wat is het rustig hier trouwens!
Iedereen aan het avondeten zeker??
Rustig aan.![]()
Dus geen groupbang?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
We zijn stevig aan het huilen, we zijn met zn allen afgewezen door samzz.![]()
Jammer, ik wou me nog op het laatste moment aansluiten![]()
![]()
Misschien wilt ze jou wel.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus geen groupbang?![]()
Jammer, ik wou me nog op het laatste moment aansluiten
Rustig aan.![]()
Die ken ik helemaal niet!quote:Op donderdag 22 november 2012 18:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat klopt. De aardbeienversie is ook om te smullen
![]()
![]()
Schandequote:Op donderdag 22 november 2012 18:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die ken ik helemaal niet!![]()
![]()
Dat compenseer je gewoon met je lul.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik ben 4cm te kort
Rustig aan.![]()
quote:Nu lijkt het net alsof ik heel veeleisend ben of zoquote:.
Ah johquote:Op donderdag 22 november 2012 18:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Nu lijkt het net alsof ik heel veeleisend ben of zo.
![]()
![]()
Nu lijkt het net alsof wij niet leuk zijn.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Nu lijkt het net alsof ik heel veeleisend ben of zo.
Rustig aan.![]()
Ben ik weerNee, Samzz is gewoon te veeleisendquote:Op donderdag 22 november 2012 18:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat compenseer je gewoon met je lul.![]()
![]()
Maar dat is toch ook zoquote:Op donderdag 22 november 2012 18:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nu lijkt het net alsof wij niet leuk zijn..
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik ben 4cm te kort.
Of hakkenquote:Op donderdag 22 november 2012 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien dat een schop onder m'n hol helpt?.
Ik heb er wel tweequote:Op donderdag 22 november 2012 18:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja ok, daar heb je dan wel een punt..
Gegroet beste mensen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Stiekem onder der rokje gluren he, ik zie het wel.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gegroet, beste Fera! *doet buiging*
Rustig aan.![]()
Dat weet je best.quote:Hey Koffie!quote:Op donderdag 22 november 2012 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gegroet, beste Fera! *doet buiging*
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hey Vin.quote:
Jammer he, dat jij daar niet op bent gekomen!quote:Op donderdag 22 november 2012 18:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Stiekem onder der rokje gluren he, ik zie het wel.![]()
![]()
Ik keek vanaf boven zo tussen der tieten.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jammer he, dat jij daar niet op bent gekomen!
Rustig aan.![]()
Zolang jij aardig tegen me doet vind ik jou een toffe peer.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon nog een keer horen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Helaas draag ik bijna altijd een broek.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jammer he, dat jij daar niet op bent gekomen!
Dus soms ben ik een klere lijer.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Zolang jij aardig tegen me doet vind ik jou een toffe peer.
Rustig aan.![]()
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 22 november 2012 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Helaas draag ik bijna altijd een broek.
Rustig aan.![]()
Tsja, beetje moeilijk om iemand tof te vinden als hij kutopmerkingen naar je maakt.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus soms ben ik een klere lijer.![]()
Mja okquote:Op donderdag 22 november 2012 18:30 schreef Fera het volgende:
Tsja, beetje moeilijk om iemand tof te vinden als hij kutopmerkingen naar je maakt.![]()
![]()
Rustig aan.![]()
Maak je niet druk, Toppie. Ik ben ook vaak genoeg een klootzak. En andere mensen net zo goed.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus soms ben ik een klere lijer.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat wist ik dat wist ik!quote:Op donderdag 22 november 2012 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Helaas draag ik bijna altijd een broek.![]()
![]()
quote:
Hoe gaat het vandaag?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Je hebt me slechts één keer gezien.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat wist ik dat wist ik!
Dat zeker weten.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maak je niet druk, Toppie. Ik ben ook vaak genoeg een klootzak. En andere mensen net zo goed.
Beetje niet met Vinnie Mur en mij naar de hobbit gaan.
Rustig aan.![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Tsja, beetje moeilijk om iemand tof te vinden als hij kutopmerkingen naar je maakt.![]()
![]()
![]()
Maar je droeg wel een broek!quote:Op donderdag 22 november 2012 18:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt me slechts één keer gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:De uitzondering bevestigt de regel.
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:32 schreef Fera het volgende:
[..]De uitzondering bevestigt de regel.
![]()
![]()
Dat kan twee kanten op gaan.quote:Ik hoop dat het positief is. Al nagedacht over je studie?
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar je droeg wel een broek!Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WW 2 film?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:32 schreef Vinniiee het volgende:
The Pianist
Ik moet meer WW II films kijkenRustig aan.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:34 schreef Fera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Livestream link ontvangen. thnx.![]()
Daar kap ik mee, ff tijdje werken, hoofd leeg krijgen enzo.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan twee kanten op gaan.Ik hoop dat het positief is. Al nagedacht over je studie?
Rustig aan.![]()
Always a pleasure.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:35 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Livestream link ontvangen. thnx.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik download ze altijd later in HD.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:35 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Livestream link ontvangen. thnx.Rustig aan.![]()
Oké, dus wel een knoop doorgehakt.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar kap ik mee, ff tijdje werken, hoofd leeg krijgen enzo.![]()
Hoe zit dat met je stufi? Moet je dat terug betalen? Omdat je al eerder met een studie bent gestopt.
Ja, hoe durf ik. Billenkoek voor mij!quote:Op donderdag 22 november 2012 18:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zeker weten.
Beetje niet met Vinnie Mur en mij naar de hobbit gaan.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
met een kapotte rechterarm werkt het nietquote:
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Niet?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We willen niet iedereen in TC hebben.![]()
![]()
Na 10 jaar ofzo geloof ik..quote:Op donderdag 22 november 2012 18:36 schreef Fera het volgende:
Hoe zit dat met je stufi? Moet je dat terug betalen? Omdat je al eerder met een studie bent gestopt
Maar ehh, binnen die 10 jaar ben ik wel weer bezig met een andere studie gok ik zo.
Rustig aan.![]()
Links kan ook.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
met een kapotte rechterarm werkt het nietLees de PI.quote:![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoe durf ik. Billenkoek voor mij!
Rustig aan.![]()
Te laat, ik kom er al aan.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat doe ik je niet aanquote:Op donderdag 22 november 2012 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoe durf ik. Billenkoek voor mij!![]()
![]()
Ik heb de link al.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O, oké.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Na 10 jaar ofzo geloof ik..
Maar ehh, binnen die 10 jaar ben ik wel weer bezig met een andere studie gok ik zo.Blijf je nog op dezelfde plek werken, of ga je iets anders doen?
Alweer, gisteren ook al niet. Bedtijd voor jou.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die lees ik dan weer niet he![]()
Hier blijven werken.. Tis hier super soepel...quote:Op donderdag 22 november 2012 18:39 schreef Fera het volgende:
[..]
O, oké.Blijf je nog op dezelfde plek werken, of ga je iets anders doen?
Wel 2e baan erbij.. Ik denk dan aan taxi oid... Kijken of dat lukt...
Tevens iets op mijn pad gekomen niet zo lang geleden met promotiewerk wat wel heel scherp verdient...
Ze had het over 15 uur werk max voor 200 euro.Rustig aan.![]()
Hey, ik heb potdomme nog 20 minuutjes!!1quote:Op donderdag 22 november 2012 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alweer, gisteren ook al niet. Bedtijd voor jou.![]()
![]()
Je kan anders wel wat pakketjes voor me rondbrengen, verdien je hetzelfde voor 3 uurquote:Op donderdag 22 november 2012 18:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hier blijven werken.. Tis hier super soepel...
Tevens iets op mijn pad gekomen niet zo lang geleden met promotiewerk wat wel heel scherp verdient...
Ze had het over 15 uur werk max voor 200 euro.![]()
![]()
Laten doen is nog beter.quote:19.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey, ik heb potdomme nog 20 minuutjes!!1![]()
Als ik niet over de grens hoef en het blijft bij wietquote:Op donderdag 22 november 2012 18:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je kan anders wel wat pakketjes voor me rondbrengen, verdien je hetzelfde voor 3 uur
Rustig aan.![]()
de tijd gaat ook zo hardquote:Op donderdag 22 november 2012 18:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laten doen is nog beter.
[..]
19.![]()
![]()
Die dingen die ik vaker voorbij komen ja. Is dat niet mensen goede doelen aansmeren of zo?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hier blijven werken.. Tis hier super soepel...
Ze had het over 15 uur werk max voor 200 euro.
2 keer neequote:Op donderdag 22 november 2012 18:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik niet over de grens hoef en het blijft bij wiet![]()
![]()
Valt weinig te hosselen hier hoor. Tenzij je op mannen valt.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja daarom kwam ik hier ff hosselen.Het ging vandaag redelijk snel ja.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
de tijd gaat ook zo hard![]()
![]()
Nee dit ging over tabakquote:Op donderdag 22 november 2012 18:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Die dingen die ik vaker voorbij komen ja. Is dat niet mensen goede doelen aansmeren of zo?
Mensen longkanker aansmeren.
Rustig aan.![]()
zag samz en lola toch?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Valt weinig te hosselen hier hoor. Tenzij je op mannen valt.
[..]
Het ging vandaag redelijk snel ja.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ik gok dat mensen daar liever geld aan uitgeven dan aan goede doelen.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee dit ging over tabak
Mensen longkanker aansmeren.
Truequote:Op donderdag 22 november 2012 18:45 schreef Fera het volgende:
Ik gok dat mensen daar liever geld aan uitgeven dan aan goede doelen.![]()
En ik gok dat er niet super veel werk in is, anders zou je eigenlijk 100 euro per dag verdienen aan zo een flutbaantje... Voor 4 uur werk oid.
3000 bruto zou je dan hebben.Rustig aan.![]()
Dan ben je inderdaad zo schatrijk, dan zou iedereen het wel doen.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
True![]()
En ik gok dat er niet super veel werk in is, anders zou je eigenlijk 100 euro per dag verdienen aan zo een flutbaantje... Voor 4 uur werk oid.
3000 bruto zou je dan hebben.
Challenge accepted?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Maarja wel ideaal als het super makkelijk ''erbij doen'' baantje is.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ben je inderdaad zo schatrijk, dan zou iedereen het wel doen.Rustig aan.![]()
20 minuten tot je naar bed gaatquote:Op donderdag 22 november 2012 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey, ik heb potdomme nog 20 minuutjes!!1!?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
True, true. Ik moet ook weer een baantje erbij zoeken, denk ik.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maarja wel ideaal als het super makkelijk ''erbij doen'' baantje is.
Hoi schatquote:Op donderdag 22 november 2012 18:53 schreef Raene het volgende:
[..]
20 minuten tot je naar bed gaat!?
![]()
![]()
Ik weet wel een baantje.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:53 schreef Fera het volgende:
[..]
True, true. Ik moet ook weer een baantje erbij zoeken, denk ik.
Rustig aan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: