Top!quote:
Reden van de verkoop is dat ik een baan heb, haha. Ik heb er gewoon geen tijd voor. Foto's zal ik zo meteen even in dit topic gooien!quote:
Hij is op te halen in Limburg, een dorpje vlakbij Sittardquote:Op donderdag 22 november 2012 12:33 schreef Hopje123 het volgende:
Ik heb interesse. Heb je foto's en waar eventueel op te halen?
Hmm, het liefst niet natuurlijk. Het is een mooie set bij elkaar.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
Verkoop je de spellen ook los? Heb wel interesse in Ocarina of time
Ondanks dat doe ik toch een bod van 20 euroquote:Op donderdag 22 november 2012 13:32 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hmm, het liefst niet natuurlijk. Het is een mooie set bij elkaar.
Ik ga hem alleen als set verkopen. En bieden is vanaf ¤150quote:Op donderdag 22 november 2012 13:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ondanks dat doe ik toch een bod van 20 euro
Het is dat de kleur niet helemaal mijn ding is anders had ik zeker de hele set gekocht. Denk eerlijk gezegd dat je er veel meer voor kan krijgen dan 150 euro aangezien die spellen alleen al bij elkaar 80 euro opleveren. Zou hem bijna kopen om het voor meer door te verkopen
Het verzenden alleen al kost me teveel, zodat er van die ¤150 niet veel over blijft. Wat zeg je van ¤175 inclusief verzenden?quote:Op donderdag 22 november 2012 13:43 schreef Hopje123 het volgende:
Ik bied 155,- inclusief verzenden aangezien Limburg net wat te ver is.
We werken hier met richtprijzen waarvoor je het wilt verkopen en niet met "bieden vanaf"quote:Op donderdag 22 november 2012 13:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik ga hem alleen als set verkopen. En bieden is vanaf ¤150
Oké, dan heb ik dat verkeerd begrepen. Zal de OP aanpassen. Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 22 november 2012 13:44 schreef Housekeeper het volgende:
We werken hier met richtprijzen waarvoor je het wilt verkopen en niet met "bieden vanaf"
Ik hou mijn bod even bij 155 inclusief verzenden (8 euro kost dat aangetekend bij de PostNL)quote:Op donderdag 22 november 2012 13:44 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Het verzenden alleen al kost me teveel, zodat er van die ¤150 niet veel over blijft. Wat zeg je van ¤175 inclusief verzenden?
Richtprijs is verhoogd naar ¤175. Voor dat geld verzend ik hem gratis erbij. Er zit tevens nog een 8GB SDHC-kaartje in de 3DS (van Sandisk).quote:Op donderdag 22 november 2012 13:54 schreef Hopje123 het volgende:
Ik hou mijn bod even bij 155 inclusief verzenden (8 euro kost dat aangetekend bij de PostNL)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 november 2012 15:24 schreef Reintji het volgende:
Gevraagd en hij wil liever een witte. Bedankt iig, succes met de verkoop.Niks te danken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
¤170 exclusief verzenden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |