Ohja.

Dan maar in de baas z’n tijd!
Ooit had ik een date met een meisje, gezellig de kroeg in en aan de alcohol. Ik een vaasje, zij een rose’tje. Het was gezellig, we maakten goede grappen en de drank vloeide rijkelijk. Na een paar uur verplaatsten we ons naar de bar, waarbij het alcohol-tanken gewoon door ging. Ik werd niet echt lam, maar zij werd toch behoorlijk losser. Het was 1.30u snachts ofzo toen ze ineens zei: ‘he! Weet je waar ik nou echt zin in heb? Ik heb zin om je keihard te neuken!

’
Ik:
Zij meteen een blik van ‘ohjezus zei ik dat hardop?’ …ik dacht echt: wtf…k ben niet roomser dan de Paus maar een beetje subtiel mag wel, haha. Nou enfin, we zoenden na een tijdje en tegen sluitingstijd liepen we naar haar huis. Zij wilde per se een filmpje kijken. (Om 3u snachts

)
Eenmaal binnen ging zij nog even snel naar de wc, en stond ik in haar huiskamer een beetje naar foto’s te kijken. Het duurde een paar minuten. Het duurde 5 minuten…Ik dacht…’gaat dit wel goed?’…Ik toch even naar haar toilet gelopen, op de deur geklopt…Hoor ik wat gerochel. Deur open, zat ze op de plee en had ze haar kleine wasbakje echt helemaal ondergekotst.

Gat-ver-damme.
Heb ik het maar opgeruimd, haar in bed gelegd (prullenbak ernaast, kon verder niks vinden) en ben er naast gaan liggen. Wil toch geen dood op m’n geweten hebben van een meisje wat in haar kots is gestikt ofzo. De volgende ochtend was ze echt knetterbrak, we hebben nog wel samen ontbeten maar een relatie zat er toch niet meer in.
Verder had ik ooit de Date met de Meest Pijnlijke Stiltes Ever. Krijg er nog kromme tenen van als ik eraan denk, jezusmina. Ik zou een meisje rond gaan leiden door de stad, zij ging in Utrecht studeren dus ik zou haar alle leuke plekken laten zien. Savonds zouden haar ouders uit gaan eten daar dus kon ze daar mooi bij aansluiten. Wij hadden om 13u afgesproken. Dodelijk. Ik in het begin nog gezellig kletsen, praten, maar er kwam echt NIKS uit. Alleen maar ‘ja’, ‘nee’, ‘hmwoah och’ of ‘haha’. Kroegje gezeten. Even gelopen. Ander tentje. Op een gegeven moment had ik de hele fucking ronde Oudegracht-Janskerkhof-Vreeburg 2 keer gelopen zonder dat er een woord gezegd was!!
Ook weer in de kroeg, ik dacht na een tijdje…’heb geen zin meer om wat te zeggen, ik hou mn bek’. Nou, zij dus ook. Zaten we maar uit het raam te kijken, pffff….K wil hier niet meer aan denken.

Toen voorgesteld om naar de film te gaan (gewoon 2 uur legitiem je bek houden, thank god) maar er draaide niks smiddags! Uiteindelijk zijn we maar gaan poolen, totdat ik er om 18u helemaal klaar mee was en zei dat ze zich die laatste 1,5 uur voordat haar ouders er waren vast kon redden.
Op het eind zei ik ook nog ‘nou, was gezellig!’ (

omg, dat ik dat mn bek uit kreeg, was toen nog niet zo assertief) en toen zei zij: ‘..ja….je was wel stil’. Ik kreeg echt zin om haar ritueel te vermoorden, maar mompelde maar iets over dat ik me niet zo lekker voelde en ben weggelopen. Oh, een van de pijnlijkste dagen uit m’n leven. We hebben daarna ook nooit meer contact gehad, haha.
Ook nog even een date waarbij ik zelf schuldig was aan het drama, wel zo eerlijk. We zouden afspreken op de avond van Nederland-Brazilie tijdens het WK van 2010. Ik verwachtte een nederlaag, wedstrijd was om 16u en dacht dat het dus prima was om rond 21.30u af te spreken in de stad. Nou, het was echt 35 graden en ik stond lekker te zuipen met m’n vrienden. Het werd een historische wedstrijd en met bloed, zweet en tranen haalden we de halve finale van het WK. Het werd echt een volksfeest daarna in de stad, ik was de tijd ook volledig vergeten en stond om 20.45u nog in m’n leeuwenhose ergens op een tafel te dansen. Totdat ik ineens bedacht dat ik natuurlijk die date had, KUT. Snel naar huis om te douchen en nog wat te eten.
…Word ik om 21.45u gebeld. Waar ik bleef. Ik vond mezelf, nog in het zweet/bier/smerigheid terug op de bank, met een bak half gesmolten ijs op mn buik. Bazelde dat ik er zo snel mogelijk aan kwam, snel gedoucht, op de fiets, en rond 22.15u was ik in de stad. Zij natuurlijk al flink over de zeik, ik was nog steeds euforisch over de wedstrijd en in mijn halve dronken toestand wilde ik vooral ook daar over praten. Volgens mij wilde ze na een half uur al naar huis en het enige wat ik dacht was ‘ah prima, kan ik thuis nog het einde van Uruguay-Ghana kijken’. Nee, ik was toen wel echt een ongeinteresseerde eikel, wel erg. Dat werd dus ook geen tweede date.

Ach ik kan nog wel uren zo doorgaan maar ik moet weer even aan het werk.