Oke thanks! die gegevens heb ik nog wel als het goed is!quote:Op donderdag 22 november 2012 10:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Meestal alleen hun volledige naam en geboortedatum. Pas bij het inchecken hebben ze meer gegevens nodig. Let er wel op dat je geen spelfouten maakt, anders kun je heel wat betalen om het te corrigeren.
Dat kan ik weleens proberen ja!quote:Op donderdag 22 november 2012 10:59 schreef Opaas het volgende:
Kan alleen met creditcard via de directe website ja.Wellicht kun je via een andere website de tickets aanschaffen via iDEAL. Te denken aan vliegwinkel.nl ofzo.
Voor de rest is het precies hetzelfde als bij iedere andere airline. Paspoort of ID kaart is voldoende..
Jawel. Je boekingen moeten namelijk overeenkomen met je paspoort of ID kaart. Moet zoals aangegeven exact overeenkomen. Documentnummer heb je ook nodig om de boeking te kunnen maken.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:00 schreef n_ick1983 het volgende:
[..]
Dat kan ik weleens proberen ja!
ID of Paspoort heb ik nog niet nodig met online boeken toch?
quote:Op donderdag 22 november 2012 10:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Meestal alleen hun volledige naam en geboortedatum. Pas bij het inchecken hebben ze meer gegevens nodig. * Let er wel op dat je geen spelfouten maakt, anders kun je heel wat betalen om het te corrigeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |