quote:Op donderdag 22 november 2012 10:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oja Knicks wel verloren vannacht maar komt wel goed schatje.
Als er iets is wat niet bij de NY Knicks past is dan is dat wel de zin" komt wel goed schatje " want 1 ploeg die nou niet garant staat voor een comeback gedurende al de jaren dat ze in de NBA vertoeven,dan is dat wel de NY Knicks. Ik verwijs even voor het gemak hun befaamde wedstrijden tegen de Pacers en dan met name Reggie Miller en Spike Lee in de jaren 90. Google maar eens via Youtube o.i.d..quote:Op donderdag 22 november 2012 10:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oja Knicks wel verloren vannacht maar komt wel goed schatje.
Stoudemire kan beter weg blijven.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:17 schreef TheGOAT het volgende:
Maar ach, Stoudemire moet nog terugkomen, moet je je eens voorstellen hoe goed dit team dan is! Beter dan Miami natuurlijk!
Didn't you see the sarcasmquote:Op zaterdag 24 november 2012 03:04 schreef emokid het volgende:
[..]
Stoudemire kan beter weg blijven.
Waarom gebeurd dit niet meerquote:McCray: In the fourth quarter, they sent Kupchak in to get under Olajuwon's skin and kind of ruffle his feathers to see if they could disrupt his rhythm.
Rambis: [Pat] Riley made a point of agitating everybody to the point that we were so on edge — and I say agitating in a good way — he got the team hyped up, ready to play. And Mitch was always a very physical, hard-nosed player.
Reid: I kept trying to tell Dream, "Don't fall for it. Don't fall for it." But when Kupchak kept poking him in the stomach, Dream said, "Do it again, I'm going to knock you out."
Olajuwon: I don't mind people being physical. But this guy, he had no intentions of playing defense. [He was in] just to rough you up. I had 27 or so points already. He came in and was just too rough. I told myself, "I don't mind physical. I don't back down." So, if that was the game plan it worked perfectly. I got kicked out.
Jess Kersey (referee): I tried to get between Hakeem and Kupchak and had Hakeem around the waist. They were throwing punches above my head because I'm only 5-10. I grabbed Hakeem when he was on his heels and the little bit of body weight that I had, it kind of moved him back a little bit and both of us went down to the floor. People were coming around and they were kicking at Hakeem.
Rambis: It was a validation, like most NBA brawls, that basketball players can't fight.
Kersey: Somebody punched me in the head and I yelled up, "I don't know which one of you just punched me in the head, but if I find out, you're going to be ejected." With that, Bill Fitch said to me, "Jess, I know who punched you." Of course in the heat of the moment, I look at Bill and say, "Who was it?" He said, "It was Kareem and Magic."
Nice!quote:
Echt dramatischquote:
1 assist was ook niet veel gevraagdquote:Op woensdag 28 november 2012 12:46 schreef JayJay8 het volgende:
Van Morris, een 2e jaars PG, kan je niet verwachten dat hij elke game goed speelt, maar hij heeft talent en kan er wel komen...
Een daardoor kan Rondo zijn record op zijn buik schrijven.quote:Op donderdag 29 november 2012 02:51 schreef Djokotron het volgende:
Fight in Boston. Humphries, Wallace én Rondo ejected, lol.
Vind het al een mooie streak, dat het zo ver gekomen is. Wat is precies het record van een assist-doubles-streak?quote:Op donderdag 29 november 2012 16:16 schreef Sasman het volgende:
[..]
Een daardoor kan Rondo zijn record op zijn buik schrijven.
Wel erg zonde dat het dan zo eindigt...quote:Op donderdag 29 november 2012 16:35 schreef emokid het volgende:
[..]
Vind het al een mooie streak, dat het zo ver gekomen is. Wat is precies het record van een assist-doubles-streak?
Dat is waar, maar goed. Ik heb het gezien, en Humphries lijkt de instigator, maar Rondo reageert overdreven. Daarnaast is de commentator wel érg partijdig. Bijna niet leuk meer.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wel erg zonde dat het dan zo eindigt...
52? Van Magic.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:35 schreef emokid het volgende:
[..]
Vind het al een mooie streak, dat het zo ver gekomen is. Wat is precies het record van een assist-doubles-streak?
Nice. Mooi gevonden.quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:02 schreef Djokotron het volgende:
Popovych trollt Stern en TNT even hard door Parker, Ginobili, Duncan en Green alvast naar huis te sturen.
Dat de Spurs hun 4e game in 5 dagen moeten spelen en Miami 5 dagen vrij had.. dát is belachelijk. En Stern met zijn sanctiesquote:Op vrijdag 30 november 2012 02:11 schreef BDIL het volgende:
[..]Belachelijk toch ? Je moet altijd verplicht zijn het best mogelijke team op te stellen vind ik, net als in het voetbal anders volgen er sancties. Dit wordt dus een walkover voor Heat en zulke overwinningen kunnen uiteindelijk meespelen om de 1e plek in de Eastern conference
Als Heat fan vind ik dit ook teleurstellend, had een spannende game verwacht met goed basketbal. Bovendien is dit de reden dat Sport1 vanavond ook Lakers uitzend
Precies dit. Slaat nergens op die planning. Briljante actie van Popovich (wat een held eigenlijkquote:Op vrijdag 30 november 2012 03:20 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Dat de Spurs hun 4e game in 5 dagen moeten spelen en Miami 5 dagen vrij had.. dát is belachelijk. En Stern met zijn sanctiesAlleen daarom moet je al hopen dat san antonio toch wint..
En Miami speelt nog treurig ook, staan na 1 helft amper voor tegen die verzameling D-leaguers.
In het voetbal ben je dit juist helemaal niet verplicht. Kijk maar eens naar bekerwedstrijden. Daar spelen vaak hele andere teams dan in de competitie.quote:Op vrijdag 30 november 2012 02:11 schreef BDIL het volgende:
[..]Belachelijk toch ? Je moet altijd verplicht zijn het best mogelijke team op te stellen vind ik, net als in het voetbal anders volgen er sancties. Dit wordt dus een walkover voor Heat en zulke overwinningen kunnen uiteindelijk meespelen om de 1e plek in de Eastern conference
Als Heat fan vind ik dit ook teleurstellend, had een spannende game verwacht met goed basketbal. Bovendien is dit de reden dat Sport1 vanavond ook Lakers uitzend
Ball don't liequote:Op zondag 2 december 2012 18:41 schreef Djokotron het volgende:
R Wallace 1min binnen de lijnen en ... ejected!
Belachelijke ejection, de NBA is echt veel te soft geworden.quote:
Mark Jackson doet het regelmatig, vorig seizoen als voorbeeld.. iets van 42x naar de FT linequote:Op maandag 3 december 2012 14:01 schreef Djokotron het volgende:
Hack a Dwight. Benieuwd wie de volgende coach is die het gaat doen.
http://www.csnhouston.com(...)wight-valid-strategyquote:Op maandag 3 december 2012 14:01 schreef Djokotron het volgende:
Hack a Dwight. Benieuwd wie de volgende coach is die het gaat doen.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:38 schreef TheGOAT het volgende:
Wat ik niet snap is dat hij zo slecht schiet, terwijl hij best een goede 'form' heeft. Heeft backspin, nice follow through. Z'n 'jumper' is ook niet heel slecht. Shaq schoot net zo slecht als hij, maar die gooide F-16's, echte stenen. Zonder boogje, zonder backspin. Dwight schiet met een boogje, backspin, wat ik zei, follow through.
Maargoed, vorig jaar zei hij dat hij op de training er geregeld 20 op rij raak schootHeb Dwight nooit gemogen zoals jullie vast weten, vind hem een beetje type Carmelo qua mentaliteit. Maar benieuwd of z'n FT's nog gaan veranderen, denk het niet...
Frappant detail; z'n 1e jaar inde league schoot hij het beste percentage vrije worpen
+ Minny @Philly, Thunder @Nets en Lakeshow @Rockets. Nicequote:Op dinsdag 4 december 2012 22:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
Vanavond lekkere beukwedstrijd met Pacers - Bulls.
Bron missed the gamewinner.quote:Op woensdag 5 december 2012 04:00 schreef emokid het volgende:
Looooooool, Wizards die van de Heat winnen. 'The hell happened there?
Paul George had weer eens z'n avondquote:Op woensdag 5 december 2012 01:35 schreef Djokotron het volgende:
[..]
+ Minny @Philly, Thunder @Nets en Lakeshow @Rockets. Nice
GrangerDanger is wel constant idd. Constant shooting 6/18quote:Op donderdag 6 december 2012 00:16 schreef TheGOAT het volgende:
Lol, die man is zo inconsistent. Scoort 0 punten ene wedstrijd, 34 de volgendeTime to get Danny Granger back.
Ja idd haha..quote:Op donderdag 6 december 2012 09:37 schreef Multiply het volgende:
30.000 hatseflats. Volgens mij de eerste keer dat Kobe voor een milestone gaat en dat de Lakers winnen.
http://www.grantland.com/(...)a-all-chuckers-squadquote:Op donderdag 6 december 2012 00:58 schreef Djokotron het volgende:
[..]
GrangerDanger is wel constant idd. Constant shooting 6/18
Dus?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:29 schreef matthijst het volgende:
While Bryant will be the youngest to reach 30,000 career points, he is also getting there with more mileage. He has over 7,000 more career minutes played (including playoffs) than Jordan had when he reached 30,000, which is approximately two and a half 82-game seasons averaging 35 minutes per game.
Niets 'Dus?', is gewoon een interessant statistiek.quote:
Moet te doen zijnquote:Op donderdag 6 december 2012 20:00 schreef TheGOAT het volgende:
Kobe heeft ook nog iets van 800 schoten nodig om no.1 te komen van meest gemiste schoten aller tijd
JR Smith is echt zo'n Paul George speler ja, soms denken ze dat ze alles kunnen en dan schieten ze 2/10.quote:Op donderdag 6 december 2012 03:31 schreef Djokotron het volgende:
JR Smith hele dag niets geraakt maar wel de buzzerbeating gamewinner.
Spurs/Bucks ook mooie wedstrijd.
Zie ook wel dat het offensief dit jaar een stuk minder is. Zo veel minder zelfs dat ik weiger te geloven dat enkel de absentie van Granger de oorzaak is.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:35 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
http://www.grantland.com/(...)a-all-chuckers-squad
Kijk naar het team van nu en van vorig jaar, zelfde spelers, met Granger waren ze veel, veel beter.
En om de meeste Kobe-assists te krijgen natuurlijk: http://www.grantland.com/(...)tatistic-kobe-assistquote:Op donderdag 6 december 2012 20:00 schreef TheGOAT het volgende:
Kobe heeft ook nog iets van 800 schoten nodig om no.1 te komen van meest gemiste schoten aller tijd
Fucking heerlijk.quote:
Echtquote:Op vrijdag 7 december 2012 07:26 schreef Gauner het volgende:
Wat een ongekende luxe voor ons Knicks fans!
quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:39 schreef Multiply het volgende:
[..]
En om de meeste Kobe-assists te krijgen natuurlijk: http://www.grantland.com/(...)tatistic-kobe-assist
quote:Did Kobe just miss a shot or did he just inadvertently set up Dwight Howard for an easy score?
Zo zou ik 't niet willen zeggen, de Knicks moeten nu ook wel eens presteren. Ze hebben een verdomde goede bank nu ook, geweldige move om Wallace terug te halen in de NBA.quote:Op vrijdag 7 december 2012 07:26 schreef Gauner het volgende:
Wat een ongekende luxe voor ons Knicks fans!
Felton + Stat wasquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:28 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik durf te wedden dat New York alleen maar beter wordt met STAT erbij
Klopt, maar feit blijft dat het eigenlijk kommer en kwel is geweest de laatste jaren (zelfs met alle grote aankopen). Leuk dat het nu toch eindelijk goed loopt, nu nog hopen dat ze het vast kunnen houden tot en met de PO's.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:26 schreef popolon het volgende:
[..]
Zo zou ik 't niet willen zeggen, de Knicks moeten nu ook wel eens presteren. Ze hebben een verdomde goede bank nu ook, geweldige move om Wallace terug te halen in de NBA.Stoudemire komt straks gewoon vanaf de bank. 'k Hoop dat z'n ego het aankan.
Dat is 'fan' zijn van het beste/meest winnende team.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:56 schreef TheGOAT het volgende:
Waar is DoublePain eigenlijk, zie hem hier nooit als Miami verliest
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:09 schreef TheFastOne het volgende:
http://washingtondc.craigslist.org/doc/tix/3456959374.html
My Wizards tickets are making my house feel like the one in Paranormal Activity. So how do I get rid of these pesky Wizareds tickets that make my bones shiver every time I walk past them? I must get rid of them before it is too late...These Wizards tickets are...PURE EVIL!quote:
Staat Miami bovenaan dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:37 schreef emokid het volgende:
[..]
Dat is 'fan' zijn van het beste/meest winnende team.
Zorg dat je een uurtje voor de wedstrijd in MSG bent. Genoeg entertainment omtrent de wedstrijd (warming up, volkslied etc.).quote:Op zondag 9 december 2012 18:16 schreef Maurijn het volgende:
Ik had even een vraag je aan iemand die wel eens een NBA/Knicks wedstrijd heeft bijgewonen.
Ik ga over een week naar NY en natuurlijk dus naar MSG. Ik zal de wedstrijd Knicks-Nets bezoeken.
Mijn vraag is hoeveel uur voor de wedstrijd ik eigenlijk er moet zijn. Zijn er veel pre-game dingen? Kan ik de spelers zien warm schieten? Kan ik bij het veld gaan kijken?
Ik ben in het seizoen 2010-2011 naar een Knicks game geweest en je hebt vaste tickets dus je kan in feite 5 minuten van te voren komen en gewoon op je plek gaan zitten. Wel schieten spelers al ongeveer een uur van te voren (pin me niet op de tijd vast) maar ook al zit je niet courtside, je mag wel dichtbij het veld staan om foto's te nemen, dus dat is wel leuk. Verder zijn de introducties van de spelers ook leuk, dus ik zou zeker op tijd komen.quote:Op zondag 9 december 2012 18:16 schreef Maurijn het volgende:
Ik had even een vraag je aan iemand die wel eens een NBA/Knicks wedstrijd heeft bijgewonen.
Ik ga over een week naar NY en natuurlijk dus naar MSG. Ik zal de wedstrijd Knicks-Nets bezoeken.
Mijn vraag is hoeveel uur voor de wedstrijd ik eigenlijk er moet zijn. Zijn er veel pre-game dingen? Kan ik de spelers zien warm schieten? Kan ik bij het veld gaan kijken?
Thanx. Vak 115, achter de basket.quote:Op zondag 9 december 2012 18:18 schreef Gauner het volgende:
[..]
Zorg dat je een uurtje voor de wedstrijd in MSG bent. Genoeg entertainment omtrent de wedstrijd (warming up, volkslied etc.).
Geweldige ervaring vond ik het zelf, welk vak zit je?
Top dankje, ik ga denk ik maar voor een uurtje voor de wedstrijd. Als ik even langs het veld kan ik dat natuurlijk wel gaaf.quote:Op zondag 9 december 2012 18:19 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik ben in het seizoen 2010-2011 naar een Knicks game geweest en je hebt vaste tickets dus je kan in feite 5 minuten van te voren komen en gewoon op je plek gaan zitten. Wel schieten spelers al ongeveer een uur van te voren (pin me niet op de tijd vast) maar ook al zit je niet courtside, je mag wel dichtbij het veld staan om foto's te nemen, dus dat is wel leuk. Verder zijn de introducties van de spelers ook leuk, dus ik zou zeker op tijd komen.
Sowieso is het unique om Gortat zo'n dunk te zien doenquote:Op zondag 9 december 2012 18:25 schreef TheGOAT het volgende:
Ben zelf nog nooit bij NBA-wedstrijd geweest, maar wat ik altijd zie en lees, en ook in de zomer bij USA was idd 1,5-1 uur vantevoren warm schieten. Daarna komen ze het veld opgerend, intro's, volkslied idd, miss nog 'honor' voor iemanden warm-ups, is altijd nice, waar dan ook haha, showtiiiime!
Dat soort dingen wil je niet missen lijkt me hehe
Daarnaast Kobe 9-24 met achterlijke pogingen. 3 assists. Hij voelt dat hij het team op sleeptouw moet nemen en in de regel worden de Lakers daar niet beter van...quote:Op maandag 10 december 2012 05:34 schreef Djokotron het volgende:
Lakers-Jazz, time-out, volgende possession, waar komt D´Antoni mee? World Peace iso + airball 3hahaha
Lakers defense nog steeds pathetic. En wat Howard daar staat te doen weet niemand. Utah 16 offensive rebounds + 54 points in de paint.
9-12 nu en 4 game road trip coming up, leuk.
Lakers dit seizoen zijn 1-10 als Kobe meer dan 30 punten maakt. Maakte 42 tegen de Cavs.quote:Op woensdag 12 december 2012 02:26 schreef Djokotron het volgende:
LakersAlweer bijna down 20pts in Cleveland.
![]()
LOOOL, dit heb ik en vele anderen al gezegd toen ze binnengehaald werden, dat er naast deze 4 (Nash, Kobe, Gasol, Dwight) niets is. Maar toen was MWP opeens een goede 5e speler die 3'tje schiet en verdedigt, was Jamison een belangrijke speler, scorer vanaf de bank, Blake een goede back-up voor Nash, Jordan Hill een hard-werkende speler die rebound en blockt, etc.\quote:Op woensdag 12 december 2012 09:06 schreef Multiply het volgende:
Lakers zonder Nash en Gasol zijn natuurlijk niet echt een topteam. Kijk wat er overblijft..
Jep, 8-0 thuis.quote:Op woensdag 12 december 2012 08:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
Knicks nog steeds ongeslagen in MSG?
Allemaal dankzij de TTquote:
Zo kom je wel over anders, door alleen te zeggen dat zonder Nash en Gasol weinig overblijft. Was het met Gasol zo goed dan? Maakt Nash zoveel verschil, was hij zo goed in pre-season? Lakers zijn machtig overschat, in het begin van het seizoen en nu nog steeds. Dit is een team dat in 2010 de NBA Finals won, in 2011 in de 2e ronde gesweept werd, en in 2012 ternauwernood de 1e ronde overleefde, om in de 2e ronde afgeslacht te worden, zonder eigenlijk een kans te hebben om door te gaan.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:06 schreef Multiply het volgende:
Ga aub die opmerkingen niet op mij reflecteren. Ik ben niet elke andere fanboy.
De rest is gewoon kut. Klaar. Alleen Kobe en Howard is niet genoeg.
Amenquote:Op woensdag 12 december 2012 17:51 schreef Multiply het volgende:
Het leuke is dat je in jouw post precies zegt wat ik zeg. Alleen met wat meer woorden. Alleen moet je toegeven dat het dan ook een beetje raar is om een team te beoordelen zonder 2 van de 4 beste spelers.
Volgens mij zeg ik nergens dat ze met Nash en Gasol opeens SUPERGODENTOPPIEJOEPIEWOWLEGENDSFOREVERKAMPIOENENNNNNNNNNNNNN!!!!!! 82-0 AAAAAAAHHHHHHHHH zijn?
Dit team heeft nog niet een lange tijd met een volledige bezetting gespeeld. Weet ik wat het zal worden als ze dat wel doen? Weet jij dat? Nee.
Kampioenskandidaten? Mischien. 2004 all over again? Misschien.
Jawel, dit team ging 0-8 in pre-season. In tegenstelling tot het team in 2000 of 2001, wat ook geen wedstrijd won in pre-season speelt dit team niet al een aantal jaar samen. 2000 was een uniek team, dat team 'could flip the switch'.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:51 schreef Multiply het volgende:
Het leuke is dat je in jouw post precies zegt wat ik zeg. Alleen met wat meer woorden. Alleen moet je toegeven dat het dan ook een beetje raar is om een team te beoordelen zonder 2 van de 4 beste spelers.
Volgens mij zeg ik nergens dat ze met Nash en Gasol opeens SUPERGODENTOPPIEJOEPIEWOWLEGENDSFOREVERKAMPIOENENNNNNNNNNNNNN!!!!!! 82-0 AAAAAAAHHHHHHHHH zijn?
Dit team heeft nog niet een lange tijd met een volledige bezetting gespeeld. Weet ik wat het zal worden als ze dat wel doen? Weet jij dat? Nee.
Kampioenskandidaten? Mischien. 2004 all over again? Misschien.
Alleen dat gejank heel de tijd dat de Lakers het zo slecht doen zonder dat ze compleet zijn word een beetje irritant. Nogal makkelijk ook.
Het punt dat je wilt maken is alleen onnodig. Waar heb ik in mijn vorige posts gezegd dat de Laker kampioen gaan worden? Het enige wat ik gezegd heb is dat de Lakers geen topteam zijn zonder Nash en Gasol. Daarmee bedoel ik alleen maar dat je een team wat 4 goede spelers heeft niet kan beoordelen als er daarvan maar 2 zijn.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:14 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Jawel, dit team ging 0-8 in pre-season. In tegenstelling tot het team in 2000 of 2001, wat ook geen wedstrijd won in pre-season speelt dit team niet al een aantal jaar samen. 2000 was een uniek team, dat team 'could flip the switch'.
Maargoed, jij mag je hoop natuurlijk behouden, je kunt geloven wat je zelf wilt. Ik geloof echter niet dat dit team ook maar in de buurt komt van de contenders. De hele 'aura' die om dit team heen hangt de chemistry, etc. Gaat dit team ooit winnen in een 7-game series van Miami, van OKC, van New York zelfs, OKC, etc?
Ook als Gasol en Nash terugkomen.... Maargoed, ik denk dat t punt wel overkomt, of je het er mee eens bent of niet
Hahah dit blijven toch de mooiste reactiesquote:Op donderdag 13 december 2012 07:31 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Hahahaha, Lakers-fans kunnen niet tegen hun verlies. Weet je, Lakers zijn praktisch bijna altijd goed en krijgen veel spelers gratis in hun schoot geworpen en dan kan je verwachten dat iedereen geniet als ze eens keihard door de mand vallen
Ik nietquote:Op donderdag 13 december 2012 16:31 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik geniet altijd als de Heat verliezen
Wat is er precies leuk aan het "supporten" van een team dat alleen maar kampioen moet worden? Wat is daar precies leuk aan? Lijkt mij echt een saaie benadering van een sport.quote:
Ik snap je niet?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:45 schreef emokid het volgende:
[..]
Wat is er precies leuk aan het "supporten" van een team dat alleen maar kampioen moet worden? Wat is daar precies leuk aan? Lijkt mij echt een saaie benadering van een sport.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:46 schreef emokid het volgende:
Lakers 27-42 Knicks na één kwartthe hellll
quote:After all this time, Mike D'Antoni finally figured out a way to get the Knicks offense going...by having them play against his defense
Wie zegt dat t aan Gasol ligt?quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:58 schreef Djokotron het volgende:
Eerst lag het aan Brown, toen Gasol en wier schuld is het nu? Ow wacht, Nash gaat het allemaal oplossen natuurlijk. Benieuwd of ze bij Washington wel kunnen winnen.![]()
Geef het op joh. Mensen vinden het fijn om te trollen. Ik ben al 13 jaar fan van de Lakers en heb dit gedrag van "fans" van andere teams al vaak meegemaakt. Gelukkig kunnen we ook iets vaker van een kampioenschap genieten dan andere mensen..quote:Op vrijdag 14 december 2012 06:07 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Wie zegt dat t aan Gasol ligt?
En Nash gaat niet alles oplossen nee, maar lijkt me vrij duidelijk dat Nash een HUGE upgrade is over Duhon/Morris of zeg ik nou iets heel raars?
Mja dat vind ik wel een lastige kwestie. In voetbal krijg je het al als kind mee (meestal van je pa of vriendjes).quote:Op donderdag 13 december 2012 23:45 schreef emokid het volgende:
[..]
Wat is er precies leuk aan het "supporten" van een team dat alleen maar kampioen moet worden? Wat is daar precies leuk aan? Lijkt mij echt een saaie benadering van een sport.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:11 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Mja dat vind ik wel een lastige kwestie. In voetbal krijg je het al als kind mee (meestal van je pa of vriendjes).
Met NBA komen de meeste in aanraking op latere leeftijd. Dan heb je een soort van meer 'vrijheid' in je keuze heb ik het idee. Sommige worden Laker fan dankzij Kobe, sommige Heat fan dankzij Wade, sommige Bulls fan tijdens MJ periode.. Andere GSW fan omdat dat lekker anders is, Kings fan omdat ze geen verstand er van hebben (:P), Nets fan vanwege de merchandise, Knicks fan vanwege de sfeer, OKC fan vanwege het team of Indiana fan omdat ze er een goeie kijk op hebben
Maar is het niet heel slecht als je als team afhankelijk bent van een 39-jarige PG om goed te spelen terwijl je twee top tien spelers in je team hebt?quote:Op vrijdag 14 december 2012 06:07 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
En Nash gaat niet alles oplossen nee, maar lijkt me vrij duidelijk dat Nash een HUGE upgrade is over Duhon/Morris of zeg ik nou iets heel raars?
Hehe truequote:Op vrijdag 14 december 2012 09:10 schreef Multiply het volgende:
[..]
Geef het op joh. Mensen vinden het fijn om te trollen. Ik ben al 13 jaar fan van de Lakers en heb dit gedrag van "fans" van andere teams al vaak meegemaakt. Gelukkig kunnen we ook iets vaker van een kampioenschap genieten dan andere mensen..
Nah, Lakers zijn laatste in de NBA met PPG en AST op de PG positie. Ik denk ik onderstreep het even want dat is natuurlijk dramatisch.quote:Op vrijdag 14 december 2012 06:07 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Kan niet. Hebben ze de Kings daar wel gezien als een basketbalploeg? Onze assistenten moeten komen van onze eigen Lebron James namelijk John Salmons.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Nah, Lakers zijn laatste in de NBA met PPG en AST op de PG positie. Ik denk ik onderstreep het even want dat is natuurlijk dramatisch.
Maar goed, defensief is het een zooitje, je hebt drie (van de vijf) goede defenders (Kobe, Howard, Artest) en toch laat je over je heen lopen. Er zit wel meer fout (Gasol als ie speelt wordt totaal verkeerd gebruikt door de snor) maar het is ook geen team. En dat is aan een coach voornamelijk om dat op te lossen.
Kobe is geen goeie defender meer hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Nah, Lakers zijn laatste in de NBA met PPG en AST op de PG positie. Ik denk ik onderstreep het even want dat is natuurlijk dramatisch.
Maar goed, defensief is het een zooitje, je hebt drie (van de vijf) goede defenders (Kobe, Howard, Artest) en toch laat je over je heen lopen. Er zit wel meer fout (Gasol als ie speelt wordt totaal verkeerd gebruikt door de snor) maar het is ook geen team. En dat is aan een coach voornamelijk om dat op te lossen.
Hij heeft nog wel die over mijn lijk mentaliteit, wat een zeer grote kwaliteit is. Er zijn maar een paar spelers die dat hebben(laten zien).quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:20 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Kobe is geen goeie defender meer hoor
Van de freakin' Wizards gast.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:23 schreef Doublepain het volgende:
Edit: Ze wonnen zie ik en meteen weer stil![]()
Het is gewoon een beetje dollen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:23 schreef Doublepain het volgende:
Snap niet dat mensen zo erg genieten van een verlies van de Lakers. Het lijkt alsof je je daar meer druk om maakt dan wat anders. Vraag ik me af of je dan pure haat van binnen hebt naar ze?
Edit: Ze wonnen zie ik en meteen weer stil![]()
Die ene Wall, die het hele seizoen al geblesseerd is en nog geen wedstrijd heeft gespeeldquote:
Dan was het dus een makkelijke overwinningquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:01 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Die ene Wall, die het hele seizoen al geblesseerd is en nog geen wedstrijd heeft gespeeld?
Houd gewoon je muil.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan was het dus een makkelijke overwinning
Veel maakt hij er niet, maar als hij het doetquote:
Hoe hoog ookquote:
Sick dunk ja!!quote:
lakers bank kan het ook wel waarderen. Fijn dat er wederzijds respect is voor zo'n dunk (of ze lachen zich kapot om Howard).quote:
Na DWade, kijk ook graag naar hem. Wat een atletische vermogenquote:Op maandag 17 december 2012 23:13 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
Veel maakt hij er niet, maar als hij het doetHerinner me er nog 1 tegen Yao en 1 tegen Shaq.
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:22 schreef Dos37 het volgende:
Eerste kerstdag heerlijk uitbuiken met Lakers vs. Knicks.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nuggets met 0-22 van achter de lijn![]()
Van 1e helft:
[ afbeelding ]
WTF?
En die 2 punten werden echt helemaal aan het einde van het laatste kwart gemaakt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:36 schreef zeebeschuit het volgende:
They ended with 74 points in the paint, 17 from the foul line, and two points from outside.
Zie je niet vaak nee!
Moet ik wat speciaals zien?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:21 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Voor alle Sport1 gebruikers
Haha wat dan? Dat je de finale goed hebt voorspeld?quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:45 schreef Doublepain het volgende:
Kan zeggen wat je wil, maar ik heb er best kijk op![]()
SPT / [NBA] #34 - Close to the finals
quote:DeMarcus Cousins has been suspended indefinitely by the Sacramento Kings for "unprofessional behavior and conduct detrimental to the team."
Kings president of basketball operations Geoff Petrie announced the move Saturday.
Cousins and Kings coach Keith Smart exchanged words in the locker room during halftime of Sacramento's 97-85 loss at the Los Angeles Clippers on Friday night. Smart benched Cousins for the entire second half and ordered him to remain in the locker room.
Cousins also was suspended one game without pay by the NBA this month for striking Dallas' O.J. Mayo in the groin. Following a loss at San Antonio on Nov. 9, the league suspended Cousins two games without pay for confronting Spurs announcer Sean Elliott in a "hostile manner."
+1quote:Op zondag 23 december 2012 00:07 schreef popolon het volgende:
Een idioot is het. Weg met die knakker.
Ditquote:Op zondag 23 december 2012 00:07 schreef popolon het volgende:
Een idioot is het. Weg met die knakker.
En dit.quote:Op zondag 23 december 2012 00:12 schreef Reanimation het volgende:
[..]
+1
Ik begrijp ook echt niet dat er mensen zijn (ook op dit forum o.a.) die sympathie hebben voor zo'n figuur..
Echt een eerste klas debiel.
triest figuur
Thnx...quote:Op zondag 23 december 2012 07:13 schreef Reanimation het volgende:
Warriors geven 14 pt lead weg
Gefeliciteerd Laker fans.
Al zie ik ze nog steeds echt geen championship winnen, defense is non existent!
Kobe uiteindelijk 16-41![]()
wat een rare man, constant aandacht zoeken dmv geschreeuw of non info.. Die andere van Sport1 heb ik lieverquote:
Jouw familie slaapt om 21:00?quote:Op maandag 24 december 2012 13:12 schreef TheGOAT het volgende:
Morgenavond genietenheb de Christmas pass gekocht. Vorige jaren was het nog $0,99 voor 24 uur. Nu 10 euro, maargoed, 99 cent was ook echt bizar altijd
eerst de hele dag gezelligheid, dan 's avonds lekker eten met familie, en dan als iedereen naar bed gaat, begint voor mij het echte werk pas
Knicks - Lakers en Thunder - Heat kijk ik toch wel erg naar uit
ach gossie, kijk geitje eens, haar in je kutje ?quote:Op maandag 24 december 2012 15:41 schreef TheGOAT het volgende:
WTF wil je hiermee nou vragen. Het is niet dat wij tot half 12 's avonds een vast programma hebben. WRS is alleen m'n broer met z'n vriendin er nog ofzo, misschien zet ik hem wel aan en kijk met een schuin oog, misschien kijk ik het de dag later wel terug. WTF boeit dat nou, ik verheug me gewoon op de sfeer, het ontspannende, de mooie wedstrijden. Kan ook zonder autistisch te zijn
quote:
quote:
Alleen de Celtics game ja!quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:08 schreef BDIL het volgende:
Ik hoorde iets over een gratis wedstrijd op christmas day? Kan zijn dat ik het fout begrepen heb
quote:Op dinsdag 25 december 2012 03:27 schreef Doublepain het volgende:
SPORT1 gaat ook het NL basketball team sponsoren en waarschijnlijk ook wedstrijden ervan uitzenden. Leuk nieuws
Dat wordt dus switchen van audiokanaal. Hoop dat er een originele feed beschikbaar is.quote:Op dinsdag 25 december 2012 03:26 schreef Doublepain het volgende:
LA -Knicks is te zien op Sport1, nadeel is dat Mart er ook is
Je hebt toch geen copyright op je ondertitel trouwens?quote:Op maandag 24 december 2012 16:12 schreef emokid het volgende:
[..]
TheGOAT, hij bedoelde dat niet op een provocerende manier. Ik denk dat je hem verkeerd begrepen hebt. It's all good, dude.
[..]![]()
Oh ja, en je avatar.
Die van mij was in 09 volgensmij, mooie pot met Heat vs Knicksquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:56 schreef TheGOAT het volgende:
Ga voor het 5e jaar op rij live kijken op X-Mas day, goede traditieDe 1e was in 2008, Suns - Spurs, Roger Mason's buzzer-beating 3, en daarna Lakers - Celtics, Finals re-match. Celtics een 12-game winning streak, Lakers 11-game dacht ik, geweldige wedstrijd was dat..
Basketball on Christmas Day is just... special
Yea was mooie game!!quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:56 schreef TheGOAT het volgende:
Ga voor het 5e jaar op rij live kijken op X-Mas day, goede traditieDe 1e was in 2008, Suns - Spurs, Roger Mason's buzzer-beating 3, en daarna Lakers - Celtics, Finals re-match. Celtics een 12-game winning streak, Lakers 11-game dacht ik, geweldige wedstrijd was dat..
Basketball on Christmas Day is just... special
Jup, Christmas day Pass, 10 euro, heb ik ook gekochtquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:53 schreef Greenpeas het volgende:
Is het trouwens mogelijk om via League Pass alleen de wedstrijden van vandaag te betalen/bekijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |