SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf warom oopen ik dit zo?
Best wel chill zo dat ik dit geopend heb
[ Bericht 0% gewijzigd door 1marcelfilms op 22-11-2012 11:14:59 ]vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ
Mijn botten als ik uit bed komquote:
Ik las het ja! Zin anquote:Op donderdag 22 november 2012 09:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
Man man man, Vice City naar Android en iOS. Hopelijk met alle radiostations en epische nummers.
Nee serieus? GTA op een 4 inch scherm? Dat speelt toch voor geen meter.quote:
Ideaal spel als je op de pot zitquote:Op donderdag 22 november 2012 09:42 schreef Frankii het volgende:
[..]
Nee serieus? GTA op een 4 inch scherm? Dat speelt toch voor geen meter.
Of op schoolquote:Op donderdag 22 november 2012 09:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ideaal spel als je op de pot zit
Transport wat heb ik gedaanquote:Op donderdag 22 november 2012 09:46 schreef Rossdale het volgende:
http://sjoerd-media.nl/so(...)ction_ref_map=%5B%5D
Van alle mensen die hier ooit nieuw aankwamen heeft alleen Natte Bob hierop geantwoordquote:Op donderdag 22 november 2012 09:56 schreef Frankii het volgende:
[..]
Marcel. Welkom in dit topic. Stel je eens voor!
Frankie ouwe trekzakartiest van mequote:Op donderdag 22 november 2012 10:06 schreef Frankii het volgende:
[..]
Goedemorgen ouwe trekpleister van me +O
Lekkere sjorkoning van mequote:Op donderdag 22 november 2012 10:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Frankie ouwe trekzakartiest van me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |