Dat zou wel verklaren waarom ik met Bozz belachelijk goede potjes speel en met jullie veel minder goedequote:Op zaterdag 24 november 2012 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stoma en ik moeten maar niet meer hosten dan
Ja al ligt het dus alleen aan de persoon die host. Vraag me af waar ze dan naar kijken kd of spmquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat zou wel verklaren waarom ik met Bozz belachelijk goede potjes speel en met jullie veel minder goede
SPM lijkt me, k/d zegt in principe vrij weinig toch?quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja al ligt het dus alleen aan de persoon die host. Vraag me af waar ze dan naar kijken kd of spm
Helaas, maandag tentamen dus ik moet even doorknallen vandaag, zondag en maandagquote:
Geen ontspanning voor mij deze dagenquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je hebt ook ontspanning nodig Piet dus om half 11 verwacht ik je online
wat een bullshit zeikvideoquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hij emmert over dat skillbased matchmaking omdat dat hem dus benadeeld omdat hij dan niet meer met slechtere spelers matched maar alleen met gelijkwaardige? Boofuckinhooquote:
Moest boodschapjes doen dushi.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik was online maar jij moest zo nodig er uit.
Die man heeft wel binnen 1 maand 28387 subs gekregen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ben dr straks even eten enzo
Hij had eerst een ander YT account Pring0ls
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |