Ik vind hem wel fijnquote:Op donderdag 22 november 2012 22:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom had ik deze teruggelegd.
The whole wereld, connection.quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
Aiight. Gaat lekker, beetje contacten met Mystiq enzo. The movement, brace yourself.
Ja, wou ik nog vragen. Goeie geluidskwaliteit? Jou horen wij meestal wel zacht. Weet niet of je dan deze gebruikt.quote:
Heb hem nog maar een maandje, daarvoor had ik altijd deze:quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, wou ik nog vragen. Goeie geluidskwaliteit? Jou horen wij meestal wel zacht. Weet niet of je dan deze gebruikt.
¤11 en dan nog twijfelen.![]()
absolution was dus de laatste goede hitman gamequote:IO Interactive heeft ons lang laten wachten op een nieuwe Hitman, maar het lijkt erop dat het in de toekomst wat vlotter zal gaan. Tore Blystad, de Director van Hitman: Absolution, laat namelijk weten dat ze gaan voor het model van Call of Duty voor het ontwikkelen van nieuwe delen in de franchise.
Die dingen zijn bagger koop dan een koptelefoon werkt stukken beterquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb hem nog maar een maandje, daarvoor had ik altijd deze:
[ afbeelding ]
maar die is gewoon ruk. Dat ik zachtjes klink is waarschijnlijk omdat ik nogal binnensmonds praat(en Nick zijn mic altijd op standje dove mensch staat en ik daar altijd door wordt overstemd
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |