abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119567956
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 11:16 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik bombardeer geen kinderen in andere landen dus voor mij is hij een uit de kluiten gewassen psychopatische snotneus
die geen grenzen heeft en gevaarlijk is en mijn respect heeft hij niet . Alles wat hij doet gaat tegen mijn geweten en gezond verstand in en tegen alles waar ik in geloof en hij is onmenselijk en denkt alleen aan oorlog en is constant bezig een derde wereldoorlog uit te lokken . Mensen zouden wat dichter bij zichzelf moeten staan en voor zichzelf na moeten denken wat hun eigen normen en waarden zijn ipv achter die van een psychopaat aan te lopen en goed te praten en de MSM te geloven en die lijn te volgen . Je snijd in je eigen vinger , in een derde wereldoorlog ben jij ook het doelwit . Een psychopaat tegen een volk kan jouw volk worden . Besef goed wat je steunt want we leven in een tijd dat niet alles meer ver weg gebeurd maar nu ook makkelijk jouw kant opkomt .
Heel mooi maar je zou een stuk geloofwaardiger overkomen als je de tegenpartij, in dit geval de Palestijnen, ook zou veroordelen voor het afschieten van raketten op burgers waaronder kinderen.
Dat doe je niet.
Ich hock in meinem Bonker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')