Dit zegt op zichzelf niets.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:05 schreef DeParo het volgende:
Ik zie telkens veel moslims op die foto's.
Benieuwd hoe groot die groepen blijven zonder moslims.
Uiteraard wel. Begrijp me niet verkeerd, ik heb niets tegen moslims, maar als zo'n groep telkens oververtegenwoordigd is in dit soort demonstraties dan is er vermoedelijk toch iets meer aan de hand.quote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:10 schreef DeParo het volgende:
[..]
Uiteraard wel. Begrijp me niet verkeerd, ik heb niets tegen moslims, maar als zo'n groep telkens oververtegenwoordigd is in dit soort demonstraties dan is er vermoedelijk toch iets meer aan de hand.
Door te kijken, stel geen domme vragen, je bent hopelijk toch wat slimmer dan dat zeg.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:12 schreef TitusPullo het volgende:
Hoe bepaal je of ze oververtegenwoordigd zijn?
Je weet niet wat het woord betekent.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:13 schreef DeParo het volgende:
[..]
Door te kijken, stel geen domme vragen, je bent hopelijk toch wat slimmer dan dat zeg.
Kennelijk welquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:15 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Je weet niet wat het woord betekent.
Zegt diegene die vragen stelt waar hij al antwoord op weetquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:15 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Je weet niet wat het woord betekent.
Alwetendheid is een tergende aandoening. Een beetje respect, graag.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:20 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Zegt diegene die vragen stelt waar hij al antwoord op weet.
Wat zit er dan verder achter?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:10 schreef DeParo het volgende:
[..]
Uiteraard wel. Begrijp me niet verkeerd, ik heb niets tegen moslims, maar als zo'n groep telkens oververtegenwoordigd is in dit soort demonstraties dan is er vermoedelijk toch iets meer aan de hand.
Ik vind alwetendheid juist zeer prettig maar ik kan er dan ook mee omgaan.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:22 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Alwetendheid is een tergende aandoening. Een beetje respect, graag.
Jij bent oververtegenwoordigd in de mislukterepliekstatistieken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik vind alwetendheid juist zeer prettig maar ik kan er dan ook mee omgaan.
Ik vrees dat jij jezelf niet alwetend kan noemen als je het als een tergende aandoening ervaart.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:22 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Alwetendheid is een tergende aandoening. Een beetje respect, graag.
Zij zien het als een religieuze strijd, meer niet, zij komen op voor islamitische broeders en zusters in een gebied wat zij ervaren als islamitisch. Ze kijken niet naar het conflict zelf, ze kijken niet naar wie er daadwerkelijk schuldig is, of wat er daadwerkelijk aan de hand is, nee zij kunnen zich meer identificeren met de Palestijnen, en daarom scharen zij zich achter hun.quote:
Dat is niet hetzelfde als alwetendheid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
Mooi gezegdquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:27 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zij zien het als een religieuze strijd, meer niet, zij komen op voor islamitische broeders en zusters in een gebied wat zij ervaren als islamitisch. Ze kijken niet naar het conflict zelf, ze kijken niet naar wie er daadwerkelijk schuldig is, of wat er daadwerkelijk aan de hand is, nee zij kunnen zich meer identificeren met de Palestijnen, en daarom scharen zij zich achter hun.
Dat lijkt me niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:26 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Jij bent oververtegenwoordigd in de mislukterepliekstatistieken.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:27 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde als alwetendheid.Klopt, dit ging dan ook over mijn situatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, hoe zwak. Zodra je niet meer weet wat je moet zeggen, snel onzin aanhalen. Ik had anders verwacht van iemand met zo'n zelfoverschatting.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:26 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Jij bent oververtegenwoordigd in de mislukterepliekstatistieken.
Aanhalen? En wat verwacht je dan van iemand met zelfoverschatting?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:32 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ah, hoe zwak. Zodra je niet meer weet wat je moet zeggen, snel onzin aanhalen. Ik had anders verwacht van iemand met zo'n zelfoverschatting.
Ik verwacht een beetje relevantie, maar dat ligt aan mij blijkbaar. Misschien moet ik niet meer verwachten van mensen dat zij op eenzelfde niveau als ik zitten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:33 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Aanhalen? En wat verwacht je dan van iemand met zelfoverschatting?
Zoals het woord aanhalen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:34 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik verwacht een beetje relevantie, maar dat ligt aan mij blijkbaar.
Meerwaarde, oververtegenwoordiging: jij denkt graag in het groot, he?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:40 schreef DeParo het volgende:
Ach TP, de elitaire betweter spelen kan bijna iedereen wel, laat eens zien wat je meerwaarde is in dit topic bijvoorbeeld.
In jouw geval niet echt eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:41 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Meerwaarde, oververtegenwoordiging: jij denkt graag in het groot, he?
Er is ook geen partij die daadwerkelijk schuldig is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:27 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zij zien het als een religieuze strijd, meer niet, zij komen op voor islamitische broeders en zusters in een gebied wat zij ervaren als islamitisch. Ze kijken niet naar het conflict zelf, ze kijken niet naar wie er daadwerkelijk schuldig is, of wat er daadwerkelijk aan de hand is, nee zij kunnen zich meer identificeren met de Palestijnen, en daarom scharen zij zich achter hun.
Dit geldt ook voor Joden(zionisten: in de zin dat al dat land hun 'uitverkoren' volk toebehoort). Voor het pro-Israël kamp wat niet Joods is geldt dat laatste(dikgedrukte) ook.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:27 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hoe kweek je terroristen. Nou zo dus.quote:
Ik heb vanavond een uitleg van hem gehoord in het programma van Claudia de Breij, waarbij hij zijn hele toespraak kon citeren.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:14 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Heb je het fragment op Radio 1 ook gehoord? Het wordt in dit artikel nogal uit verband getrokken. De Winter gaat in op de beschuldiging dat Israël een genocide in Gaza zou plegen. Hij vraagt zich af wat dat voor vreemde genocide dan is, een genocide waarbij de bevolking alsmaar toeneemt. Van 350.000 naar 2.500.000 mensen [zijn cijfers, heb ik niet gecheckt]. Om een genocide gaat er dus blijkbaar iets grondig mis. En dan zijn grap.
Maar los daarvan is het nogal onverstandig om zulke grappen te maken. Je kunt er vergif op innemen dat zo'n opmerking uit context wordt gehaald.
Ik kwam geheel toevallig deze post tegen. Je verweer klopt echt niet, maar ik respecteer je verhaal.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:23 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Nee hoor, gaat een stuk makkelijker en met heel wat minder moeite.
Maar ik snap wel wat je bedoelt. Echter, de Palestijnen wáren gelijkwaardige tegenstanders in 1947 en 1948 (toen ze nog Arabieren heetten). Ze hadden op momenten zelfs de overhand. De groeperingen die tegen elkaar streden waren dus wel degelijk aan elkaar gewaagd. De joodse milities hebben die strijd echter gewonnen en daarmee is dat verhaal ook ten einde! Op 1966 en 1973 na, natuurlijk, toen er opnieuw gelijkwaardige strijd was. Maar ook die zijn verloren gegaan voor de Arabieren/Palestijnen. Wat moet je er nog meer van zeggen? Israël is de bovenliggende partij... niet van meet af aan, maar na harde strijd.
Strijd als middel om je wil af te dwingen, heeft overigens niets met recht te maken. Tenzij het het recht van de sterkste is. Soms gebeurt dat... en dan kun je er heel lang over doorouwehoeren maar moet je terug naar die situatie dat er weer van recht kan worden gesproken. Dat heet een vredesdocument. Maar in dit conflict staat er iets in de weg van zo'n vredesdocument en dat heeft niets te maken met landverovering - that's old news en zoals ik wou aangeven, dat is in 't verleden al zo vaak gebeurd.
[..]
Ik vind dat een ander conflict. En in dat conflict sta ik aan de kant van de Palestijnen. Maar die materie is lang zo interessant niet als iedereen doet voorkomen. Wat ik ook al tegen Kees zei; de meeste Israël-tegenstanders gebruiken dat argument als casus belli. Zoveel landjepik gebeurt er niet. Bovendien ontruimt de regering van tijd tot tijd nederzettingen en vergeet de teruggave van Gaza niet (fat lot o' good thát did...). Daar gebeurt veel onbestaanbare crap tegenover, zoals het treiteren van olijfboeren. Echt, WTF.
Haha, dat is een drogreden. Hamas vanuit de Gazastrook raketten afvuren op kolonisten op de Westoever? Palestijnen die zich verzetten tegen kolonistenaanvallen worden aangevallen door het Israelische leger.quote:Maar als landjepik de hoofdreden zou zijn geweest, dan had het verzet hele andere vormen moeten hebben dan wat er nu gebeurt. Wat dan, vraag je? Laat Hamas en die andere terreurgroepen al die raketten die ze nu op onschuldige burgers in Zuid-Israël (en inmiddels Tel Aviv) schieten, maar op die kolonisten afvuren. Snap je wat ik bedoel? Niet dat dat helpt, maar dan had ik er nog begrip voor gehad. Nu wordt het echter gebruikt als goedpraatreden om onschuldige burgers te bombarderen - en dán heb je een slechte aan mij. Dan verspeel je bij mij, en me dunkt met mij de meesten, alle goodwill.
El Fatah heeft het verdrijven van de joodse staat uit zijn doelstellingen geschrapt. En wat heeft dat opgeleverd? Meer nederzettingen.quote:[..]
Daar zijn dus vredesdocumenten voor. Die zullen er uiteindelijk toch moeten komen en daarvoor moeten beide partijen accepteren dat ze er zijn. Dat is nu nog niet het geval en dat komt niet alleen door 'landjepik' maar ook (en in mijn opinie veel sterker) door de clash der godsdiensten.
[..]
Abbas is geen millimeter opgeschoten omdat hij de terreur niet heeft kunnen stoppen. Niet omdat hij een zachte houding had. (Zacht is niet het goede woord trouwens). Als Hamas zou hebben gedaan als Fatah en zou zijn gestopt met terroriseren, dan en pás dan kun je gaan praten over vrede. Dan kun je pas écht de nederzettingen, kolonisten en terugkeer ter sprake stellen. Maar dat is stap twee, niet stap één. Zover is het niet, want stap één is nog lang niet gezet. En daarvoor is het nodig om te stoppen met haten. Stoppen met zaken als het voorschotelen van Jihad Mickey aan schoolkinderen. Stoppen met het vereren van zelfmoordenaars of jihad-strijders die kinderen doden (en er trots op zijn als het er acht bleken te zijn geweest in plaats van vier). De Palestijnen (tenminste, Hamas en de terreurgroepen) zijn zó verblind door haat dat ze niet snappen dat niemand met ze wíl praten op deze manier. Elke Fajr-5, elke Katyusha en elke Qassam is een aanslag en wie praat er nou met mensen die aanslagen plegen...?
.....quote:Op zaterdag 24 november 2012 08:06 schreef ZetaOS het volgende:
Wanneer begint het schieten van Hamas weer?
Vele te saai zo. In de jaren 80 was dat wel anders.
En wij maar steeds geld sturen voor wederopbouw terwijl netansnotjoe dat zou moeten betalenquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:48 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Hoe kweek je terroristen. Nou zo dus.
http://www.joop.nl/media/(...)et_beroep_op_ironie/quote:De Winter beroept zich met genocidegrap op 'ironie'
Schrijver vindt dat er 'te veel Palestijnen zijn' maar bedoelde opmerking over sterilisatie Gaza-bevolking als 'suggestie voor vrede'
Schrijver Leon de Winter verdedigde zich vrijdagavond in het mediaprogramma De Kunst van het Maken tegen de kritiek die hij kreeg over zijn opmerkingen dat er anticonceptiemiddel aan het drinkwater van de Gazastrook moet worden toegevoegd. Volgens de schrijver was hij slechts ironisch en sarcastisch.
De Winter stelt eerst dat zijn uitspraken verknipt zijn. Vervolgens leest hij de bewuste passage in zijn geheel voor maar die blijkt qua strekking nauwelijks af te wijken van wat er op de radio te horen was. De Winter vindt dat er te veel Palestijnen in Gaza-strook wonen. De aanwezigheid van veel jonge mannen brengt automatisch oorlog met zich mee, aldus de schrijver. Hij is van mening dat er na de Tweede Wereldoorlog vrede in Europa is gekomen dankzij de introductie van de pil. De vorming van de Europese Unie of andere initiatieven noemt hij in dit verband irrelevant.
Juist ja. De extreem gelovige Arabieren (zowel de Palestijnen als de Israeliers) hebben geen verlichting doorgemaakt.quote:Hij is van mening dat er na de Tweede Wereldoorlog vrede in Europa is gekomen dankzij de introductie van de pil
-edit- Whooaa, dat ging over een eenzijdig filmpje, niet over Leon de Winter...quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:48 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Hoe kweek je terroristen. Nou zo dus.
Denk niet dat je er veel tegenin kan brengen, dat ik niet gemakkelijk kan ontkrachten...quote:Op zaterdag 24 november 2012 04:13 schreef Kees22 het volgende:
Ik kwam geheel toevallig deze post tegen. Je verweer klopt echt niet, maar ik respecteer je verhaal.
Ik hoop er later, op een geschikter tijdstip, nog op terug te komen.
quote:Haha
Wáár zit Hamas?quote:dat is een drogreden. Hamas vanuit de Gazastrook raketten afvuren op kolonisten op de Westoever?
Dat laatste is pas een drogreden. Militanten in Gaza worden immers nu ook aangevallen door het Israëlische leger.quote:Palestijnen die zich verzetten tegen kolonistenaanvallen worden aangevallen door het Israelische leger.
Ik drink veel koffie voor ik 's ochtends aan het werk ga en ben een goede programmeur. Ergo, van koffie ga je goed programmeren.quote:El Fatah heeft het verdrijven van de joodse staat uit zijn doelstellingen geschrapt. En wat heeft dat opgeleverd? Meer nederzettingen.
Dan maar terreur tegen mensen die er niets mee te maken hebben?quote:En wie praat er nou met mensen die je woning inpikken?
Lol. Goed punt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 09:58 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Juist ja. De extreem gelovige Arabieren (zowel de Palestijnen als de Israeliers) hebben geen verlichting doorgemaakt.
Zou het daar aan kunnen liggen?
Alsof zij daar de pil niet hebben.quote:Op zaterdag 24 november 2012 09:58 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Juist ja. De extreem gelovige Arabieren (zowel de Palestijnen als de Israeliers) hebben geen verlichting doorgemaakt.
Zou het daar aan kunnen liggen?
Ik bombardeer geen kinderen in andere landen dus voor mij is hij een uit de kluiten gewassen psychopatische snotneusquote:
Precies, je kunt beter de Ultras van Napoli volgen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:16 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik bombardeer geen kinderen in andere landen dus voor mij is hij een uit de kluiten gewassen psychopatische snotneus
die geen grenzen heeft en gevaarlijk is en mijn respect heeft hij niet . Alles wat hij doet gaat tegen mijn geweten en gezond verstand in en tegen alles waar ik in geloof en hij is onmenselijk en denkt alleen aan oorlog en is constant bezig een derde wereldoorlog uit te lokken . Mensen zouden wat dichter bij zichzelf moeten staan en voor zichzelf na moeten denken wat hun eigen normen en waarden zijn ipv achter die van een psychopaat aan te lopen en goed te praten en de MSM te geloven en die lijn te volgen . Je snijd in je eigen vinger , in een derde wereldoorlog ben jij ook het doelwit . Een psychopaat tegen een volk kan jouw volk worden . Besef goed wat je steunt want we leven in een tijd dat niet alles meer ver weg gebeurd maar nu ook makkelijk jouw kant opkomt .
Wat zijn de ultra's van Napoli en hoezo moet je iets volgen ? we leven in 2012 , we kunnen voor onszelf denken en we zijn zelf ook verantwoordelijk voor de wereld waar we in leven en wat we steunen en toelaten op deze wereld . Het is een illusie gecreerd door mensen die macht willen hebben dat we moeten volgen , Dat is niet wie wij zijn , we zijn geboren om vrij te zijn en zelf onze leven in de hand te hebben . Als je naar de wereld kijkt moet je mij niet vertellen dat alles wat nu is , in ons voordeel is en dat machthebbers het volk op 1 hebben staan , wij komen op de derde plaats na geld en na macht , blijf volgen en je wereld word er slechter op ipv beter . If you ignore your rights they will go away , geschiedenis leert je niks anders , geschiedenis leert je ook niet bezetters te vertrouwen of mensen die een volk apart behandelen . Geschiedenis leert je de valkuilen en de signalen en zoals Malcolm X zei :quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:19 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Precies, je kunt beter de Ultras van Napoli volgen.
Daar liep je zelf plaatjes van te posten.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:43 schreef Summers het volgende:
[..]
Wat zijn de ultra's van Napoli en hoezo moet je iets volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |