PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Rare vergelijking.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Pepe en Enoh zouden broeders moeten zijn
quote:Op woensdag 21 november 2012 21:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Pepe en Enoh zouden broeders moeten zijn
Klopt. Is een keer kapot gegaan.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:06 schreef detennismaster het volgende:
Dafuq dit is geen goedlopende reeks meer. Bij 309 kan je niet verder terug
Hij is de eeuwige silver maar zijn schot wordt steeds minder goedquote:Op woensdag 21 november 2012 21:07 schreef Dudeweiser het volgende:
lol Enoh is 5 cm gekrompen sinds FIFA09
Waarom nou weer expliciet neger erbijquote:Op woensdag 21 november 2012 21:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Pepe is een gestoorde maniak, Enoh is een zachtaardige neger die zijn krachten niet kent
het is toch een negerquote:Op woensdag 21 november 2012 21:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom nou weer expliciet neger erbij
Racist
Een mens is een mensquote:Op woensdag 21 november 2012 21:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is toch een negerals ik nou nigger had gezegd was het racistisch geweest
Lekker lekkerquote:
Dat moet gefixt wordenquote:
Ik vond het ook wel grappig, al heeft hij het bij Valencia natuurlijk wel leuk gedaan. In de zomer zal Guardiola dan misschien wel komenquote:Op woensdag 21 november 2012 21:16 schreef poker4lifee het volgende:
wtf Benitez naar chelsea? Dat had ik gemist.![]()
![]()
Benitezquote:Op woensdag 21 november 2012 21:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel grappig, al heeft hij het bij Valencia natuurlijk wel leuk gedaan. In de zomer zal Guardiola dan misschien wel komen?
Ze willen niet degraderenquote:Op woensdag 21 november 2012 21:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ze moeten mij als manager aanstellen, succes verzekerd.
Torres vaste plaats gewoon spits
Daarom zeg ik, mij als manager aanstellenquote:
Daar moet je 18 voor zijnquote:Op woensdag 21 november 2012 21:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, mij als manager aanstellen
Ik hoef geen salaris, ik geef er geld op toequote:
Jij reageert alleen maar als er wordt gescoordquote:
Of Ajax te slecht. Hey heyquote:Op woensdag 21 november 2012 21:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Götze![]()
ze zijn gewoon veel te goed
quote:Op woensdag 21 november 2012 21:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij reageert alleen maar als er wordt gescoord!
Ik heb het nu wel weer gezien. En jullie klagen altijd over live tussenstanden maar dat doen jullie nu zelf ook
Je frustraties afreageren op Maverquote:Op woensdag 21 november 2012 21:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij reageert alleen maar als er wordt gescoord!
Ik heb het nu wel weer gezien. En jullie klagen altijd over live tussenstanden maar dat doen jullie nu zelf ook
haha. gelukkig snap jij veel van voetbalquote:Op woensdag 21 november 2012 21:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Of Ajax te slecht. Hey hey
Beetje out of the box denken tochquote:Op woensdag 21 november 2012 21:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha. gelukkig snap jij veel van voetbal
Ik heb geen frustraties maar hij zegt heel lang niks en als er dan wordt gescoord wel terwijl iedereen dit waarschijnlijk live kijkt. Dan is het ook niet nodig om dat te melden. Maar hier is helaas niks meer aan te doenquote:Op woensdag 21 november 2012 21:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je frustraties afreageren op Maver
Alleen nieuwtjes klagen over tussenstanden en dan vooral over de wedstrijd die niet wordt uitgezonden.
Nee zeker geen schande om met normale cijfers te verliezen, maar 0-3 na 40 minuten is wel een schande.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:27 schreef Rijst het volgende:
Ach het is geen schande om van Dortmund te verliezen. EL is ook goed
Gewoon Serero erin zetten toch.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb geen frustraties maar hij zegt heel lang niks en als er dan wordt gescoord wel terwijl iedereen dit waarschijnlijk live kijkt. Dan is het ook niet nodig om dat te melden. Maar hier is helaas niks meer aan te doen
aan de posts hier boven te zien was Fuszy hem al voorquote:Op woensdag 21 november 2012 21:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik wacht eigenlijk op een klaarkomende VDM zometeen
quote:Op woensdag 21 november 2012 21:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon Serero erin zetten toch.
Fuszy
Ja net op een mooi filmpje. Wil je hem ook hebben?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
aan de posts hier boven te zien was Fuszy hem al voor
nee heb de goals van Dortmund al gezien hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 21:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja net op een mooi filmpje. Wil je hem ook hebben?
Ik ookquote:Op woensdag 21 november 2012 21:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nee heb de goals van Dortmund al gezien hoor
Colaquote:Op woensdag 21 november 2012 21:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is cola met schijfjes citroen godsvergeten lekker
Lekker manquote:
0-0 maar zijn wel beter al kwam Montpellier er aan het eind nog een paar keer uit. Verwacht wel een 1-0 overwinningquote:
KK SIEM HAHAHAHAHAHHAHAquote:Op woensdag 21 november 2012 21:33 schreef JacobDubbel het volgende:
Raidz is terug xD
http://nl.twitch.tv/shhhitzraidz
Neuh maar als het niet hoeft drink ik het nietquote:
Jij ook, het zit niet mee vanavondquote:Op woensdag 21 november 2012 21:33 schreef JacobDubbel het volgende:
Raidz is terug xD
http://nl.twitch.tv/shhhitzraidz
Lijkt alsof hij weer bij zijn vriendin isquote:Op woensdag 21 november 2012 21:35 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Hahaha moest het hier ff melden
je zult er helaas mee moeten leven :pquote:Op woensdag 21 november 2012 21:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Neuh maar als het niet hoeft drink ik het niet
[..]
Jij ook, het zit niet mee vanavond
Is toch die kipnuggets laat maken door z'n ma en een chick op greenboard oid projecteerde?quote:
Moet jij niet verder met je autobuyertjequote:Op woensdag 21 november 2012 21:36 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
je zult er helaas mee moeten leven :p
quote:Op woensdag 21 november 2012 21:37 schreef BDIL het volgende:
Siem ik hoorde ik krijg IF Benzema cadeau
Ja volgens mij ook , wat moet je met zo een gastquote:Op woensdag 21 november 2012 21:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Lijkt alsof hij weer bij zijn vriendin is
Hahahahaahahha ik weet het echt nietquote:Op woensdag 21 november 2012 21:38 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook , wat moet je met zo een gast
Ben sinds maandag weer begonnen met traden. Op naar de 4 miljoen :pquote:Op woensdag 21 november 2012 21:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet jij niet verder met je autobuyertje
Hoeveel is Benz 150k?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:37 schreef BDIL het volgende:
Siem ik hoorde ik krijg IF Benzema cadeau
Correct.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is toch die kipnuggets laat maken door z'n ma en een chick op greenboard oid projecteerde?
hahaha mooie tijden! Wist je nog met give away voor days xDquote:Op woensdag 21 november 2012 21:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hahahahaahahha ik weet het echt nietIk ga weer 5k geven en hem dan 8:0 vernederen hahahahha
Wat een gast is datquote:
Jij kan er toch wel 2 kopen, bijna 3!quote:Op woensdag 21 november 2012 21:40 schreef Maver24 het volgende:
Benzema is onbetaalbaar op dit moment, behoorlijk hoog dus
Jou kennende heb je hem wel in een packquote:Op woensdag 21 november 2012 21:40 schreef Maver24 het volgende:
800kquote:
Hij staat er al op voor 790k BIN, zal wel naar de 400k gaanquote:Op woensdag 21 november 2012 21:40 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op woensdag 21 november 2012 21:41 schreef JacobDubbel het volgende:
Dan heb je pech iwan, holy shit bijna 1 miljoen!
haha , ik ga volgende week weer pakjes openen, nu even nietquote:Op woensdag 21 november 2012 21:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jou kennende heb je hem wel in een pack
Wooooaaaaah
jij wilt zeker een if Cazorla van mij!quote:Op woensdag 21 november 2012 21:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe niet zo sneu man je hebt genoeg toch!
Na alles wat die grote vriendelijke Iwan voor je heeft gedaan. Waar zou je zijn zonder hem?
Als dat zou kunnen... is maar een derde. Dan zal ik af en toe een sweaty voor je neerleggen zodat je ook eens scoortquote:Op woensdag 21 november 2012 21:45 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
jij wilt zeker een if Cazorla van mij!
Moet mijn draai nog vinden en moet me Pro ff beter makenquote:Op woensdag 21 november 2012 21:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen... is maar een derde. Dan zal ik af en toe een sweaty voor je neerleggen zodat je ook eens scoort
Dit kan niet, iemand die meer trade profit heeft dan ik?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe niet zo sneu man je hebt genoeg toch!
Na alles wat die grote vriendelijke Iwan voor je heeft gedaan. Waar zou je zijn zonder hem?
Moet je even met Rijst, Iwan, Crookie, Smookz of mij een drop in doenquote:Op woensdag 21 november 2012 21:48 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Moet mijn draai nog vinden en moet me Pro ff beter maken
Of 300 potjes spelenquote:Op woensdag 21 november 2012 21:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet je even met Rijst, Iwan, Crookie, Smookz of mij een drop in doen
Of een IF Cazorla geven
Je staat 4equote:Op woensdag 21 november 2012 21:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit kan niet, iemand die meer trade profit heeft dan ik?
You got a problem !? :p, wat is jouw trade profit dan?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit kan niet, iemand die meer trade profit heeft dan ik?
Dat iemand die hier bijna nooit post meer trade profit heeftquote:Op woensdag 21 november 2012 21:50 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
You got a problem !? :p, wat is jouw trade profit dan?
En je hebt alleen een bronze team?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat iemand die hier bijna nooit post meer trade profit heeftIk heb bijna 2 miljoen trade profit verdeeld over 2 accounts.
Leuk man!quote:Op woensdag 21 november 2012 21:56 schreef kilozout het volgende:
[..]
Als ik al mn shit verkoop dan sta ik op 3 miljoen ofzo.
quote:
Ik heb ook 2 miljoenquote:Op woensdag 21 november 2012 21:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat iemand die hier bijna nooit post meer trade profit heeftIk heb bijna 2 miljoen trade profit verdeeld over 2 accounts.
Nee, meerdere bronze teams + 1 silver. Verder heb ik 3 bronze IFs en heel veel kits en badges. Maar ik ben toch de beste trader hier ongeacht de trade profitquote:Op woensdag 21 november 2012 21:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En je hebt alleen een bronze team?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we will seequote:Op woensdag 21 november 2012 21:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, meerdere bronze teams + 1 silver. Verder heb ik 3 bronze IFs en heel veel kits en badges. Maar ik ben toch de beste trader hier ongeacht de trade profit
Kut Polen... Nooit met je telefoon bij een deur zitten dus!quote:
Wowquote:
City balbezit Real al een paar 100% kansenquote:Op woensdag 21 november 2012 21:57 schreef Jonnsie het volgende:
Hoe gaat de wedstrijd van Real dan? Iemand die dat aan het volgen is?
lekker man , niet ziek geworden?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
kklekker. Had er vandaag nog 1 besteld bij de turk
quote:Op woensdag 21 november 2012 21:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, meerdere bronze teams + 1 silver. Verder heb ik 3 bronze IFs en heel veel kits en badges. Maar ik ben toch de beste trader hier ongeacht de trade profitIF Sinclair?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm, creert City ook kansen dan? Of slechts balbezit?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
City balbezit Real al een paar 100% kansen
Nee, Bowditch, Palmason en Craddock. Hopelijk kan ik Grabban daar deze week aan toevoegen maar hij is te zeldzaamquote:
Niet veelquote:Op woensdag 21 november 2012 22:00 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hmm, creert City ook kansen dan? Of slechts balbezit?
Ligt eraan welke spelers je hebt.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:00 schreef DuTank het volgende:
Wat kan ik beter doen? Ik wil namelijk van formatie veranderen, maar kan ik dan beter 352 kaartjes kopen of gewoon alle spelers verkopen en dan op de goede formatie terugkopen?
Ja 10 miljoen kan ook als je er een bepaalde tijd aan besteedt.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:01 schreef Ajacied7 het volgende:
Iedereen die een bepaalde tijd aan handelen besteedt kan 3 miljoen tradeprofit maken.
Of sommige mensen kopen gewoon coins/heel veel FIFA points.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:01 schreef Ajacied7 het volgende:
Iedereen die een bepaalde tijd aan handelen besteedt kan 3 miljoen tradeprofit maken.
Ik bedoel maar. Je moet alleen de juiste methodes hebben en een beetje kunnen inspelen op de markt. Degenen die boven de 2 miljoen zitten besteden er gewoon teveel tijd aan.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ligt eraan welke spelers je hebt.
[..]
Ja 10 miljoen kan ook als je er een bepaalde tijd aan besteedt.
Of hebben vies veel geluk?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Je moet alleen de juiste methodes hebben en een beetje kunnen inspelen op de markt. Degenen die boven de 2 miljoen zitten besteden er gewoon teveel tijd aan.
Huntelaar, Gomez, Lewandovskiquote:Op woensdag 21 november 2012 22:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ligt eraan welke spelers je hebt.
[..]
Ja 10 miljoen kan ook als je er een bepaalde tijd aan besteedt.
Hmm ik weet niet wat 352 momenteel kost, 700 ofzo (voor al die spelers dan nog een flink bedrag)? Als je het een beetje goed verkoopt en goedkoop terugkoopt kan je dat beter doenquote:Op woensdag 21 november 2012 22:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Huntelaar, Gomez, Lewandovski
Reus, Podolski
Elia, Schurlle, Gundogan, Diego, Javi Martinez, Farfan, Blaszykovsky
Santana, Subotic, Naldo, Boateng (ik ben van plan om Hummels nog te halen)
Wiese, Adler
Diego (CAM) en Javi Martinez (CDM) heb ik omgezet naar CM. Dus die is sowieso handiger om eerst te verkopen.
Dacht dat niemand hem raakte in replay zag je dat Iker hem hadquote:
Of tamperen.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Je moet alleen de juiste methodes hebben en een beetje kunnen inspelen op de markt. Degenen die boven de 2 miljoen zitten besteden er gewoon teveel tijd aan.
En wat te doen met Reus? CAM of ST van maken?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet wat 352 momenteel kost, 700 ofzo (voor al die spelers dan nog een flink bedrag)? Als je het een beetje goed verkoopt en goedkoop terugkoopt kan je dat beter doen
Lukaku IF wil ik best 600K voor betalen.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:09 schreef Ajacied7 het volgende:
Ook sneu dat 19/20 mensen die je via marktplaats benaderen alleen maar willen oplichtenIk verkoop ze wel weer in mei en tot die tijd speel ik met leuke teams. Hopen dat er nog een keer een goede silver IF komt, Lukaku IF bijvoorbeeld.
Essien speelde na zijn blessure nauwelijks bij Chelsea. Niet zo gek dat hij ging toen Real kwam.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Lukaku had bij Chelsea moeten blijven, net zoals Essien
Nuytink rood ja in die wedstrijd, what happend?!quote:Op woensdag 21 november 2012 22:12 schreef poker4lifee het volgende:
die goal van MExes..omhaal van randje 16 in de verre hoek
![]()
![]()
ziek
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
lol Essienquote:Op woensdag 21 november 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
doorgebroken speler neergehaaldquote:Op woensdag 21 november 2012 22:13 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Nuytink rood ja in die wedstrijd, what happend?!
Essien speelt niet meer zo goedquote:Op woensdag 21 november 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Je stream liep ook 10 min achterquote:
Lijkt me ookquote:Op woensdag 21 november 2012 22:15 schreef BDIL het volgende:
Echt schandaligReal hoorde pingel te hebben maar geeft ie em niet vanwege Mourinho
de naam Lukaku zegt niet zo veel hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vond Mikel echt tegenvallen, dan liever Essien
Lukaku had puur moeten blijven voor naam
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hij had beter nooit naar Chelsea kunnen gaan en naam kunnen maken bij A'lechtquote:Op woensdag 21 november 2012 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Lukaku zit nog steeds bij Chelsea. En hoeveel wedstrijden heb jij nou gezien?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mikel is wel beter dan vorig seizoen hoor. Maar vind hem niet echt super ofzo, meer middenmoot BPL. Fulham ofzoquote:Op woensdag 21 november 2012 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
GJE en voetbalquote:Op woensdag 21 november 2012 22:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de naam Lukaku zegt niet zo veel hoor
Echt ongelooflijkquote:
Hij is uitgeleend vriendquote:Op woensdag 21 november 2012 22:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Lukaku zit nog steeds bij Chelsea. En hoeveel wedstrijden heb jij nou gezien?
Die scheids kreeg kennelijk alles over zich heen na een twijfelachtige wedstrijd tussen Inter en Milan van Mourinho , vandaarquote:Op woensdag 21 november 2012 22:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je stream liep ook 10 min achter
[..]
Lijkt me ook
Voor zijn blessure van Essien wel goed maar daarna niet echt meer. Lukaku speelt niet bij WBA wat al genoeg zegt al zou hij het niet veel slechter doen dan Torres.
De club Chelsea welquote:Op woensdag 21 november 2012 22:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de naam Lukaku zegt niet zo veel hoor
Haha nee xdquote:Op woensdag 21 november 2012 22:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij wist niet eens dat Lukaku was uitgeleend![]()
![]()
![]()
Staat toch nog gewoon onder contract van Chelsea.quote:
Wie zegt dat hij nooit zou spelen danquote:Op woensdag 21 november 2012 22:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en daneen neger die nooit speelt. Nou daar heb je wat aan zeg
Of Falcao nou voor Plate, Porto, Atletico of Chelsea speelt, hij maakt ze overalquote:Op woensdag 21 november 2012 22:23 schreef Thorb het volgende:
Of je nou Torres, Lukaku of Sturridge in de spits zet, ze scoren toch allemaal niet
Racistquote:Op woensdag 21 november 2012 22:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en daneen neger die nooit speelt. Nou daar heb je wat aan zeg
Sierd wordt gekquote:
10/08 VOETBAL BUITENLAND Romelu Lukaku wordt voor één seizoen uitgeleend aan West Bromwich Albion. Dat maakt zijn werkgever Chelsea bekend via zijn officiële website. "Ik kan niet wachten om aan de slag te gaan bij West Brom", reageert Lukaku op Chelsea TV.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Staat toch nog gewoon onder contract van Chelsea.Ga mij niet vertellen dat hij is uitgeleend
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 21 november 2012 22:25 schreef Thorb het volgende:
GJE zei toch alleen dat hij bij Chelsea moest blijven, dat wil toch niet zeggen dat hij denkt dat Lukaku definitief weg was?
Je draait er omheen. Als je nou gewoon toegeeft dat het nergens op slaat wat je zegtquote:Op woensdag 21 november 2012 22:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Racist
Waarom expliciet een neger?
Ik zeg toch ook niet dat iemand die op de bank zit blank is?
Ik nietquote:Op woensdag 21 november 2012 22:26 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop wel dat ajax europa league haalt.
Yeahhh right. Hij probeerde alleen te zeggen dat Lukaku moest blijven omdat hij een bekende speler was in FUT12.quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
10/08 VOETBAL BUITENLAND Romelu Lukaku wordt voor één seizoen uitgeleend aan West Bromwich Albion. Dat maakt zijn werkgever Chelsea bekend via zijn officiële website. "Ik kan niet wachten om aan de slag te gaan bij West Brom", reageert Lukaku op Chelsea TV.
De 19-jarige Rode Duivel legde vrijdagnamiddag de medische testen af en zette vervolgens zijn handtekening. Hij krijgt het rugnummer 20. "Het is belangrijk dat West Brom net als Chelsea in de Premier League speelt. Het wordt een goede leerschool. Ik heb ook veel positiefs gehoord over manager Steve Clarke. Hij houdt van aanvallend voetbal", aldus Lukaku.
Ik wel, lekker op donderdag avond op zware velden spelen en dan 3 dagen later alweer.quote:
wat mij betreft mag ie wel bij Ajax spelen hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 22:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als Lukaku zo doorgaat (dus als hij bijna nergens aan spelen toekomt) dan is hij over een aantal jaar een bronze net als Nouble die in FUT10 nog een UP van 74 had en nu heeft hij 64.
Hij moet uitkijken dat hij geen gevalletje Babel/Drenthe wordt.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als Lukaku zo doorgaat (dus als hij bijna nergens aan spelen toekomt) dan is hij over een aantal jaar een bronze net als Nouble die in FUT10 nog een UP van 74 had en nu heeft hij 64.
Dat wou hij niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat mij betreft mag ie wel bij Ajax spelen hoor
Snap ikquote:Op woensdag 21 november 2012 22:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wel, lekker op donderdag avond op zware velden spelen en dan 3 dagen later alweer.
Drenthe is nu echt van de wereld verdwenenquote:Op woensdag 21 november 2012 22:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hij moet uitkijken dat hij geen gevalletje Babel/Drenthe wordt.
Pijnlijkquote:Op woensdag 21 november 2012 22:32 schreef StijnDa het volgende:
![]()
Hoe was Ajax? Zal zo even samenvattingen aanzetten.
Zonde, als hij zich had ontwikkelt als linksback(waar hij ook bij feinoort speelde) had hij nu bij AC Milan gespeeld.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Drenthe is nu echt van de wereld verdwenen![]()
Foppe de Banaan zette hem altijd in jong oranje op linksbuiten. Had die aap nooit moeten doen natuurlijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:32 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zonde, als hij zich had ontwikkelt als linksback(waar hij ook bij feinoort speelde) had hij nu bij AC Milan gespeeld.
Toen ging hij denken dat hij het mannetje was met zijn scharen. Was wel leuk om te zienquote:Op woensdag 21 november 2012 22:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Foppe de Banaan zette hem altijd in jong oranje op linksbuiten. Had die aap nooit moeten doen natuurlijk.
Ja, GJE is een beetje raarquote:
GJE ?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:38 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, GJE is een beetje raar
nu kom ik weer over als de nerd zeker ?quote:
GJE is afkorting van iemand zijn naam hier ;pquote:Op woensdag 21 november 2012 22:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
nu kom ik weer over als de nerd zeker ?
Lukaku begon goed aan dit seizoen toch ?
zonde dat hij naar Chelsea is gegaan.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
GJE is afkorting van iemand zijn naam hier ;p
En uhm Lukaku speelt niet alle wedstrijden en is ook geen ster bij WBA.
Kan me niet herinneren dat hij goed begon dit seizoen..kan ook aan mij liggen
Iets te grote stap lijkt het nu ja, hopelijk gaat hij nog vlammen bij WBAquote:Op woensdag 21 november 2012 22:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
zonde dat hij naar Chelsea is gegaan.
Nog steeds wel wat hoofdpijn maar ga nog even leren na deze lekkere overwinning met de prachtige goal van Poldi voor een toetske. En dan beetje op tijd slapenquote:
ik vond het altijd zo raar dat geen een topclub hem wou hebben die Odemwingie tot dat ik zijn leeftijd ging bekijken..quote:Op woensdag 21 november 2012 22:42 schreef DutchSL het volgende:
WBA heeft dan ook Long en Odemwingie en die zijn gold
haha fock your lifequote:Op woensdag 21 november 2012 23:00 schreef el-blanchito het volgende:
Trainer laat ons rugbyen met het A2. Kutcoach
Was dat tijdens de Afrika Cup? Kan me herinneren dat hij daar eens geweldig speelde, al was dat langer geleden volgens mij (toen hij nog in Belgie speelde).quote:Op woensdag 21 november 2012 22:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik vond het altijd zo raar dat geen een topclub hem wou hebben die Odemwingie tot dat ik zijn leeftijd ging bekijken..
in FUT 12 of 11 had hij echt een geniaale IF
ja kan wel.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Was dat tijdens de Afrika Cup? Kan me herinneren dat hij daar eens geweldig speelde, al was dat langer geleden volgens mij (toen hij nog in Belgie speelde).
Geboren in Oezbekistan, toen nog Sovjet Unie, zie ik nu en via de jeugd van CSKA Moskou naar een club in Nigeria verhuisd.
Apart..
Want doorgebroken speler? Obvious rood is obvious.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:17 schreef diedjuh het volgende:
Dat was echt geen rood voor Nuytinck.
Mexes
Die andere speler kwam er nog bij.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Want doorgebroken speler? Obvious rood is obvious.
10 meter verder ja. Hij kan die bal nog meegeven aan shaarawy. Terecht rood gewoon.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:19 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Die andere speler kwam er nog bij.
Hummels in het middenquote:Op woensdag 21 november 2012 23:22 schreef DuTank het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1391716/
Iemand nog tips?
Ja ik had het een beetje afgekeken van Dortmund net eigenlijkquote:
Gaat echt geen TOTY halen in BPLquote:Op woensdag 21 november 2012 23:29 schreef vandermar het volgende:
Giroud lijkt zijn draai ook te hebben gevonden. Ik hoop dat er dit jaar weer een toty giroud komt en dan met dezelfde stats als vorig jaar. Wat was hij goed
Jammer dat hij wel een 1op1 mistequote:Op woensdag 21 november 2012 23:29 schreef vandermar het volgende:
Giroud lijkt zijn draai ook te hebben gevonden. Ik hoop dat er dit jaar weer een toty giroud komt en dan met dezelfde stats als vorig jaar. Wat was hij goed
Lukaku in 4321quote:Op woensdag 21 november 2012 23:29 schreef Toefjes het volgende:
Benteke is nog sterker, en kopt nog beter dan Lukaku
Einsteinquote:Op woensdag 21 november 2012 23:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Lukaku in 4321
Oude account 44 goals in 26 wedstrijden, nieuwe account 41 uit 21, dus nu totaal 85 goals in 47 wedstrijden.
quote:Op woensdag 21 november 2012 23:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Lukaku in 4321
Oude account 44 goals in 26 wedstrijden, nieuwe account 41 uit 21, dus nu totaal 85 goals in 47 wedstrijden.
quote:
In 352 naast Jeromequote:Op woensdag 21 november 2012 23:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Lukaku in 4321
Puush doet kut.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo goed ben ik niet met hem, maar ik doe het wel beter dan de vorige eigenaar
FF quoten omdat het plaatje hier niet laad.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo goed ben ik niet met hem, maar ik doe het wel beter dan de vorige eigenaar
Lukaku en Benteke samen in 352 wil nog niet echt lopen dus ik ga denk ik Agbonlahor voor Lukaku nemen. Ik werd sws al gek van het switchen van Lukaku tussen tradepile en squads.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
In 352 naast Jerometwee monsters en dan Bannan erachter
Staat er dat puush down is.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
FF quoten omdat het plaatje hier niet laad.
Kort samengevat: 44 wedstrijden, 52 goals. Maar staat ook een Agbonlahor naast met 15 goals uit 9 wedstrijden. Niks meer aan doen dusquote:Op woensdag 21 november 2012 23:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Staat er dat puush down is.
Hoeveel heeft het team je in totaal gekost?quote:Op woensdag 21 november 2012 23:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kort samengevat: 44 wedstrijden, 52 goals. Maar staat ook een Agbonlahor naast met 15 goals uit 9 wedstrijden. Niks meer aan doen dus
379K. En heb IF Jaaskelainen uit een pakje gehaald. Anders heb ik die Roemeen van Man City op doel.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:48 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Hoeveel heeft het team je in totaal gekost?
Misschien ook maar eens beginnen aan een BPL zilver teamquote:Op woensdag 21 november 2012 23:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
379K. En heb IF Jaaskelainen uit een pakje gehaald. Anders heb ik die Roemeen van Man City op doel.
Serieus?quote:Op woensdag 21 november 2012 23:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
379K. En heb IF Jaaskelainen uit een pakje gehaald. Anders heb ik die Roemeen van Man City op doel.
Maar de Toefmeister gun ik het wel.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
InderdaadZijn er maar echt een paar van uit pakjes gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |