Chillquote:Op woensdag 21 november 2012 21:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Over honing gesproken, ik heb tegenwoordig rooibos boney blend thee en daar zit al honing in.
Weet ik. Maar ik ben verder altijd lief en zo.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mag niet posten namens iemand die gebanned is
Koffie drink ik niet, chocolademelk ik wissel weleens om ja.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Chillik drink tegenwoordig meer koffie/chocolademelk
Rebelse chick wel.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik ben verder altijd lief en zo.
Wel rare combinatie,maar ga het wel een keer etenquote:Op woensdag 21 november 2012 21:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het is echt bizar lekker terwijl ik niet eens zo van honing hou
Ja dat is wel zoquote:Op woensdag 21 november 2012 21:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik ben verder altijd lief en zo.
Nohhhh, wil je erover praten meid?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar verder altijd braaf.![]()
Maar 1 note. En dat was Heppies schuld gvd.
Chocolademelk met heel veel slageroomquote:Op woensdag 21 november 2012 21:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Koffie drink ik niet, chocolademelk ik wissel weleens om ja.
JAquote:Op woensdag 21 november 2012 21:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nohhhh, wil je erover praten meid?
Dat slagroom vind ik eigenlijk minder, het ziet er lekker uit maar het zakt meteen in en weet niet het voelt zo raar.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Chocolademelk met heel veel slageroom
quote:Op woensdag 21 november 2012 21:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
JA
Ik zei zo in NB een keer van 'ik heb geen notes' en toen zorgde heppie ervoor dat Steven mij een note gaf.
De lul.
Nohhhh wat erg.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
JA
Ik zei zo in NB een keer van 'ik heb geen notes' en toen zorgde heppie ervoor dat Steven mij een note gaf.
De lul.
Ja toen ik het las dacht ik ook echt "the fuck is dit nou weerquote:Op woensdag 21 november 2012 21:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wel rare combinatie,maar ga het wel een keer eten
Hoe zie je je notes ook alweer?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
JA
De lul.
Slageroom met cacao erover heenquote:Op woensdag 21 november 2012 21:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat slagroom vind ik eigenlijk minder, het ziet er lekker uit maar het zakt meteen in en weet niet het voelt zo raar.
Jaquote:Op woensdag 21 november 2012 21:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nohhhh wat erg.
Heb je het er al met je therapeut over gehad?
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op woensdag 21 november 2012 21:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hoe zie je je notes ook alweer?
abo.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hoe zie je je notes ook alweer?
Ja ik wou eerst aan je vragen:'Maak je nou een grapje?'quote:Op woensdag 21 november 2012 21:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja toen ik het las dacht ik ook echt "the fuck is dit nou weer"
Idk.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Notes kan je toch alleen met pimp of full bekijken?
Ja het klinkt echt raar/smerig maar het is zo lekkerquote:Op woensdag 21 november 2012 22:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik wou eerst aan je vragen:'Maak je nou een grapje?'
Dat niet alleen, maar vrouwen onder elkaar ook rellen.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Iemand had kritiek op een foto?
Zoals gewoonlijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar vrouwen onder elkaar ook rellen.
dat is altijd leukquote:Op woensdag 21 november 2012 22:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar vrouwen onder elkaar ook rellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |