quote:Op woensdag 21 november 2012 20:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja loner met je hond naar de mac
Het is dat het wel heel ver omrijden is om via jou naar de mac te gaan anders had je mee gemogen hoorquote:
ja beetje jammer weerquote:Op woensdag 21 november 2012 20:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het is dat het wel heel ver omrijden is om via jou naar de mac te gaan anders had je mee gemogen hoor
eetsequote:Op woensdag 21 november 2012 21:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Volgende keer beter![]()
Maare... ik ben even naar de Mac en dan bas naar huis gooien!
Tot straks
Tjeempie, bestaat dat nog ja?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:13 schreef krullenbolletje het volgende:
dit is de titel song van jimmy neutron
Geen idee heb het ineens in mijn hoofd zittenquote:Op woensdag 21 november 2012 21:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjeempie, bestaat dat nog ja?
Maar jij bent toch helemaal niet voor Ajax? Toch? TOCH???quote:Op woensdag 21 november 2012 21:26 schreef Flippiee het volgende:
Stiekem blij dat ik niet in de Arena zit nu
Neeeeeeequote:Op woensdag 21 november 2012 21:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar jij bent toch helemaal niet voor Ajax? Toch? TOCH???
ouiiiiiquote:
Hoezo? Het is toch genietenquote:Op woensdag 21 november 2012 21:26 schreef Flippiee het volgende:
Stiekem blij dat ik niet in de Arena zit nu
Nice, ik wil ook wel weer een keer naar een eredivisie wedstrijd.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik ga naar AZ- twente als het goed is
[..]
Nouuuuu
Welquote:Op woensdag 21 november 2012 21:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik ga naar AZ- twente als het goed is
[..]
Nouuuuu
Gewoon programma bekijken, mensen zoeken en gaanquote:Op woensdag 21 november 2012 21:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nice, ik wil ook wel weer een keer naar een eredivisie wedstrijd.
ik kijk al man - real atmquote:
Die hoeren kut commentator loopt de hele tijd te verraden wat de stad isquote:Op woensdag 21 november 2012 21:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon programma bekijken, mensen zoeken en gaan
[..]
ik kijk al man - real atm
Ja ik wil sowieso ook een keer naar Feijenoord denk ik,maar maakt eigenlijk niets uit welke club ik naar toe wil gaan.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon programma bekijken, mensen zoeken en gaan
[..]
ik kijk al man - real atm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |