Als je em snel wil hebben kan je em bij mixeshop.com krijgen voor ¤132,- wel komt er dan nog 25 euro bij voor verzending met DHL maar dan heb je em wel binnen een week.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:05 schreef marco_sire het volgende:
Voor de twijfelaars......bij Banggood is de geweldige Cube U30GT (met coupon bgxmas) nu slechts ¤137!!
En dan heb ik het over 10 inch!!
De Ramos is nogal teleurstellend qua accu.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:47 schreef marco_sire het volgende:
Als ik iets heel bruuts zoek (en vind de Ramos W30hd te duur) wat zijn dan mijn keuzes bij de 10 inchers? Bruut vind ik Hd resolutie, veel core's, grote accu e.d.
Ramos W30?
Ainol Hero?
Ainol Captain?
Daar is hij 103 dollar.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:00 schreef SuperChips het volgende:
N70s kopen bij pandawill, miniem
4:3 is echt heerlijk voor teksten, zo ook ff hdmi uitproberen
Nexus 7 hands downquote:Op woensdag 5 december 2012 21:53 schreef BartMcCormick het volgende:
Ik ben op zoek naar een tablet van +- 7 inch.. Heb er alleen niet heel veel verstand van, maar heeft iemand suggesties? Heb nu de Google Nexus 7, Samsung tab 7.0 en iPad mini overwogen.. Maar het verschil in prijzen is best groot, dus vroeg me af of iemand hier mij de goeie kant op kan sturen.
Ja? Had inderdaad veel goeie reviews gezien, en de kwaliteit/prijsverhouding is ook 't best geloof ik.. Het enige wat minder is, is de camera, maar ja daar koop ik geen tablet voor.quote:
vind het de fijnste android tablet, al is 4.2 nog niet optimaal om het ff zacht uit te drukken, maar ze zijn langzaam maar zeker bezig de boel op te ruimen qua bugs...quote:Op woensdag 5 december 2012 21:59 schreef BartMcCormick het volgende:
[..]
Ja? Had inderdaad veel goeie reviews gezien, en de kwaliteit/prijsverhouding is ook 't best geloof ik.. Het enige wat minder is, is de camera, maar ja daar koop ik geen tablet voor.
Oke dan, ik las een tijdje terug dat er ook een 32gb versie uit zou komen is dat nog gebeurd of? Vond namelijk 8gb ofzo wel erg weinig als je er geen geheugenkaartje in kan proppenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
vind het de fijnste android tablet, al is 4.2 nog niet optimaal om het ff zacht uit te drukken, maar ze zijn langzaam maar zeker bezig de boel op te ruimen qua bugs...
Eens, RK voelt zo veel beter aan!quote:Op woensdag 5 december 2012 20:13 schreef SuperChips het volgende:
Was idd tijdelijke actie, ainol mars is niet aan te raden. Ik ben overigens niet zon fan van ainol die amlogic soc is inferieur aan de rk3066 en de bang/buck is ook niet super over het algemeen
Was die niet al uit?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:09 schreef BartMcCormick het volgende:
[..]
Oke dan, ik las een tijdje terug dat er ook een 32gb versie uit zou komen is dat nog gebeurd of? Vond namelijk 8gb ofzo wel erg weinig als je er geen geheugenkaartje in kan proppen
Dit topic gaat over chinese tablets hè?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:09 schreef BartMcCormick het volgende:
[..]
Oke dan, ik las een tijdje terug dat er ook een 32gb versie uit zou komen is dat nog gebeurd of? Vond namelijk 8gb ofzo wel erg weinig als je er geen geheugenkaartje in kan proppen
Waar staat dat dit over Chinese tablets gaat?! dat is zeker niet het geval er mogen hier ook gewoon andere tablets besproken worden (ze staan ook in de OP).quote:Op woensdag 5 december 2012 22:57 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Dit topic gaat over chinese tablets hè?
Wat zoek en wat is je budget?
Ainol Fire is een Nexus 7 killer (helft van de prijs met betere specs zoals 2 camera's en een sd-slot).
Voor nog minder geld een Aurora II....
32gig is er idd al, verkrijgbaarheid is minder, ikzelf heb een 16 gig bij de Nederlandse MM de 32 gig van mijn vriendin komt bij de MM in Duitsland weg.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:09 schreef BartMcCormick het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je ermee wilt doen. Als je wilt gamen, is de iPad mini overduidelijk de beste, ondanks de veel zwaardere specs van de Nexus 7.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:53 schreef BartMcCormick het volgende:
Ik ben op zoek naar een tablet van +- 7 inch.. Heb er alleen niet heel veel verstand van, maar heeft iemand suggesties? Heb nu de Google Nexus 7, Samsung tab 7.0 en iPad mini overwogen.. Maar het verschil in prijzen is best groot, dus vroeg me af of iemand hier mij de goeie kant op kan sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |