abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119784833
Is de Ramos W30HD al te koop? :P
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:42:52 #152
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_119784894
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:49 schreef mathske1 het volgende:
Heeft er eigelijk iemand al ervaring met deze?

Vind er eigenlijk niet zoveel info over deze tab op het wereldwijdeweb. (buiten enkele video's op YT en 1 topic op het wereldwijdeweb.

Hoe het komt weet ik niet, maar 8" spreekt mij het meest aan. Heb een CubeU30GT (een van de eersten), maar vind het toch net een tikkeltje te groot. 7" lijkt me daarentegen dan weer net die inch te klein :P

Of andere 8 inch suggesties?
Inderdaad zoals Shiznuts zegt voor mij is 8 inch het ideale formaat, en de teclast P85HD bevalt mij heel goed, goed IPS scherm, heel goede wifi reach, enige minpuntje is de batterijduur, maar dan moet je een ipad kopen.
Verder de Ployer Momo8 IPS heel goed apparaat iets betere batterijduur prachtig IPS scherm, maar minder wifi reach, wil hem niet kwijt, ik heb een repeater gekocht, werkt perfect.
Onderweg met DHL, de splinternieuwe Yuandao vido N80IPS, verwacht ik veel van gezien mijn fijne N70, kan er maandag wellicht meer over vertellen.
PiPo S2, heb ik zes dagen geleden ontvangen, goed niet IPS apparaat met heel goede wifi ontvangst, heel compleet met tweede camera,bluetooth en volgens opgave een 5000 mAh batterij, die inderdaad heel lang mee gaat.
Voor de zeg maar 100 euro zijn geld waard, staat op marktplaats, is bijna weg.

Nog even dit, deze raad ik je beslist niet aan, en voor mij is het gewicht ook belangrijk, de eerste drie wegen zo'n 400 gram, de PiPo 500.

[ Bericht 2% gewijzigd door Janesh op 30-11-2012 16:51:52 ]
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_119785003
quote:
16s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:15 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Leuke tablet hoor. Wifi-range is alleen wat minder. En de headphone-jack is 2.5mm.
Maar vooral het design en scherm zijn tip top.
Hoeveel tablets heb je wel? :P

quote:
6s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:42 schreef Janesh het volgende:

[..]

Inderdaad zoals Shiznuts zegt voor mij is 8 inch het ideale formaat, en de teclast P85HD bevalt mij heel goed, goed IPS scherm, heel goede wifi reach, enige minpuntje is de batterijduur, maar dan moet je een ipad kopen.
Verder de Ployer Momo8 IPS heel goed apparaat iets betere batterijduur prachtig IPS scherm, maar minder wifi reach, wil hem niet kwijt, ik heb een repeater gekocht, werkt perfect.
Onderweg, de splinternieuwe Yuandao vido N80IPS, verwacht ik veel van gezien mijn fijne N70, kan er maandag wellicht meer over vertellen.
PiPo S2, heb ik zes dagen geleden ontvangen, goed niet IPS apparaat met heel goede wifi ontvangst, heel compleet met tweede camera,bluetooth en volgens opgave een 5000 mAh batterij, die inderdaad heel lang mee gaat.

Ik heb volgende week vrijdag(of eerder,DHL kennende) Pipo U1 Pro binnen :9

Cube U9GT5 heeft retina display en 10.000mAh batterij!! :o

[ Bericht 2% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 30-11-2012 17:19:56 ]
pi_119787165
Ik ben nog meer reviews aan het lezen van deze vier tablets en eigenlijk geen springt eruit. Bij elke tablet is of het scherm niet goed of hij heeft een laggy browser of Wi-Fi problemen.

Ik begin steeds meer te neigen naar de Kruidvat variant omdat ik deze binnen een bepaalde tijd eenvoudig kan terugbrengen en dan eventueel alsnog een Cube of Pipo M2 kopen.
Of saté?
pi_119791529
quote:
Hoeveel tablets heb je wel? :P

[..]

ik heb er 3:

• Ainol Novo Advanced II (gekocht in januari/februari bij Merimobiles: m'n allereerste bestelling in China)
-> heb ikzelf eerst wat op gespeeld, later m'n zoontje van 5 (toen ik m'n Yuandao had)

• Yuandao N90 II (gekocht in augustus via AliExpress / Grace Trade)
-> voor mezelf

• Icoo D70Pro II (pas deze week geleverd, gekocht bij TinyDeal)
-> voor m'n zoontje van 5; de Ainol schuift door naar m'n 2e zoontje van 3...

[ Bericht 0% gewijzigd door bartvangils op 01-12-2012 07:40:58 ]
  vrijdag 30 november 2012 @ 22:13:52 #156
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119796990
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 20:21 schreef bartvangils het volgende:

[..]

ik heb er 3:

• Ainol Novo Advanced II (gekocht in januari/februari bij Merimobiles: m'n allereerste bestelling in China)
-> heb ikzelf eerst wat op gespeeld, later m'n zoontje van 5 (toen ik m'n Yuandao had)

• Yuandao N90 II (gekocht in augustus via AliExpress / Grace Trade)
-> voor mezelf

• Icoo D70Pro II (pas deze week geleverd, gekocht bij TinyDeal)
-> voor m'n zoontje van 5; de Ainol schuift door m'n 2e zoontje van 3...
kinderspel :P

2 ipads 3, 2 nexus 7 en een tablet s :')
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_119799389
Voor mensen met een Ainol Fire: is het wifi bereik bij jullie ook zo beperkt? Bij mij slechts 2 meter maximaal. Dat is de enige teleurstelling tot nu toe.
pi_119805887
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:13 schreef Klonk het volgende:

[..]

kinderspel :P

2 ipads 3, 2 nexus 7 en een tablet s :')
Geld teveel? _O- :*

[ Bericht 3% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 01-12-2012 06:53:15 ]
  zaterdag 1 december 2012 @ 07:40:43 #159
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119805945
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 december 2012 06:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

gadgetfreaks zonder verdere hobby's :P
pi_119805968
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 07:40 schreef Klonk het volgende:

[..]

gadgetfreaks zonder verdere hobby's :P
Verkoop die Ipads,kan je nog meer Android tablets halen! :D
  zaterdag 1 december 2012 @ 07:54:00 #161
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_119805975
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 07:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Verkoop die Ipads,kan je nog meer Android tablets halen! :D
1 iPad blijft voorlopig sowieso, de mijne en dat is om makkelijk ff wat youtube te streamen via de apple tv, wat mijn vriendin met haar iPad doet mag ze zelf weten ;)
pi_119808188
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:34 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Aurora II heb ik echt veel plezier van gehad. Nu continu onderweg met m'n Fire. Beide Ainol's dus www.ainovo.com / www.ainol.com . De Aurora II was eigenlijk probleemloos. De Fire had ik ff gewacht met gebruiken omdat mensen rapporteerden dat hun touchscreen opeens overleed. Dat was later gefixed, hetzelfde voor een soort muggen (mosquito) geluid als het scherm gedimd was (alleen in een muisstille omgeving te horen of met je oor dichtbij de behuizing)... ook gefixed. Er is bij de Fire alleen nog een 'ploppend' geluidje zodra er een current richting de speaker wordt gestuurd als 'ie bijvoorbeeld uit slaapstand komt, al boeit me dat niet echt. Voor die concessie krijg je dan wel 5000mAh accu, bluetooth, een camera met LED-flash en 1280x800 resolutie. Leuke combo met de 'cheese case' smart cover (á la iPad). Zijn trouwens tablets met Amlogic SoC (MX/M6 processor met Mali-400 x2). Andere tablets hebben vaak een Rockchip SoC (RK3066 met Mali-400 4x), heeft net wat meer power. Kun je ook best naar kijken. Zo gaat Downstar voor de Window (YuanDao) N70HD.

Op 10.1"-gebied liet de Cube U30GT het qua qualitycontrol nogal afweten in het begin. Echter zijn de reacties van gebruikers hier de laatste tijd vrij positief. Van Ainol is er de 10.1" Hero, maar stretched eigenlijk de specs van de Ainol Fire uit naar een limousine-versie ervan, maar echt vernieuwingen of toename aan kracht is er niet, dus is nogal zwak. Qua quadcores heb je o.a. de Freescale processors, bijvoorbeeld de Sanei N10, Ampe A10 en Zenithink C94. Maar hoewel het heel wat klinkt, die technologie is vrij verouderd en de tablets overtuigen niet echt. Lees maar eens een beetje in op SlateDroid ofzo. De Ramos W30 beloofde heel wat te worden, heeft de meest awesome processor van alle tablets: de Samsung Exynos 4412, maar de accu laat te wensen over. Grotere broertje, de W30HD met 1920x1200-scherm lijkt heel wat, maar ook daar zal de accu niet alles zijn helaas.

Verder heb je een boel 8"-ers en 9.7"-ers, hebben echter een 4:3-scherm, dus als je veel met multimediadoeleinden doet, zoals tv series en films kijken, dan is een groot deel van het scherm bestaande uit zwarte balken. 7" is mooi portable. 10.1" is tof als multimedia-device. 't Is maar net waar JIJ belang bij hebt. ;) Andere mensen, andere wensen. Ik zeg altijd maar: er zouden geen producten bestaan, als er geen markt voor was/mensen waren die ze kochten. :P
Thnx. ^O^
Ik kan overigens alleen via Paypal betalen dus niet via creditcard.
Heb je nog links met bijv de fire of aurora 2? Bij BIC zij ze uitverkocht.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_119808291
Hoe zit het nou met de actie van de Kruidvat, je kan die tablet kopen en binnen een xx aantal dagen als die niet naar behoren werkt, zoals dode pixels of vastlopers etc. kan je gewoon terug en je geld terugkrijgen?

Op de webshop staat het volgende in de Algemene Voorrwaarden
quote:
Artikel 8 - Uitsluiting herroepingsrecht

1. De ondernemer kan het herroepingsrecht van de consument uitsluiten voor zover voorzien in lid 2 en 3. De uitsluiting van het herroepingsrecht geldt slechts indien de ondernemer dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkom st, heeft vermeld.
2. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:

a. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
b. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
c. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
d. die snel kunnen bederven of verouderen;
e. waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
f. voor losse kranten en tijdschriften;
g. voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.

3. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor diensten:

a. betreffende logies, vervoer, restaurantbedrijf of vrijetijdsbesteding te verrichten op een bepaalde datum of tijdens een bepaalde periode;
b. waarvan de levering met uitdrukkelijke instemming van de consument is begonnen voordat de bedenktijd is verstreken;
c. betreffende weddenschappen en loterijen.

Zouden ze hiermee de tablets bedoelen?

[ Bericht 79% gewijzigd door Schnitzels op 01-12-2012 11:57:15 ]
Of saté?
pi_119811594
quote:
Dear B_P_N,
Thanks for your order ************* and support for ETERNAL TEAM.

Your order is processing now.You will receive a tracking number within 48hours and the tracking information will update after 2-3days. Sometimes processing time may get little delay due to unexpected factors,but we will inform you in time
.
Mijn Pipo U1 Pro is onderweg *O*
  zaterdag 1 december 2012 @ 19:31:59 #165
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119820043
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 11:41 schreef Miniem het volgende:

[..]

Thnx. ^O^
Ik kan overigens alleen via Paypal betalen dus niet via creditcard.
Heb je nog links met bijv de fire of aurora 2? Bij BIC zij ze uitverkocht.
Weet de actuele stand van zaken niet qua aanbod Fire/Aurora II. Moet je ff op www.chinaprices.us & Aliexpress kijken. Volgens mij heb ik beide keren m'n tablet via MisterTao gehaald. Maar dat wordt 'em voor jou natuurlijk niet zonder CC.
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 11:46 schreef De-Hamster het volgende:
Hoe zit het nou met de actie van de Kruidvat, je kan die tablet kopen en binnen een xx aantal dagen als die niet naar behoren werkt, zoals dode pixels of vastlopers etc. kan je gewoon terug en je geld terugkrijgen?

Op de webshop staat het volgende in de Algemene Voorrwaarden

[..]

Zouden ze hiermee de tablets bedoelen?
Er geldt gewoon: http://www.wetboek-online(...)%20Boek%207/46d.html
quote:
van zaken waarvan de prijs gebonden is aan de schommelingen op de financiële markt, waarop de verkoper geen invloed heeft
Dat sluit de ontbinding inderdaad uit. Maar dat heeft zin als het om goud gaat ofzo en de waarde daarvan nogal veranderen kan op korte termijn. Een tablet met een vaste geadverteerde waarde heeft daar niks mee te maken, anders zou je alles wel onderhevig aan schommelingen op de financiële markt kunnen scharen. :') :P
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 december 2012 06:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Hoezo? Geld te weinig daar dan?
Ik heb een Archos 101IT G8, Hyundai A7HD, Ainol Novo7 Elf II, Aurora II & Fire. Voor eigen gebruik.
Er zal ongetwijfeld binnenkort wel weer een 10.1" aan toegevoegd worden. Doel is om elke dag van de week een andere tablet te kunnen gebruiken, dus ik kom nog wat tekort.
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 december 2012 14:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

.
Mijn Pipo U1 Pro is onderweg *O*
Mja, we hoeven niet elke stap van de afwikkeling te weten. Kom met je volgende post maar gewoon met een mooie informatieve review met plaatjes enzo als 'ie daadwerkelijk binnen is. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 02-12-2012 01:00:54 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119822599
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 19:31 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

Dat sluit de ontbinding inderdaad uit. Maar dat heeft zin als het om goud gaat ofzo en de waarde daarvan nogal veranderen kan op korte termijn. Een tablet met een vaste geadverteerde waarde heeft daar niks mee te maken, anders zou je alles wel onderhevig aan schommelingen op de financiële markt kunnen scharen. :') :P

7 dagen staat daar, terwijl ik ergens anders weer las dat het 14 dagen waren. Maar hoe zit dit bij het kopen in de fysieke winkel?
Of saté?
  zaterdag 1 december 2012 @ 21:23:41 #167
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119823541
In een fysieke winkel geldt natuurlijk niet de wet 'kopen op afstand'. ;) Maar het kan wel de motto van een winkel zijn 'niet goed = geld terug'. Vaak staat het op het bonnetje 'ruilen binnen 30 dagen met de bon'. Geldt niet voor datadragers i.v.m. kopieën maken of zaken vanwege hygiënisch oogpunt. Tablet zou geen probleem moeten zijn.

Verder is geen enkele winkel verplicht om iets terug te nemen en te vergoeden. Dit is een coulance van een winkel als ze dat wel doen. Je kunt vaak ook een waardebon om in die winkel uit te geven verwachten, dat ze in ieder geval de klandizie in die waarde niet hebben verloren.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119835455
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 19:31 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Weet de actuele stand van zaken niet qua aanbod Fire/Aurora II. Moet je ff op www.chinaprices.us & Aliexpress kijken. Volgens mij heb ik beide keren m'n tablet via MisterTao gehaald. Maar dat wordt 'em voor jou natuurlijk niet zonder CC.

[..]

[..]

[..]

Hoezo? Geld te weinig daar dan?
Ik heb een Archos 101IT G8, Hyundai A7HD, Ainol Novo7 Elf II, Aurora II & Fire. Voor eigen gebruik.
Er zal ongetwijfeld binnenkort wel weer een 10.1" aan toegevoegd worden. Doel is om elke dag van de week een andere tablet te kunnen gebruiken, dus ik kom nog wat tekort.

[..]

Mja, we hoeven niet elke stap van de afwikkeling te weten. Kom met je volgende post maar gewoon met een mooie informatieve review met plaatjes enzo als 'ie daadwerkelijk binnen is. :P
Ik vroeg wat aan Klonk niet aan jou!!

Dus ik mag volgens jou hier niet meer posten? :') |:( _O-
pi_119835915
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:42 schreef Janesh het volgende:

[..]

Onderweg met DHL, de splinternieuwe Yuandao vido N80IPS, verwacht ik veel van gezien mijn fijne N70, kan er maandag wellicht meer over vertellen.

Nog even dit, deze raad ik je beslist niet aan, en voor mij is het gewicht ook belangrijk, de eerste drie wegen zo'n 400 gram, de PiPo 500.
Ben benieuwd naar de n80, het verschil met de n70(HD) :)
pi_119836870
Ik ben benieuwd naar de ervaringen met de pipo u1 pro. Lijkt me echt een leuke tablet voor die prijs.
pi_119837932
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 10:24 schreef Astellas het volgende:

[..]

Ben benieuwd naar de n80, het verschil met de n70(HD) :)
Tussen N80 en N70
zal weinig verschil inzitten qua bouwkwaliteit en scherm(resolutie).. zelfde materialen..
alleen wat groter en betere accu heb ik vernomen op slatedroid geloof ik..

N70HD > N80 qua scherm, maargoed N70HD heeft dan ook HD resolutie :P
rest is weer vergelijkbaar..

Heb dit keer voorgekozen om mijn tablet te laten verzenden met airmail..
zal dus nog wel een maandje moeten wachten voor ik de N70HD krijg..
  zondag 2 december 2012 @ 13:41:14 #172
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_119840140
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 12:11 schreef Downstar het volgende:

[..]

Tussen N80 en N70
zal weinig verschil inzitten qua bouwkwaliteit en scherm(resolutie).. zelfde materialen..
alleen wat groter en betere accu heb ik vernomen op slatedroid geloof ik..

N70HD > N80 qua scherm, maargoed N70HD heeft dan ook HD resolutie :P
rest is weer vergelijkbaar..

Heb dit keer voorgekozen om mijn tablet te laten verzenden met airmail..
zal dus nog wel een maandje moeten wachten voor ik de N70HD krijg..
Ben erg benieuwd naar de review! :D
pi_119849997
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 11:25 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de ervaringen met de pipo u1 pro. Lijkt me echt een leuke tablet voor die prijs.
He is onderweg,dus review komt wel ;)

A.s Woendag is N70s te koop voor $80!!

*see you next time*

[ Bericht 8% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 03-12-2012 00:24:50 ]
pi_119883115
Voor de Ainol gebruikers:
wat is de grootste micro sd kaart die er in past? Lukt 32Gb?
  maandag 3 december 2012 @ 16:32:22 #175
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_119884053
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:08 schreef marco_sire het volgende:
Voor de Ainol gebruikers:
wat is de grootste micro sd kaart die er in past? Lukt 32Gb?
32 past zeker... ik heb een ainol elf 2.

Ik heb sinds vorige week ook een 64gb kaartje voor me Jiayu G3. Eens kijken of de Elf 2 em ook pakt.
In me oude Desire doet de 64gb het ook...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')