Bg is Banggood. Zoek op google even naar een kortingscoupon.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:09 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Bedankt voor het advies, welke webshop is BG? Want ik googlede hem en dan kost die ongeveer 140-150 dollar. En is dit een model dat vergelijkbaar is met deze Panasonic 8inch http://www.kijkshop.nl/product/132914/polaroid-tablet-midc800/
Je geeft nu aan 93 euro, is er voor een paar tientjes niet een stuk betere te koop? Aangezien ik er nog wel even mee vooruit wil en dan liever meer 120-140 euro uitgeef als het dan meteen een stuk beter is.
quote:Op donderdag 29 november 2012 23:09 schreef Janesh het volgende:
Ja, zit bij de ployer momo8 IPS gewoon in de settings, hij vraagt of je een screenshot button wilt in de statusbalk.
En Downstar, ja klopt buildprop aanpassen via root, met de RK3066 te doen met zhuodashi. in jelly bean.
Bedankt, had ook al wat andere rootmethoden gevonden die moeten werken voor de Window N70HDquote:Op donderdag 29 november 2012 23:09 schreef Janesh het volgende:
Ja, zit bij de ployer momo8 IPS gewoon in de settings, hij vraagt of je een screenshot button wilt in de statusbalk.
En Downstar, ja klopt buildprop aanpassen via root, met de RK3066 te doen met zuhodashi. in jelly bean.
Interessante website idd.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:50 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Bg is Banggood. Zoek op google even naar een kortingscoupon.
De 10 inch Cube u30gt is een aanrader!
Zonder door te klikken: bepaal eerst wat voor jou belangrijk is. Gamen = geheugen en processor, foto's en video = resolutie. Connectiviteit = hdmi, bluetooth, 3g, wifi, usb, etc. En ook het budget schijnt belangrijk te zijn...quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:48 schreef De-Hamster het volgende:
Ik heb hier heel weinig verstand van dus als ik stomme vragen stel dan merk ik het wel. Maar van deze vier tablets welke is dan echt de beste en waarin verschillen ze?
Even opnieuw linken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:48 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Interessante website idd.
Maar nu ik die Cube zie, die Dual Core 1.6Ghz is zie ik ook:
Ampe A10 Quad Core i.MX6Q 1.2GHz 10.1 Inch IPS Android 4.0 16GB Tablet
en
Sanei N10 i.MX6Q Quad Core 1.2GHz 10.1 Inch IPS Android 4.0 16GB Tablet
en
PIPO MAX-M1 RK3066 Dual-Core 1.6GHz 9.7 Inch Android 4.1 16GB Tablet PC
En deze is vergelijkbaar met de Cube?
Ik heb hier heel weinig verstand van dus als ik stomme vragen stel dan merk ik het wel. Maar van deze vier tablets welke is dan echt de beste en waarin verschillen ze?
Vergeet niet verzendkosten en tijdquote:Op vrijdag 30 november 2012 01:45 schreef Casper_nl het volgende:
[..]
Zonder door te klikken: bepaal eerst wat voor jou belangrijk is. Gamen = geheugen en centraal+grafische processor (CPU& GPU), foto's en video = resolutie . Connectiviteit = hdmi, bluetooth, 3g, wifi, usb, etc. En ook het budget schijnt belangrijk te zijn...
De beste tablet is voor iedereen anders. Blader eens door de voorgaande topics, bepaal je wensen, maak een shortlist en stel dan je vraag nog eens.
Films kijken, Uitzending Gemist, YouTube, lichte spellen zoals Angry Birgs achtige toestanden zijn ook leuk maar dat zal wel met ze alle vier goed kunnen. Foto's is geheel geen prioriteit,surfen op Facebook en Instagram kunnen ze allemaal wel lijkt me.quote:Op vrijdag 30 november 2012 01:45 schreef Casper_nl het volgende:
[..]
Zonder door te klikken: bepaal eerst wat voor jou belangrijk is. Gamen = geheugen en processor, foto's en video = resolutie. Connectiviteit = hdmi, bluetooth, 3g, wifi, usb, etc. En ook het budget schijnt belangrijk te zijn...
De beste tablet is voor iedereen anders. Blader eens door de voorgaande topics, bepaal je wensen, maak een shortlist en stel dan je vraag nog eens.
Volgens mij is Banggood er even uit waardoor de links niet meer werken. Verzendkosten waren bij al deze vier gratis of in de prijs van max 150 euro verwerkt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 05:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Heb net eindelijk mijn Pipo U1 Pro betaald($125.34),mijn 1e tablet met Rockchip RK3066.Alleen nog een Cube 10.1" tablet volgende maand,dan heb ik 3 dualcore media-apparaten met dezelfde chipset(incl MK808) en ben helemaal blij.![]()
[..]
Even opnieuw linken.
Ze zijn allemaal goed, o.a dualcore Cortex-A9 en Mali-400(vooral SoC met Rockchip RK3066 chipset) + 1 GiB geheugen+goede batterij is een must
[..]
Vergeet niet verzendkosten en tijd
Ik weet het niet,heb nog geen quadcore CPUquote:Op vrijdag 30 november 2012 07:15 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Films kijken, Uitzending Gemist, YouTube, lichte spellen zoals Angry Birgs achtige toestanden zijn ook leuk maar dat zal wel met ze alle vier goed kunnen. Foto's is geheel geen prioriteit,surfen op Facebook en Instagram kunnen ze allemaal wel lijkt me.
Connectiviteit, ik wil WiFi en volgens mij zijn ze dat ook allemaal 3G is een optie maar dan wordt het allemaal te duur en dan bespaar ik liever juist daarop. Bluetooth is een extra, niet nodig maar als het erop zit prima. Hdmi zou handig kunnen zijn met films kijken die ik dan via mijn computer direct kan laden op het tablet. Zou idd een optie zijn, maar vind ik alsnog een extra die wel de keuze makkelijker zou kunnen maken.
Tenslotte wil ik wel een offficiele Google Play erop hebben staan waarmee ik dus eenvoudig apps kan installeren.En is het wel fijn als het een relatief universele maat is waarmee ik dus eenvoudig hoesjes, houders etc. voor zou kunnen halen.
Budget is zoals ik al aangaf max. 150 euro.
Hopelijk heb ik het nu iets duidelijker aangegeven.
[..]
Volgens mij is Banggood er even uit waardoor de links niet meer werken. Verzendkosten waren bij al deze vier gratis of in de prijs van max 150 euro verwerkt.
Dus qua processor is een dual core 1.6ghz net zo goed als een quadcore 1.2ghz? Een goede batterij is inderdaad wel fijn, maar omdat ik toch een Wi-Fi toestel wil ben ik wel altijd binnen er mee bezig ook al krijg je tegenwoordig overal Wi-Fi. Maar zeker een goede batterij vind ik ook belangrijk.
4 weken?quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:27 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Mijn Cube U30GT is na 4 weken eindelijk binnen gekomen via BIC. Gelukkig geen douane dus ben ik even gematst.
Apparaat ziet er erg mooi uit en is supersnel. Ik heb die windows 8 tegel interface en die ziet er erg cool uit. Heb al wat spellen geinstalleerd en alles speelt moeiteloos. Browsen gaan snel. geluid is goed. Al met al een topding.
Iedereen bedankt voor de info. Ik ben erg blij met het apparaat en dat voor 150 euro
quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:36 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ja 4 weken. Toeristische route genomen denk ik.
Ik was er in eerste instantie ook enthousiast over deze tablet maar zowel op tweakers als op het officiële forum zijn er toch te veel negatieve dingen aan het licht gekomen. Op de ene kant werkt de tablet lekker snel en is het scherm goed maar tegelijkertijd flikkert het scherm bij bepaalde helderheid en maakt de tablet geluiden die zowel de speaker als ook het microfoon beïnvloeden. Ik hoop nog dat dit alles via een update wordt verbeterd want dan zal ik de tablet ook overwegen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:18 schreef De-Hamster het volgende:
Ja, hoor kom ik weer.
Ik zie nu alle eigenschappen van de toestellen uit China en kom ook deze bij de Kruidvat tegen:
https://online.kruidvat.n(...)abletPCDualCore.html
Deze doet voor geen enkel van de bovenstaande tablet onder toch? Daarnaast heb ik deze binnen een dag en kan ik bij die andere wellicht invoerheffingen er bovenop betalen.
Wat is jullie advies?
Hyundai tablet?1ste keer dat ik het zie.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:49 schreef mathske1 het volgende:
Heeft er eigelijk iemand al ervaring met deze?
Vind er eigenlijk niet zoveel info over deze tab op het wereldwijdeweb. (buiten enkele video's op YT en 1 topic op het wereldwijdeweb.
Hoe het komt weet ik niet, maar 8" spreekt mij het meest aan. Heb een CubeU30GT (een van de eersten), maar vind het toch net een tikkeltje te groot. 7" lijkt me daarentegen dan weer net die inch te klein![]()
Of andere 8 inch suggesties?
Leuke tablet hoor. Wifi-range is alleen wat minder. En de headphone-jack is 2.5mm.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:33 schreef shiznuts het volgende:
En mijn Hyundai A7HD is binnen.
› First impression: Sexay!Zo 'slim' heb ik een tablet nog niet gezien. Verrassend dun, compact, in vergelijking lijkt een Samsung Galaxy Tab een koelkast. Past denk ik tweeënhalve keer in m'n Archos 101 G8. Voelt robuust en vrij high-end aan: metal body. De knopjes aan de bovenkant voelen wel wat losjes en plastic aan. Geen glossy meuk dus best fingerprintproof. Lekker smalle bezels. Stereospeakers! En ze zitten zo dat als je 'em in je handen hebt de speakergrills niet blokkeert. Komt nog een aardig geluidje uit ook, idealerwijze gebruik je echter oordopjes denk ik. Helaas is de oordopjes-port 2.5mm-formaat, al is een 2.5mm -> 3.5mm adapter niet zo'n probleem en kan hierdoor de tablet zo dun zijn als 'ie is. Deze zit rechtsboven aan de zijkant van de tab. Locatie van al het meeste andere (knopjes, laadpunt, mini-usb, mini-HDMI) vind je aan de bovenkant, ook hier weer denk ik om de tablet zo dun en compact mogelijk te maken. Een beetje komisch hangt de laderplug erin, die verdwijnt niet helemaal in de tablet. Ik weet niet of bovenin de tablet nu zo fijn is. De knopjes voor 'home' en 'menu' hebben de vorm van een volumerocker, maar zijn daar niet voor, wat van mij part best zo had mogen zijn, nu is dat geïntegreerd met de ICS-balk. Onderin verder nog een microfoon en een microSD-kaartslot. Verder aan de voorkant boven in het midden een 0.3 Megapixel camera, net leuk genoeg voor Skype. Gespiegeld aan de onderkant een lichtsensor.
(Eigen foto, hier meer foto's van de Chinese Engadget (en nog meer hier))
Dan het IPS scherm!Wowie! Broodje brie!
Onwijs lekker scherm. Haarscherp en fenomenale kijkhoeken! Mooie kleurreproductie ook. 1024x600 is perfect! En meer heb ik daar niet aan toe te voegen.
Android. Laatste release van de fabrikant, 4.0.3, stond erop. Standaard in het Engels, met Chinese apps en met Market voorgeïnstalleerd. Liet zich eenvoudig updaten naar de Play-markt. Echter waren apps als TuneIn en YouTube niet compatible met het systeem volgens Play, dus daar heb ik third party markets voor gebruikt (Applanet/Blackmart). Alles werkt erg fijn en soepel tot dusver (ben een Archos 101 Internet Tablet (G8) en HTZ Desire Z met Android wel gewend, wat dat betreft een verademing de AllWinner A10+Mali400+ICS). Grappig is de 'developper'-feature in het Android-systemmenu (wat ik gok dat vrij exclusief is om out-of-the-box op je tablet te hebben?) Daarmee kun je touchfeatures zoals een touchhighlighter en touchtracking inschakelen.Waar ik trouwens meteen verbaasd door was is het feit dat de tablet haptic feedback ondersteunt en dus een vibratiemotor heeft ingebouwd. Erg tof om te hebben.
Downsides/bugs? Nou ja, van tevoren wist ik het al, maar de meeste toegang aan de bovenkant is natuurlijk een beetje jammer qua ergonomie. Het wifi-bereik is zoals de meeste chinatabs niet optimaal, echter kun je dat d.m.v. wat settings aanpassen in de settingfiles verbeteren las ik. Er is een bug die bij elke A7HD lijkt voor te komen. Aan de stroom of volle batterij geen problemen, maar zodra de batterij onder zo'n 86% komt en je het scherm op volle helderheid hebt staan, begint het scherm te flikkeren. Op alles behalve volle helderheid geen probleem, dus tragisch is het niet. Verder alleen dat er geen EU-plug bij zat voor de lader, maar dat kan ik mezelf en/of de verkoper verwijten. Wel zaten er een microfibre doekje en een screenprotector bij (denk door de verkoper bij gedaan), verder mini-usb to full female kabel, mini-usb -> usb male, earphones.
Kortom: ik heb toch wel een neusje voor dingen waarvan ik vrij zeker ben dat ze me zullen bevallen en een hoog bang-for-buck-gehalte hebben. De tablet schreeuwde 'Shiz, check mij, we passen goed samen!' en inderdaad
. Voor USD 158,31 (nog geen 125,- euro) van Aliexpress gehaald, incl. DHL verz. Inklaring was een gedoe en moest m'n order- en betaalbevestiging opsturen, netjes gedaan ook, vanochtend was de DHL-gast er dan. Ik had al gePINd dit weekend, maar z'n apparaatje liet zien '0.00' en hoefde alleen maar te tekenen. Geen vraag om geld, nergens een rekening te zien? Een beetje raar als ze daar later nog mee komen, want hoe kun je voor iets tekenen en dus iets accepteren als ze niet eerst de voorwaarden bekendmaken? Dus so far, so good. Happy camper!
Nu lekker spelen.
kijk even alle posts voor jequote:Op vrijdag 30 november 2012 16:19 schreef Miniem het volgende:
Ha, shizzie!
Wat is momenteel de meeste bang for buck tablet?
Aurora II heb ik echt veel plezier van gehad. Nu continu onderweg met m'n Fire. Beide Ainol's dus www.ainovo.com / www.ainol.com . De Aurora II was eigenlijk probleemloos. De Fire had ik ff gewacht met gebruiken omdat mensen rapporteerden dat hun touchscreen opeens overleed. Dat was later gefixed, hetzelfde voor een soort muggen (mosquito) geluid als het scherm gedimd was (alleen in een muisstille omgeving te horen of met je oor dichtbij de behuizing)... ook gefixed. Er is bij de Fire alleen nog een 'ploppend' geluidje zodra er een current richting de speaker wordt gestuurd als 'ie bijvoorbeeld uit slaapstand komt, al boeit me dat niet echt. Voor die concessie krijg je dan wel 5000mAh accu, bluetooth, een camera met LED-flash en 1280x800 resolutie. Leuke combo met de 'cheese case' smart cover (á la iPad). Zijn trouwens tablets met Amlogic SoC (MX/M6 processor met Mali-400 x2). Andere tablets hebben vaak een Rockchip SoC (RK3066 met Mali-400 4x), heeft net wat meer power. Kun je ook best naar kijken. Zo gaat Downstar voor de Window (YuanDao) N70HD.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:19 schreef Miniem het volgende:
Ha, shizzie!
Wat is momenteel de meeste bang for buck tablet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |