Klinkt goed! Heb je daar een link van?quote:Op woensdag 12 december 2012 20:41 schreef freiss het volgende:
[..]
Overigens is de Ployer Momo12 ook al uit, met een verbeterd scherm (ook 10,1" ipv 9,7"). Naar een paar posts die ik heb gelezen, schijnt dat scherm erg goed te zijn. Mijn Momo12 is onderweg, heb hem vorige week in de happy hour van Pandawill gekocht
http://www.pandawill.com/(...)a-silver-p69926.htmlquote:Op donderdag 13 december 2012 13:08 schreef relativity het volgende:
[..]
Klinkt goed! Heb je daar een link van?
Is dat nu een quad core of dual core?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:10 schreef freiss het volgende:
[..]
http://www.pandawill.com/(...)a-silver-p69926.html
Bij mij was ie wel 30 dollar goedkoper
De accu is trouwens wel minder
Ployer momo12 Tablet PC 10.1 Inch IPS Screen RK3066 Dual Core Android 4.1 16GB Dual Camera HDMI Silverquote:Op donderdag 13 december 2012 13:17 schreef relativity het volgende:
Is dat nu een quad core of dual core?
Het begint nu wel te jeuken. Bedankt!quote:Op donderdag 13 december 2012 15:24 schreef Janesh het volgende:
Ployer Momo 12, kijk naar de positieve reacties op slatedroid.
http://www.slatedroid.com(...)ristmas/page__st__20
Voor 215 usd incl. DHL shipping bij powerseller 'eternal team' op aliexpress.
http://www.aliexpress.com(...)03919_691315109.html
Zij shippen normaal binnen twee dagen dus in stock, volgende week thuis.
Ik ben geen 10 inch fan, maar dit lezende zou ik er bijna één kopen.
Resolutiequote:Op donderdag 13 december 2012 15:24 schreef Janesh het volgende:
Ployer Momo 12, kijk naar de positieve reacties op slatedroid.
http://www.slatedroid.com(...)ristmas/page__st__20
Voor 215 usd incl. DHL shipping bij powerseller 'eternal team' op aliexpress.
http://www.aliexpress.com(...)03919_691315109.html
Zij shippen normaal binnen twee dagen dus in stock, volgende week thuis.
Ik ben geen 10 inch fan, maar dit lezende zou ik er bijna één kopen.
Dat vroeg ik me ook net af; is er geen hd versie?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Resolutie![]()
Rest![]()
1200x800 op 7'' is goed
1280x720 op 4.5'' is prima
1200x800 op 10.1'' is het net niet
Het werkt meer dan prima hoor maar ik ben nogal verwend qua resolutie!
Helaas is dat niet de echte HD versie. Als ik een goede 10'' tablet wil dan zou ik toch 1200p willen hebben. Edit: specs staan verkeerd in de tabel zie ik nuquote:Op donderdag 13 december 2012 17:51 schreef Janesh het volgende:
Ployer, goede bouwkwaliteit, is geen Ramos.
Dus betere resolutie en quadcore, koop je toch gewoon deze op aliexpress, wel 100 usd duurder.![]()
En stock als je dat mag geloven en binnen twee dagen op de post.
Ja daar keek ik ook eigenlijk ook een beetje naar uit. Denk dat het toch die gaat worden. Alleen valt de batterij een beetje tegen (dat is ook het enigste!), maar wil eerst eens lezen wat anderen er van vindenquote:Op donderdag 13 december 2012 17:51 schreef Janesh het volgende:
Ployer, goede bouwkwaliteit, is geen Ramos.
Dus betere resolutie en quadcore, koop je toch gewoon deze op aliexpress, wel 100 usd duurder.![]()
En stock als je dat mag geloven en binnen twee dagen op de post.
Nee nog geen quadcores binnenquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:50 schreef eleganza het volgende:
*komt ook weer eens binnenvallen*
Ik merk dat ik blij ben met mn aurora 2, maar dat ik toch ALTIJD de cube u30gt van mn vader jat als ik weer bij mn ouders ben. Dat apparaat heeft gewoon zo'n fijn scherm en een heerlijk lang batterijlevenDus, de aurora 2 gaat alweer de deur uit, heb m vandaag te koop gezet
Er moet een 10 incher komen, wat ik twee maanden geleden toch niet verwacht had. Dacht dat ik prima tevreden zou zijn met 7 inch, maar vind het nu meer een uit de kluiten gewassen telefoon zegmaar
Wat ik wel belangrijk vind, is dat ik een beestje wil kunnen opladen via usb. Ik heb een 12000mah powerbank, die ik overal mee naar toe sleur, en met een USB-oplaadbare tablet is dat sowieso wel makkelijk.
Zat nog te kijken naar de cube, zie echter dat deze niet meer geleverd kan worden in 16gb? Of heeft iemand hem nog voor ~180$ voorbij zien komen voor die prijs?
Verdere requirements: IPS of vergelijkbaar, hdmi out, sd slot, min 16gb intern en 1gbrom/ram minimaalBudget zit zo tegen de 250$ incl DHL shipping aan (:
Hoe lopen de quadcores trouwens? Iemand al een in handen gehad?
Volgens mij had het bij de cube meer te maken met het feit dat hij 7,4 V was ipv normale 3,7 van de gemiddelde tablet (had ook twee batterijen van 3600mah!)quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:04 schreef Terpentin07 het volgende:
Volgens mij kunnen de rockchip tablets niet via usb worden opgeladen.
Er is ook wel meer info over als je even Googledquote:Rockchip RK31xx series
Rockchip has announced the RK31xx series for the third quarter of 2012. The RK31xx is based on ARM's Cortex A9 design and features a quad core CPU with 2 GHz frequency or faster on a 28 nm process.[15]
Rockchip RK32xx series
Rockchip has announced the RK32xx series for the third quarter of 2012, it uses a quad core Cortex-A9 CPU. The performance of this processor will be similar to an Nvidia Tegra 3 or Samsung Exynos 4412.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:13 schreef Catch22- het volgende:
van wiki
[..]
Er is ook wel meer info over als je even Googled
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Copy-paste van http://tweakers.net/price(...)zwart/specificaties/
Leek me wel leuk om moeders cadeau te geven voor kerst. Wat denken de kenners hier van deze tablet?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:28 schreef Artillerieschaap het volgende:
Bij de Makro is deze in de aanbieding voor pakweg 180,- (incl BTW)
Yarvik GoTab Yotta TAB469EUKTbh vind ik het redelijk veel geld voor een tablet met die specs, de kruidvat tablets zijn beter, en goedkoper...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Copy-paste van http://tweakers.net/price(...)zwart/specificaties/
Leek me wel leuk om moeders cadeau te geven voor kerst. Wat denken de kenners hier van deze tablet?Qua specs is het wel een prima apparaatje verder, zeker voor moeders ;-)
Als je met DHL een cubeu30gt via aliexpress (230 dollar ~180 euro) heb je m nog voor de kerst in huis (met een beetje mazzel ;-), die tablet is gewoon een echte goeie tablet, waar jij zelf (als je bij je moeder bent) graag ook gebruik van maakt!Het is natuurlijk de vraag of je hem uit china wil halen, ik heb voor mn vader niks hoeven te tweaken aan de u30gt (gehaald bij elijahstore voor dat bedrag), misschien wat apps er op zetten, maar dat is idem voor die yarvik. Het is even een overweging waard
p.s. Vatican cameos!!!(deze smiley past er goed bij:
)
Koekje d'r bij?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:28 schreef Artillerieschaap het volgende:
Bij de Makro is deze in de aanbieding voor pakweg 180,- (incl BTW)
Yarvik GoTab Yotta TAB469EUKIk zou zeggen, niet doen voor wat dat waard is, maar wel achterhaalde hardware.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Copy-paste van http://tweakers.net/price(...)zwart/specificaties/
Leek me wel leuk om moeders cadeau te geven voor kerst. Wat denken de kenners hier van deze tablet?
Dat kun je van deze nog niet zeggen, die ik net georderd heb op aliexpress, voor 209 usd.
Met DHL volgende week thuis, hoewel, het is wel druk denk ik, aangezien vannacht mijn teclast P88 landde in Leipzig, en vandaag niet zoals gewoonlijk is geleverd door DHL, wordt maandag.
Dus voor kerst, nu bestellen in china van liefst een high rated powerseller en DHL shipping.. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
Dat zegt dus helemaal niks. De kruidvat is een dualcore A9 processor en de Makro een singlecore A8 dat zegt veel meer.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:05 schreef De-Hamster het volgende:
Die van de Makro is duurder dan die van de Kruidvat terwijl Kruidvat een 1.6Ghz is.
Dat had ik nog niet eens gezien, ik ging er vanuit dat het beiden dualcores waren en dan zegt t verschil tussen1.2 GHZ en 1.6 toch wel wat?quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:24 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat zegt dus helemaal niks. De kruidvat is een dualcore A9 processor en de Makro een singlecore A8 dat zegt veel meer.
+1 voor de Cube! Goed apparaat voor weinig.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:38 schreef eleganza het volgende:
[..]
Als je met DHL een cubeu30gt via aliexpress (230 dollar ~180 euro) heb je m nog voor de kerst in huis (met een beetje mazzel ;-), die tablet is gewoon een echte goeie tablet, waar jij zelf (als je bij je moeder bent) graag ook gebruik van maakt!Het is natuurlijk de vraag of je hem uit china wil halen, ik heb voor mn vader niks hoeven te tweaken aan de u30gt (gehaald bij elijahstore voor dat bedrag), misschien wat apps er op zetten, maar dat is idem voor die yarvik.
Ja, maar mits ze de zelfde processor architectuur hebben.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:51 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet eens gezien, ik ging er vanuit dat het beiden dualcores waren en dan zegt t verschil tussen1.2 GHZ en 1.6 toch wel wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |