Ach. SHO / Gordon is weer eens kwaad.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:50 schreef tong80 het volgende:
De presentatrice vertelt dat Gordon op zijn beurt weer kwaad is op haar. "Hij is heel erg boos op me", aldus De Nooij. "Ik heb gevraagd of hij wel goed bij zijn hoofd was. Over korte lontjes gesproken."
Mandela tegenwoordig straatwachter ?quote:Op donderdag 22 november 2012 13:43 schreef Hathor het volgende:
Overigens heeft Gordon wel gewoon gelijk, het word er in ZA niet echt veiliger op voor blanke boeren, en dat gaat nog erger worden als Mandela er niet meer is, maar daar zal die dikke zeug van een Tineke niks van merken in haar beschermde gouden kooitje, nog niet althans.
Gaat ze proberen uit te leggen dat de wereld van iedereen is terwijl ze in de fik wordt gestoken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:13 schreef Mgolovic het volgende:
Ze zal wel anders piepen als er rellende neger tokkies met een autoband en een jerrycan benzine voor haar deur staan. Al zullen ze die waarschijnlijk toch niet om die dikke kop heen krijgen.
Zeg Tineke is een lieve vrouw..Waarom zeg jij zeugquote:Op donderdag 22 november 2012 13:43 schreef Hathor het volgende:
Overigens heeft Gordon wel gewoon gelijk, het word er in ZA niet echt veiliger op voor blanke boeren, en dat gaat nog erger worden als Mandela er niet meer is, maar daar zal die dikke zeug van een Tineke niks van merken in haar beschermde gouden kooitje, nog niet althans.
Omdat het een vet varken is.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zeg Tineke is een lieve vrouw..Waarom zeg jij zeug
quote:
Je reageerde op mij, maar ik heb niet meer kunnen lezen wat. Valt me tegen, Tong.quote:
Jij verkoopt geen huizen en stukjes land in 073 zeker?quote:Op maandag 26 november 2012 17:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik snap het probleem gewoon niet zo. Ik woon in Den Bosch. Als mensen over die stad kritiek hebben of besluiten te verhuizen; Boe-fucking-hoe. Waarom zou ik dan moeten afzeiken omdat ze weggaan of kritiek op 073 hebben?
Ik woon in Bommel. Er is veel mis in Den Bosch. Maar Den Bosch voor de tweede keer op rij gekozen tot beste stad om te wonen. Ondanks de Graafsewijk.quote:Op maandag 26 november 2012 17:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik snap het probleem gewoon niet zo. Ik woon in Den Bosch. Als mensen over die stad kritiek hebben of besluiten te verhuizen; Boe-fucking-hoe. Waarom zou ik dan moeten afzeiken omdat ze weggaan of kritiek op 073 hebben?
Hé kom op zeg, je laat onze mooie stad toch niet zomaar afzeikenquote:Op maandag 26 november 2012 17:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon in Bommel. Er is veel mis in Den Bosch. Maar Den Bosch voor de tweede keer op rij gekozen tot beste stad om te wonen. Ondanks de Graafsewijk.
Heya Den Bosch. Oud FC Supporter met zwart witte shirt spreekt
quote:za 01 dec 2012, 12:13
Tineke de Nooij: 'Gordon uit leven geschrapt'
van onze redactie
AMSTERDAM -
Tineke de Nooij heeft geen enkele intentie om haar ruzie met Gordon bij te leggen. De zanger riep eerder deze week in gesprek met haar te willen, maar dan wel eerst excuses van haar te verwachten.
“Kom nou toch, ik excuses maken. Ik heb Gordon even uit mijn leven geschrapt en wil niets meer met hem te maken hebben na al zijn beledigende sms-jes en dat is alles wat ik er over zeg,” laat Tineke, die jarenlang met Gordon bevriend was, aan Shownieuws weten.
De Nooij werd vorige maand woedend op Gordon omdat hij Zuid-Afrika ontvlucht omdat het er onveilig zou zijn volgens de zanger. Hij voelt zich niet langer veilig in Kaapstad vanwege de moord op een blanke boer. De zanger besloot daarom zijn vakantiehuis te koop te zetten.
Tineke stuurde Goor een bericht op Facebook waarin ze hem duidelijk maakte hoe kwaad ze is. Ook uitte ze haar onvrede in RTL Boulvard.
Terwijl het positief was bedoeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |