Helemaal waar. Mijn vrouw wordt gestoord van me als de mediaspeler aanstaatquote:Op donderdag 22 november 2012 14:00 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook omdat we nu muziek in overvloed tot onze beschikking hebben. Je hoeft alleen maar op een knop te drukken en je luistert naar een nummer. Daardoor wordt iets ook vluchtiger/vergankelijker denk ik. Vroeger (veel meer dan nu) kocht je een fyisiek product en draaide je het grijs.
Oortjes?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Helemaal waar. Mijn vrouw wordt gestoord van me als de mediaspeler aanstaat
Ooh zo. Elke seconde dat je alleen thuis bent benutten danquote:Op donderdag 22 november 2012 14:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel meer de mediaspeler die aan de TV hangt
Wat is dat?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:11 schreef Tchock het volgende:
Over goede muziek gesproken, krijg net een mailtje dat mijn bestelde plaat binnen is
Moet je eigenlijk wel zeggen wat het is. Zodat wij dan weten wat jij goed vindt en of het een aanrader is.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:11 schreef Tchock het volgende:
Over goede muziek gesproken, krijg net een mailtje dat mijn bestelde plaat binnen is
De nieuwe single van Atoms for Peace, elektronische supergroep met o.a. Thom Yorke (Radiohead) en Flea (RHCP)quote:
Nooit van gehoord maar die namen beloven wel watquote:Op donderdag 22 november 2012 14:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
De nieuwe single van Atoms for Peace, elektronische supergroep met o.a. Thom Yorke (Radiohead) en Flea (RHCP)
Ik weet nog niet of het goed is, ben in Amsterdam voor concert van The xx vanavondquote:Op donderdag 22 november 2012 14:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Moet je eigenlijk wel zeggen wat het is. Zodat wij dan weten wat jij goed vindt en of het een aanrader is.
Niet mijn ding denk ik maar veel plezier ermeequote:Op donderdag 22 november 2012 14:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
De nieuwe single van Atoms for Peace, elektronische supergroep met o.a. Thom Yorke (Radiohead) en Flea (RHCP)
Okee daar ook veel plezier danquote:Op donderdag 22 november 2012 14:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of het goed is, ben in Amsterdam voor concert van The xx vanavond
Joey Waronker drumt, die speelde eerder bij REM en Smashing Pumpkins en Nigel Godrich (Radiohead-producer) doet gitaarquote:Op donderdag 22 november 2012 14:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nooit van gehoord maar die namen beloven wel wat
Morgenochtend negen uur weerquote:Op donderdag 22 november 2012 14:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Okee daar ook veel plezier dan
Geen colleges vandaag?
Ik heb een bed, eh, bank in Amsterdam vannachtquote:Op donderdag 22 november 2012 14:28 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gewoon doorhalen dan, kun je in Amsterdam blijven.
Aah dat scheeltquote:Op donderdag 22 november 2012 14:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb een bed, eh, bank in Amsterdam vannacht
Bijna nog 2.45 hierquote:Op donderdag 22 november 2012 14:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Jawel mensen, het is weer weekend
Even volhouden, zo voorbij.quote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 14:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Jawel mensen, het is weer weekend
Het is een ontzettend leuk vak van een van mn favo hoogleraren dus dat scheeltquote:Op donderdag 22 november 2012 14:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Even volhouden, zo voorbij.
Ik zal eens kijkenquote:Op donderdag 22 november 2012 14:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het is een ontzettend leuk vak van een van mn favo hoogleraren dus dat scheelt
Als jij niu lapo doet straks kunnen we dan een leuke JAR uitspraak krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |