Jaquote:Op woensdag 21 november 2012 18:18 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Zelfde hier.. Ik vind dat er eens een meet moet komen vol met dit soort films.
Alleen als hij daarna sex krijgtquote:Op woensdag 21 november 2012 18:24 schreef OhMyStars het volgende:
Ik wil breaking dawn part two wel zien, denken jullie dat ie dat zou willen?
Ga hem toch ergens proberen te rippen. Kan wel genieten van nostalgische crap.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeer matige film. Wel de 1e rol voor George Clooney schijnt het
Misschien als je 'm van te voren dronken voert of gaat blowenquote:Op woensdag 21 november 2012 18:24 schreef OhMyStars het volgende:
Ik heb die 2e film al gezien maar ik kan het ook gewoon nog een keer kijken.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:22 schreef AnimeFan het volgende:
The Dark Knight rises (nieuwe batman film)
The Intouchables vond ik ook goed, en is misschien ook leuker voor jou
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:24 schreef OhMyStars het volgende:
Ik heb hem nog op DVD liggen ergens volgens mij. Ik zal vannacht eens kijken voor je, ik moet nu richting de dienst, arbeidenquote:Op woensdag 21 november 2012 18:24 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Ga hem toch ergens proberen te rippen. Kan wel genieten van nostalgische crap.
Brengt me bij de volgende titels;
The basket.
The blob.
Christine.
Het is mijn klasgenoot, dat gaat dus niet gebeuren.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Alleen als hij daarna sex krijgt
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:24 schreef OhMyStars het volgende:
Zou Cool zijn. Werkze!quote:Op woensdag 21 november 2012 18:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb hem nog op DVD liggen ergens volgens mij. Ik zal vannacht eens kijken voor je, ik moet nu richting de dienst, arbeiden
Waarom denk je dan dat hij langskomt om een film te kijken?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:26 schreef OhMyStars het volgende:
[..]
Het is mijn klasgenoot, dat gaat dus niet gebeuren.
Zij gaat langs.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom denk je dan dat hij langskomt om een film te kijken?
Maakt de suggestie enkel groter.quote:
Hij heeft waarschijnlijk al de romantische cd in de speler zitten, de kaarsen aangezet en hij komt heel knus bij jou op de bank zitten.quote:
Is de eventuele pakkans in beide gevallen niet even groot?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:28 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Maakt de suggestie enkel groter.
Liever niet bij mij hoor.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk al de romantische cd in de speler zitten, de kaarsen aangezet en hij komt heel knus bij jou op de bank zitten.
bij TS bedoel ikquote:Op woensdag 21 november 2012 18:28 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Is de eventuele pakkans in beide gevallen niet even groot?
[..]
Liever niet bij mij hoor.
Mwah, als ze bij hem komt kunnen de nodige maatregelen getroffen worden. Condoom en Glijmiddel bij de hand, ouders de deur uit.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:28 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Is de eventuele pakkans in beide gevallen niet even groot?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |