quote:
...en zo kwam een mooi topic aan een glorieloos eind....quote:
TS heeft al lang fotos geplaatst in het KAA topic en dat weet jij ook wel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vraag me af waarom ts geen foto's plaatst van zijn veredeld hutje in de middle of nowhere
Voor $2500 (pesos Argentinos) huur je niet zoveel in NLquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Boeltje pakken en een villa huren in Nederland
$ is toch een dollar teken of sla ik nu door?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:58 schreef flipsen het volgende:
[..]
Voor $2500 (pesos Argentinos) huur je niet zoveel in NL
hoeveel is dat dan in euro?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
$ is toch een dollar teken of sla ik nu door?
US$ is dollar, of U$. Maar het $ teken wordt voor veel meer valuta gebruikt. Vandaag de dag (maar morgen weer anders) is $2500 ongeveer EUR 380. Huur je niet veel voor in NL volgens mij (buiten de sociale huur).quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
$ is toch een dollar teken of sla ik nu door?
Als er echt relleno zijn denk je er Anders over.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:24 schreef flipsen het volgende:
[..]
TS heeft al lang fotos geplaatst in het KAA topic en dat weet jij ook wel.
En ja, nog steeds blij hier te wonen, vooral omdat het 25km uit het centrum is waar nu rellen zijn. En na een gesprekje met de verhuurder hebben we het nieuwe huurbedrag kunnen afronden op $2500, slechts 25% verhoging tegen een inflatie van 30+ procent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |