abonnement Unibet Coolblue
pi_119906053
Ships, te laat :'(
pi_119912084
Vraagje.

Als poort 119 bijvoorbeeld niet open staat heeft dat dan nut op je download snelheid? Want elke keer als mijn vader nu met grabit download haalt hij maar de 600 kb/s.
Terwijl ik zelf download met ongeveer 2.3mb/s
Oh, en we hebben een abonnement van 10 mbit dacht ik. Dus dat moet dan ongeveer 1,25 mb/s zijn?

Vraag 2/

Tevens trekt hij heel internet naar beneden en kan ik niks meer doen. Met torrents kan ik ongeveer een snelheid halen van 2.3 mb/s en heb ik maar een iets hogere latency. Van 29 naar 40 ofzo.
Iemand een idee hoe dit kan?

[ Bericht 6% gewijzigd door Lamabal op 04-12-2012 11:35:23 ]
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:24:19 #78
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_119913897
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 20:41 schreef jpjedi het volgende:
Dat is jammer inderdaad, zeker eens in de gaten houden. Pas bij iemand Plex opgezet en die had een strakke Samsung tv. Appje erop en hij vond de server meteen, ideaal _O_

Overigens heb ik woor op de slaapkamer een Android minipc (stickie). 60 euro en je hebt ook 1080P Plex op je tv. Misschien een idee.
Doe eens een linkje naar zo'n stickie
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:25:40 #79
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_119913945
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 17:11 schreef s0ul1991 het volgende:

[..]

Ik heb Supernews en ik haal de laatste tijd alles kompleet binnen. Sickbeard laat ik om de 15 minuten zoeken. Ook heb ik bijna alle series naar web-dl-1080p gezet. Aangezien deze meestal in de middag worden gepost.

Maar die Highwinds backbone is dus tering slecht hoor ik wel. Ik heb nu mijn fill-server maar op blocknews (readnews backbone) gezet.
SB op om de 10 minuten zetten heeft voor mij alle probs opgelost.
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:28:12 #80
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119914046
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:24 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Doe eens een linkje naar zo'n stickie
http://dx.com/c/consumer-(...)droid-hd-players-191
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:35:20 #81
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_119914268
Maar das wireless. Gaat dat goed met 1080P ??
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:38:12 #82
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119914363
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:35 schreef Armageddon het volgende:
Maar das wireless. Gaat dat goed met 1080P ??
Ik heb er geen ervaring mee zelf, maar lees er goeie dingen over. Zou wat rondgooglen. Zou opzich met een beetje wireless router geen probleem moeten zijn.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_119914414
Je moet alleen wel oppassen dat vloeiend afspelen van 1080P .mkv met DTS-audio niet goed gaat werken op zo'n Android stick als je het puur met XBMC wil doen. Puur omdat video niet hardware-matig afgespeeld kan worden.
Dus je krijgt stotterende video.
Als je het via andere manieren gaat afspelen (externe spelers) dan wil het nog wel eens werken, maar een flinke videofile (10GB+ 1080P .mkv met DTS-audio) over wifi zou ik niet op vertrouwen dat dat gaat werken.

Jammer, want het niet hardware-matig af kunnen spelen van video binnen XBMC is nog hét probleem voor deze sticks en boards.
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:41:24 #84
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119914482
Ik heb zelf gewoon een lange HDMIkabel van mijn PC naar mijn TV liggen. TV is gewoon 2de monitor, audio rechtstreeks op de reciever. Niets geen extra players nodig. bediening met muis op de bank.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:42:33 #85
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_119914535
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:39 schreef Iemand91 het volgende:
Je moet alleen wel oppassen dat vloeiend afspelen van 1080P .mkv met DTS-audio niet goed gaat werken op zo'n Android stick als je het puur met XBMC wil doen. Puur omdat video niet hardware-matig afgespeeld kan worden.
Dus je krijgt stotterende video.
Als je het via andere manieren gaat afspelen (externe spelers) dan wil het nog wel eens werken, maar een flinke videofile (10GB+ 1080P .mkv met DTS-audio) over wifi zou ik niet op vertrouwen dat dat gaat werken.

Jammer, want het niet hardware-matig af kunnen spelen van video binnen XBMC is nog hét probleem voor deze sticks en boards.
Dat dacht ik dus al. Dan wacht ik wel tot ik een nieuwe tv nodig heb. :)
pi_119914769
Heb sinds gisteren zo'n Android stick. Erg leuk ding, vooral voor apps als Uitzendinggemist en Youtube. Gisteren ook een sd film vanaf mijn server gestreamd en dat werkt erg lekker. Voor de echte 1080 content gebruik ik dezelfde oplossing als HeatWave. Dan heb je ook geen gedoe met een mogelijke buffers of vastlopers. Zeker als je even vooruit of terug wilt spoelen wil dat nog wel eens problemen geven. Rechtstreeks vanaf de pc heb je daar geen last van.
pi_119917097
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:39 schreef Iemand91 het volgende:
Je moet alleen wel oppassen dat vloeiend afspelen van 1080P .mkv met DTS-audio niet goed gaat werken op zo'n Android stick als je het puur met XBMC wil doen. Puur omdat video niet hardware-matig afgespeeld kan worden.
Dus je krijgt stotterende video.
Als je het via andere manieren gaat afspelen (externe spelers) dan wil het nog wel eens werken, maar een flinke videofile (10GB+ 1080P .mkv met DTS-audio) over wifi zou ik niet op vertrouwen dat dat gaat werken.

Jammer, want het niet hardware-matig af kunnen spelen van video binnen XBMC is nog hét probleem voor deze sticks en boards.
Plex gaat perfect met +10gb 1080P als je de transcoding maar laat doen met PMS ;)

xbmc is niet zo handig want dat draait lokaal.
pi_119939825
Hoe moet je nou Freenas koppelen met bijv. Sabnzbd?
Kan nergens iets fatsoenlijk vinden.
pi_119940174
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 22:55 schreef zerokil het volgende:
Hoe moet je nou Freenas koppelen met bijv. Sabnzbd?
Kan nergens iets fatsoenlijk vinden.
wat bedoel je met koppelen?
జ్ఞ‌ా
pi_119940196
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 22:55 schreef zerokil het volgende:
Hoe moet je nou Freenas koppelen met bijv. Sabnzbd?
Kan nergens iets fatsoenlijk vinden.
Freenas specifiek ken ik niet maar op een nas moet je modules installeren.

Maar je wil zeggen dat dit niet lukte?

https://www.google.nl/sea(...)&hl=nl&client=safari
pi_119940211
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:02 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Freenas specifiek ken ik niet maar op een nas moet je modules installeren.

Maar je wil zeggen dat dit niet lukte?

https://www.google.nl/sea(...)&hl=nl&client=safari
Thanks!
pi_119946976
Hier veel problemen met XSnews. Krijg bijna niks meer binnen. Gisteren in de middag was alles nog perfect, grrrrrr.
pi_119949054
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO


Beste,

Wij krijgen regelmatig verzoeken ( notice & takedown ) van rechthebbenden om files te verwijderen.
Wij zijn verplicht om hier aan mee te werken, en de files die u noemt zijn inderdaad van de servers verwijderd.

Met vriendelijke groet,


Het ging om de serie Gossip Girl voor mijn vriendin.
Zou dit komen door brein?

Heb hier voor het eerst in vijf jaar tijd last van. Gelukkig zelf nog geen hinder ondervonden.


Beste,

Dit is altijd al geweest, en de verplichting om weg te halen ook.
Alle providers zijn verplicht om aan deze verzoeken mee te werken.
Maar de film maatschappijen doen er op dit moment inderdaad meer aan als anders.
Brein heeft hier trouwens niks mee te maken, verzoeken komen rechtstreeks van de rechthebbende.

Als u bij nzbindex op de site kijkt ziet u ook notice & takedown staan.
Daar worden onder andere de verzoeken bij hun mee in gediend.

Met vriendelijke groet,

[ Bericht 34% gewijzigd door stoeltafel op 05-12-2012 11:16:12 ]
  woensdag 5 december 2012 @ 22:02:05 #94
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_119975230
Achja, met SickBeard+Couchpotato+Headphones wordt alle films/series/muziek die ik wil hebben, meteen gedownload zodra het online komt (hij zoekt elke 10 minuten). De meeste notice&takedowns zijn pas veel later geactiveerd dus dan haal ik alles nog mooi binnen :+
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_119978662
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:02 schreef Devolution het volgende:
Achja, met SickBeard+Couchpotato+Headphones wordt alle films/series/muziek die ik wil hebben, meteen gedownload zodra het online komt (hij zoekt elke 10 minuten). De meeste notice&takedowns zijn pas veel later geactiveerd dus dan haal ik alles nog mooi binnen :+
Hier om het uur en ook geen problemen.

Als ik SB met 60 series om de 10 mins laat zoek dan worden mijn API calls meer een ddos :')

Gelukkig heeft maat van me een private newznab met unlimited calls _O_
pi_119982061
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 23:00 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Hier om het uur en ook geen problemen.

Als ik SB met 60 series om de 10 mins laat zoek dan worden mijn API calls meer een ddos :')

Gelukkig heeft maat van me een private newznab met unlimited calls _O_

Sickbeard doet alleen een API call om wanted episodes te zoeken. Dus dat valt best wel mee :)
pi_119984748
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 00:30 schreef s0ul1991 het volgende:

[..]

Sickbeard doet alleen een API call om wanted episodes te zoeken. Dus dat valt best wel mee :)
En quality upgrades en dat zijn er best wat.
pi_120017191
Nu ze de headers aanpassen vallen de Takedowns weer mee. Dus het is alweer omzeild. Het zal altijd wel een eindeloze strijd blijven. Zo blijft het ook leuk... :')
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  zaterdag 8 december 2012 @ 12:06:56 #99
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_120070209
Ik raak nu echt vreselijk geïrriteerd van Eweka. Elke keer geeft sab weer aan dat hij niet met de 2 servers kan connecten. :(
pi_120101530
Gebruikte het nooit, maar toch slecht nieuws

quote:
The End...

It is with our regret to announce that NZBMATRIX had closed.

We have had to make this decision due to a very large takedown request from a company called Wiggin LLC. These represent the following: Federation Against Copyright Theft Limited ("FACT"), Paramount Home Entertainment International Limited; Sony Pictures Home Entertainment Limited; The Walt Disney Company Limited; Twentieth Century Fox Film Company Limited; Universal Pictures (UK) Limited; Warner Bros. Entertainment UK Limited.

As everyone is aware we are DMCA/Takedown notice compliant, and always have been.
Once this notice is completed we are left with an impossible task of policing our indexing bots. Even then it won't stop there, there will be follow-up notices etc.

Coupled with this is problems with payment providers, we have been through pretty much everyone out there, in the end they all pull out.
There are massive server/bandwidth costs to pay, with the payments in-stability this is a very hard task.

NZBMATRIX has never been the subject of any legal issues or threats.

Also the Usenet Indexing scene is going through some changes, with content being removed from pretty much every provider its making the existence of an indexer irrelevant if the content does not even exists anymore.

So it's time for us to bow out...
http://nzbmatrix.com/the_end.html
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')