Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Ja ik ben ook wel benieuwd, de foto vonden we hier allemaal erg "Awwwwwww zielig hondje "quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 16:52 schreef Adnap het volgende:
Haai![]()
Uitgewerkt maar man.... wat een dag... wie details wil PMt maar ff.
Nu eerst maar eens hongerigen voederen en dan "hoera" weer toetsen nakijken..
Rewimo is mijn kaartje er nu al eens ?
Staan er geen hints op of zo en doe eens PM-en wat erop staat .quote:Op woensdag 21 november 2012 17:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wel weer eentje uit de kikkerprinsserie. En nee Indaha, ik weet nog steeds niet van wie
Jij ook beterschap en een lief schopje onder de kont om op gang te komenquote:Op woensdag 21 november 2012 17:31 schreef sararaats het volgende:
Beterschap voor Baloe!
Ik heb een dipje en geraak moeilijk op gang
Ach M-M, arme May en jijquote:Op woensdag 21 november 2012 17:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Sterkte voor baloe
hier weer een steeds geler wordende katmeds nu omhoog en hopen dat t wegtrekt, ze voelt zich nog vrij normaal, eet goed, drinkt goed, doet normale dingen maar toch
Arme Baloe, maar goed dat ze naar de DA is gegaan dus. Beterschap voor hem!quote:Op woensdag 21 november 2012 17:27 schreef senesta het volgende:
Qwea vroeg me even door te geven dat Baloe een luchtpijpinfectie heeft en medicijnen heeft gekregen.
Hè, wat naar weer. Wel een goed teken dat ze gewoon haar gangetje gaat maar je maakt ja natuurlijk zorgen om het geler wordenquote:Op woensdag 21 november 2012 17:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Sterkte voor baloe
hier weer een steeds geler wordende katmeds nu omhoog en hopen dat t wegtrekt, ze voelt zich nog vrij normaal, eet goed, drinkt goed, doet normale dingen maar toch
Jeetjequote:Op woensdag 21 november 2012 18:09 schreef Strega het volgende:
Ja, Q, ook beterschap voor Boe.![]()
Ik krijg hier net een telefoontje van mijn broer dat een nichtje van ons zojuist op 48jarige leeftijd is overleden aan een hersenbloeding.Bam, zo maar over. Man, twee dochters van 20 en 17. WTF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |