Wrn bn je autist ofzoquote:Op donderdag 22 november 2012 02:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net Dark Knight afgekeken. Mooie film maar kan niet tippen aan één en twee. Ik denk wel dat er een vierde komt.
die sandalen ookquote:
Jackie pls m'n kont is er nog niet afquote:Op donderdag 22 november 2012 15:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Echt hejna pls Vas is nu sowieso nog maar 40 kg na die booboperatie
Jij zei toch altijd dat je geen kont had? Nu wil ik pics zienquote:Op donderdag 22 november 2012 15:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jackie pls m'n kont is er nog niet af
Nee ik zei niet zo'n huge negerinnenkontquote:Op donderdag 22 november 2012 15:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jij zei toch altijd dat je geen kont had? Nu wil ik pics zien
Je zei platte ass.. wit of zwart.. it don't matter.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik zei niet zo'n huge negerinnenkont
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 november 2012 15:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Je zei platte ass.. wit of zwart.. it don't matter.
Had altijd zo'n idee erbij:
[ afbeelding ]Ik een platte ass? NeverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 15:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Je zei platte ass.. wit of zwart.. it don't matter.
Had altijd zo'n idee erbij:
[ afbeelding ]Daddy's pussy? Ben je lekker mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat peer.
Inderdaadquote:Op donderdag 22 november 2012 16:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Daddy's pussy? Ben je lekker mee.
Totaal geen meerwaarde in dit geval. Zonde.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Inderdaadwat mensen allemaal op hun lichaam laten zetten
Nee jij dan, beetje tieten forceren. bah bah bahquote:Op donderdag 22 november 2012 16:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Totaal geen meerwaarde in dit geval. Zonde.
Echt, godverdomme.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee jij dan, beetje tieten forceren. bah bah bahMoest zo hard lachen om dat mens
Wat? Hoe forceer je tietenquote:Op donderdag 22 november 2012 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee jij dan, beetje tieten forceren. bah bah bahMoest zo hard lachen om dat mens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |