SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.![]()
veel bekijks jaI had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Etha 4 presidentI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Love is over haar face.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat jij dus aan je piemel sjort terwijl zij toekijkt, love is in the air
[ afbeelding ]
If you know what I mean.Deathlift or Die.![]()
Skyler is een HOERTJEIemand is boos.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Etha kinda feelin' his self. What's new.Deathlift or Die.![]()
Serieus gewoon awesome. Er is volgens mij ook een sad face cat ofzo.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:29 schreef JackieBrown het volgende:
Ik hou gewoon zo van die kat he
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Omdat peer.![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Totaal niet man.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
Martinnnn
Werd een beetje depri toen ik daarop ging googelenquote:Op woensdag 21 november 2012 18:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Serieus gewoon awesome. Er is volgens mij ook een sad face cat ofzo.![]()
![]()
Vond Diamonds van Rihanna al een fucking vers nummer, maar nu ook remix met verses van Kanye.
#shinebrightlikeadiamond![]()
kijk es door manquote:Op woensdag 21 november 2012 18:37 schreef Ethanolic het volgende:
Skyler is een HOERTJE
[..]
Iemand is boos.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
damn nicequote:Op woensdag 21 november 2012 19:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vond Diamonds van Rihanna al een fucking vers nummer, maar nu ook remix met verses van Kanye.
#shinebrightlikeadiamondI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
quote:they put some some damn lemonade in a pickle bag see if some black ppl did this shit it would be so hoodrat but since they white its hip and trendy and innovative mayne nigga im so fukin upset do u know why because i actually like this shit and now i want some pickle bag lemonade got damn white ppl why are u so fabulously ratchet![]()
Prima, kan gewoon douchen en alles, meeste pijn doen die gaatjes van de drains, srsquote:Op woensdag 21 november 2012 19:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vas hoe gaat het met je herstel?![]()
![]()
Wij laten ons geslacht toch ook niet inkorten?quote:Op woensdag 21 november 2012 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zit ook nogsteeds in deze fase van het verwerkingsproces.Deathlift or Die.![]()
Op sommige documenten is mijn geslacht wel ingekort tot 'M'.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wij laten ons geslacht toch ook niet inkorten?![]()
Ik haat Skylerquote:Op woensdag 21 november 2012 18:37 schreef Ethanolic het volgende:
Skyler is een HOERTJE
[..]
Iemand is boos.
Jawel, je keek.![]()
Je zou hem eens op ware grootte moeten tekenen als ze dat ergens vragenquote:Op woensdag 21 november 2012 19:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Op sommige documenten is mijn geslacht wel ingekort tot 'M'.
Deathlift or Die.![]()
quote:Ik heb ook srs geen enkele positieve reactie ontvangen van mannen he, so so oppervlakkig.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zit ook nogsteeds in deze fase van het verwerkingsproces.![]()
Het scheelt wel dat ze niet meer op je knieen hangen.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook srs geen enkele positieve reactie ontvangen van mannen he, so so oppervlakkig.
Deathlift or Die.![]()
Ik heb nog genoeg tietquote:Op woensdag 21 november 2012 19:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tieten maken de vrouw [ afbeelding ].![]()
![]()
Vas
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
pics in dm gaarnequote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Lul nie jij zou ook niet blij zijn als je leuter 32 cm was en je niet eens meer normaal kon neuken of aftrekken en geen spijkerbroeken meer aankon door die grootte.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe meer tieten, hoe meer vreugd.![]()
Nog nooit m'n fobo gezien, laatste punt onder kopje info?quote:Op woensdag 21 november 2012 19:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lul nie jij zou ook niet blij zijn als je leuter 32 cm was en je niet eens meer normaal kon neuken of aftrekken en geen spijkerbroeken meer aankon door die grootte.![]()
Correctie: 19.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nog nooit m'n fobo gezien, laatste punt onder kopje info?![]()
Nee ik bedoelde stijf, had je me een keer verteld.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij is ook 19. Of bedoel je slap?
Ik en mijn geniale brein dat alles opslaat wat totaal niet van belang is. (of wel![]()
)
D, kleine E. Meer dan genoeg dus.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:55 schreef Ethanolic het volgende:
Maar Vas even serieus, hoe zijn ze nu dan?![]()
vas kun je even foto van toen ze nog naturel waren showenI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:57 schreef ThaTim het volgende:
vas kun je even foto van toen ze nog naturel waren showentim pls
Deathlift or Die.![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde stijf, had je me een keer verteld.
Ik en mijn geniale brein dat alles opslaat wat totaal niet van belang is. (of wel![]()
)
![]()
.
![]()
jong houd je mond misschien plaatst ze wel fotoquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Hell nawquote:Op woensdag 21 november 2012 20:02 schreef ThaTim het volgende:
[..]
jong houd je mond misschien plaatst ze wel fotoStaan btw gewoon in US maargoed.
![]()
link graag, naakt hoef niet persequote:Op woensdag 21 november 2012 20:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hell nawStaan btw gewoon in US maargoed.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ga maar zoeken als je 't zo graag wilt zien zeemlapquote:Op woensdag 21 november 2012 20:54 schreef ThaTim het volgende:
[..]
link graag, naakt hoef niet perse![]()
![]()
zit op tel gaat lastig :$quote:Op woensdag 21 november 2012 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga maar zoeken als je 't zo graag wilt zien zeemlapI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Wat heb je gedaan dan, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 21 november 2012 19:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook srs geen enkele positieve reactie ontvangen van mannen he, so so oppervlakkig.Omdat peer.![]()
totale dubbele masectomiequote:Op woensdag 21 november 2012 21:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan, als ik vragen mag?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Oh, sorry, moet eens verder lezen voordat ik post. Houd het niet bij alles.
Hoop dat je er blij mee bent, Vasje. Lijkt me niet fijn als je er steeds last van hebt.Omdat peer.![]()
Ajax
Ze denken dan ook niet verder dan hun lul lang isquote:Op woensdag 21 november 2012 19:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook srs geen enkele positieve reactie ontvangen van mannen he, so so oppervlakkig.![]()
![]()
De huidige situatie is so so prakties.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ze denken dan ook niet verder dan hun lul lang is![]()
Leg eens uit?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De huidige situatie is so so prakties.![]()
Dittem.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ze denken dan ook niet verder dan hun lul lang is![]()
ik dacht dat ze alleen je neus gingen veranderenI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ik dacht ook dat het ging over haar neus 'drainen'. Allemaal snot en shit.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:54 schreef aight1 het volgende:
ik dacht dat ze alleen je neus gingen veranderen
If not now, then when.![]()
Halve kilo vastgekoekte pep en zoquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Echt Vas? Heftig, ik zag laatst ook een post van iemand die dat ook had laten doen omdat ze zoveel last van haar rug enzo had erdoor.. maar ik vond het na ook een stuk mooier eruitzien, ze hadden meteen heel d'r tepels goedgezet enzo die eerst te groot waren en raar zaten
En de littekens waren best duidelijk, maar ik vond het verder helemaal niet storend ofzo, ze had zeg maar zo'n lijntje naar beneden van haar tepel en dan onder in die randde rest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:47 schreef Maisnon het volgende:
Echt Vas? Heftig, ik zag laatst ook een post van iemand die dat ook had laten doen omdat ze zoveel last van haar rug enzo had erdoor.. maar ik vond het na ook een stuk mooier eruitzien, ze hadden meteen heel d'r tepels goedgezet enzo die eerst te groot waren en raar zaten
En de littekens waren best duidelijk, maar ik vond het verder helemaal niet storend ofzo, ze had zeg maar zo'n lijntje naar beneden van haar tepel en dan onder in die randde rest
He bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb de methode gekregen waar je zo min mogelijk litteken ziet en natuurlijk zelf ook insmeren met bio oil als de wonden dicht zijn enzo. Ik had je zo een paar cupmaten gegeven als het kon hoor
![]()
![]()
Check die neger linksonder. Reusachtige tepels zijn reusachtig.![]()
![]()
http://www.kliniekwijzer.nl/borstverkleiningIf not now, then when.![]()
http://imgur.com/a/TWVNR
Dit is die ene waar ik het over had, de voor en na foto's (ik geloof tot iets van 6 maanden erna)![]()
Dat is wel echt veel beter, ja. Ziet er alleen wel gek uit dat die tepel er echt precies rond op zijn geplakt.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:04 schreef Maisnon het volgende:
http://imgur.com/a/TWVNR
Dit is die ene waar ik het over had, de voor en na foto's (ik geloof tot iets van 6 maanden erna)
Omdat peer.![]()
Even iets heel anders maar moest er wel aan denken.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
He bahik heb de methode gekregen waar je zo min mogelijk litteken ziet en natuurlijk zelf ook insmeren met bio oil als de wonden dicht zijn enzo. Ik had je zo een paar cupmaten gegeven als het kon hoor
Toen ik bij de Appie werkte kreeg ik wel eens mensen die naar de Sperti zalf zochten. Van die onzekere types of huismoeders, die dus echt geen tat zouden zetten. Reguliere vakkenvullers wisten niet wat het was dus kwamen ze altijd naar mij toe ermee.
Eerst doen alsof je neus bloedt natuurlijk. 'Sperti? Dat ken ik niet hoor! Waar is het voor of weet u de werking?' Zodra het ze te heet onder de voeten werd, was de standaard smoes van vrijwel alle mensen toevallig 'een nieuwe tattoo op hun rug.'
'Ah, u bedoelt aambeienzalf?!'
Altijd leuk om mensen even te laten zweten
/draakmodeDeathlift or Die.![]()
Het is weer feest in KPD, de kenkerquote:Op woensdag 21 november 2012 22:24 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Dat zeg je wel goed, JIJ VIND. Wij vinden wat anders.
Laten we blij dat we geen eenheidsworst zijn zeg.
Zou de wereld er saai uitzien.
Een zwangere vrouw is een pracht om naar te kijken.
De trots en geluk stralen er van af.
Dat zie ik bij menig ander plaatje toch echt veel minder.
Nogmaals, aan jouw de keus om te kijken.
Knetter, wij waarderen je wel. Tranen van blijdschap die dan weer opkomen omdat ik weer denk aan mijn vrouw tijdens de zwangerschap en wat ik toen zag.
Dat zie ik nu bij jouw. En wij zijn blij daar deelgenoot van te mogen zijn.![]()
Dit is een man
![]()
Deathlift or Die.![]()
Werd getipt door JB, maar ik was ook net te laatquote:Op donderdag 22 november 2012 00:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Is die foto nog ergens Etha, van Photobucket is ie verwijderd.
Deathlift or Die.![]()
Tranen van blijdschapquote:Op donderdag 22 november 2012 00:08 schreef Ethanolic het volgende:
Het is weer feest in KPD, de kenker
[..]![]()
Dit is een man
![]()
![]()
![]()
Uitgesperde kut met een zwangere blubberbuik erop hoorde ikquote:Op donderdag 22 november 2012 00:11 schreef Vaseline_ het volgende:
GvdHad wel willen zien of het echt zo erg was
Deathlift or Die.![]()
Die KPD mannetjes zijn sowieso beetje sad soms, echt heel wanhopig met hun reacties. Ja oke, smaken verschillen maar hun roepen echt bij iedereen.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Uitgesperde kut met een zwangere blubberbuik erop hoorde ik
[ afbeelding ]![]()
Subtiele omschrijvingquote:Op donderdag 22 november 2012 00:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Uitgesperde kut met een zwangere blubberbuik erop hoorde ik![]()
![]()
Altijd alsof ze hun eerste borsten zienquote:Op donderdag 22 november 2012 00:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die KPD mannetjes zijn sowieso beetje sad soms, echt heel wanhopig met hun reacties. Ja oke, smaken verschillen maar hun roepen echt bij iedereen.Ik kan me echt heerlijk vermaken om gewoon eens dat topic door te lezen.
Deathlift or Die.![]()
Klopte wel jaquote:
Die "beware_reageerd" ook. Zo een typische ouder die veel te fucking blij is met zijn kind en wiens hele leven draait om "hun kleine wondertje"![]()
![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: