PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
83 65quote:Op woensdag 21 november 2012 15:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok, nu het laatste wat ik wil weten: wat zijn de stats van IF Grabban?
Wat dacht je van Keirrison dan, -10 PA dacht ik. Zapata ook altijd heel erg goed of Nelson Rivas, Otamendi ook vreselijk goed en goedkoop.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/players/5428/
Lulinha was in FM2010 ook een baas, had -9 PA.
+1 pace, +2 dribbling, +9 shooting, +1 defending, +2 passing en +1 heading, best een redelijke upgrade dusquote:
Oh typefoutje, shooting moest 65 zijn.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
+1 pace, +2 dribbling, +9 shooting, +1 defending, +2 passing en +1 heading, best een redelijke upgrade dusNu hopen dat hij niet slechter speelt dan de NIF.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zijn dat PS3 prijzen?, geloof nooit dat Cazorla zo duur gaat worden, uiteindelijk denk ik 100k max, Ik zie Benzema zelfs nog wel wat duurder wordenquote:Op woensdag 21 november 2012 15:40 schreef BDIL het volgende:
Marchetti, Cazorla , Gotze , Benzema en El Sharaawy + Grabban reden genoeg om packs te kopen![]()
Benzema > 250k
Cazorla > 150k
Gotze > 150k
Marchetti > 75k
Grabban > 100k
quote:Op woensdag 21 november 2012 15:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh typefoutje, shooting moest 65 zijn.Haha, echt origineelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijd om een AB te gebruiken om hem goedkoop op te pikken.
quote:Op woensdag 21 november 2012 15:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat dacht je van Keirrison dan, -10 PA dacht ik. Zapata ook altijd heel erg goed of Nelson Rivas, Otamendi ook vreselijk goed en goedkoop.
DS2 is een cheaterquote:Op woensdag 21 november 2012 15:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Haha, echt origineel
Tijd om een AB te gebruiken om hem goedkoop op te pikken.
Ik heb 5kquote:Op woensdag 21 november 2012 15:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb momenteel ook maar 50k denk ik, jij zal wel 0 hebben
Het was een grapje, ik heb geen ABquote:
AB's zijn voor hommos.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Demouge heeft nog steeds 1 overall meer dan Grabban maar Demouge speelt bijna nooit.
[..]
Het was een grapje, ik heb geen AB
welk toernooi?quote:Op woensdag 21 november 2012 15:53 schreef ThadCastle het volgende:
Ik zie nog weinig effecten van het toernooi op de prijzen (xbox)
11 verschillende leagues alleen.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:57 schreef Johnbon het volgende:
[..]
1 landen 11 verschillende liekss
Ik gok een poging binnen de 3 palen.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:04 schreef Kamikazie het volgende:
Ja maar ja, wanneer is iets een doelpoging?
Dan is van 1 meter voor open doel net naast schieten dus geen doelpoging?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik gok een poging binnen de 3 palen.
Bastos voor 3k gekocht als 5-2-2-1 LF en verkocht voor 6k.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:53 schreef ThadCastle het volgende:
Ik zie nog weinig effecten van het toernooi op de prijzen (xbox)
Ik heb wat silvers maarja die stijgen voor geen meter, maak er miss zelfs verlies opquote:Op woensdag 21 november 2012 16:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bastos voor 3k gekocht als 5-2-2-1 LF en verkocht voor 6k.
Enige deal die ik heb gesloten, buiten wat discard value spul voor 500 a 600 verkopen.
Gaat niet dalen niequote:Op woensdag 21 november 2012 16:10 schreef Joodnl het volgende:
Zal de prijs van gewone benzema nu een beetje gaan dalen? of flink dalen?
Ik had net een filmpje en die kwam niet verder dan 2 minutenquote:Op woensdag 21 november 2012 16:21 schreef BDIL het volgende:
Doet youtube ook kut bij jullie ? Sommige videos laden traag of helemaal niet
Heb ik ookquote:Op woensdag 21 november 2012 16:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had net een filmpje en die kwam niet verder dan 2 minuten
quote:
Moest je je schoenen aan doen of had je die nog aan?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
uiteindelijk heb ik het filmpje afgezet en ben ik boodschappen gaan doen
Nee, dat heb ik aangelaten. Dan denken inbrekers dat ik thuis ben, en dan breken ze niet inquote:Op woensdag 21 november 2012 16:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Moest je je schoenen aan doen of had je die nog aan?
En had je het licht wel uit gedaan?
quote:Op woensdag 21 november 2012 16:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik aangelaten. Dan denken inbrekers dat ik thuis ben, en dan breken ze niet in
Gewoon op slaanquote:Op woensdag 21 november 2012 16:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mijn PS3 freezed veel met BO 2.
Ja hihihhihihihihihi kutps3 hihihihhihihhiihhihi xbox is btrer xd
Ik kan wel duplicaten voor jequote:Op woensdag 21 november 2012 16:50 schreef Janeiros het volgende:
Iemand hier die van mijn 100K 200K kan maken?Ik wil een Neymar maar heb geen flauw idee hoe ik zo snel tot de 200k kom
xbox ?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:50 schreef Janeiros het volgende:
Iemand hier die van mijn 100K 200K kan maken?Ik wil een Neymar maar heb geen flauw idee hoe ik zo snel tot de 200k kom
Ja ik zet er wel een speler op ok, dan koop jij die voor 100k en dan doe ik het voor je.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:50 schreef Janeiros het volgende:
Aan zulke bullshit heb ik niks. Mensen die te vertrouwen zijn alleenquote:Op woensdag 21 november 2012 16:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja ik zet er wel een speler op ok, dan koop jij die voor 100k en dan doe ik het voor je.
Ik heb duplicator..quote:Op woensdag 21 november 2012 16:54 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Aan zulke bullshit heb ik niks. Mensen die te vertrouwen zijn alleen
Gast, denk je nou echt dat iemand ff 100k voor je gaat kweken? Willy Wonka ofzo?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:54 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Aan zulke bullshit heb ik niks. Mensen die te vertrouwen zijn alleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn vast ook nog wel normale mensen hier ipv. eigenheimers like Zhanoquote:Op woensdag 21 november 2012 16:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gast, denk je nou echt dat iemand ff 100k voor je gaat kweken? Willy Wonka ofzo?
Beste Kevin,quote:Op woensdag 21 november 2012 16:56 schreef Dudeweiser het volgende:
Hoi. IF Reveillere halen voor mn team
Als iemand hier een truukje heeft om heel snel van 100K 200K te maken, dan zouden we de hele dag niks anders doen. Helaas. Traden maar!quote:Op woensdag 21 november 2012 16:57 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Zijn vast ook nog wel normale mensen hier ipv. eigenheimers like Zhano
Vraag het je vriend Toefjes.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:57 schreef Janeiros het volgende:
[..]
dat wil je niet wetenquote:Op woensdag 21 november 2012 16:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beste Kevin,
voor welk team?
gr gr
Thorb
ps welk team?
Zit inderdaad niets anders op. Traden is nou net het gene waar ik het minste in benquote:Op woensdag 21 november 2012 16:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als iemand hier een truukje heeft om heel snel van 100K 200K te maken, dan zouden we de hele dag niks anders doen. Helaas. Traden maar!
ik wil het wel doen, kost je maar 13 euro.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:57 schreef Janeiros het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 november 2012 16:57 schreef Zhano het volgende:
Lauren Verster buttnekkid
God-ver-domme, wat is dit een lekker wijf zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Nee maak er maar 50 euro vanquote:Op woensdag 21 november 2012 16:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wil het wel doen, kost je maar 13 euro.
Hahah, mensen die hier vaker komen en niet 1 keer in de zoveel tijd komen huilen dat ze niet kunnen traden en om coins bedelen weten wel beterquote:Op woensdag 21 november 2012 16:57 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Ik kom hier niet in 1 keer in de zoveel tijd hoor. Ik bedel ook nergens om. Misschien was er iemand die snel 100k naar 200k trade? Weet niet waar jij je zo druk om maaktquote:Op woensdag 21 november 2012 17:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hahah, mensen die hier vaker komen en niet 1 keer in de zoveel tijd komen huilen dat ze niet kunnen traden en om coins bedelen weten wel beter
tv en 3 streams op je computerquote:Op woensdag 21 november 2012 17:06 schreef BDIL het volgende:
Vanavond zijn er zoveel goede wedstrijden, helaas maar 1 TV
Is dat vanavond?quote:
Ja, wanneer dan? Gisteren niet en ze spelen toch echt CL. Vanavond dus. 20:45 stipt. Be there of ben een skkltjequote:Op woensdag 21 november 2012 17:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is dat vanavond?
Ik ga serieus uit eten_ !
Ik wilde zeggen qua rode kaarten, maar Enoh kan er maar eentje pakkenquote:Op woensdag 21 november 2012 17:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Enoh basis, dus eerder 3-0. Grgr frank
Serieus trainen en eten wat nog meer serieus ?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is dat vanavond?
[img]Ik ga serieus uit eten[/img]_ !
Dat red ik denk ik welquote:Op woensdag 21 november 2012 17:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, wanneer dan? Gisteren niet en ze spelen toch echt CL. Vanavond dus. 20:45 stipt. Be there of ben een skkltje
Eerst zakelijk trainen met Marciequote:
en daarna zakelijk de homobar in samen?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eerst zakelijk trainen met Marcie
Ik dacht met jou samen eigenlijk :$quote:Op woensdag 21 november 2012 17:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
en daarna zakelijk de homobar in samen?
Oké, geef het adres maar. Kom ik je ophalen en gaan we samen biertjes drinken. oh wacht...quote:Op woensdag 21 november 2012 17:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik dacht met jou samen eigenlijk :$
Pallaz Eindhovenquote:Op woensdag 21 november 2012 17:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oké, geef het adres maar. Kom ik je ophalen en gaan we samen biertjes drinken. oh wacht...
Kamikazie sowieso, VIP kaart heeft 'ie denk ik welquote:Op woensdag 21 november 2012 17:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
Ik ben bang dat we dan wat FOK!kers tegen zullen komen
Ik kijk altijd met mijn laptop een 2de match ^O ^quote:Op woensdag 21 november 2012 17:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tv en 3 streams op je computer
je loopt maar anderhalf uur achterquote:Op woensdag 21 november 2012 17:18 schreef zerokil het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/totw/totw10/
Comparison with NIFquote:Op woensdag 21 november 2012 17:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je loopt maar anderhalf uur achter
Nee.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:19 schreef zerokil het volgende:
[..]
Comparison with NIF
Op Futhead staat hij denk ik nu 5min online..
Hou je bek dicht jonguh tering richmond met kut hoofd.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kamikazie sowieso, VIP kaart heeft 'ie denk ik wel
Hij bedoelt dat de kaarten naast elkaar staan...quote:Op woensdag 21 november 2012 17:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee.Ik heb om 16:10 al Grabban opgezocht en toen stond ie er al.
HET TEAM TOCH NOG NIETquote:Op woensdag 21 november 2012 17:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee.Ik heb om 16:10 al Grabban opgezocht en toen stond ie er al.
dat is echt nuttig en heb ik altijd al willen gebruikenquote:Op woensdag 21 november 2012 17:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat de kaarten naast elkaar staan...
DENK AAN JE BLOEDDRUK JONGEquote:Op woensdag 21 november 2012 17:26 schreef zerokil het volgende:
[..]
HET TEAM TOCH NOG NIET
verrekte mongol
DONT SHOOT THE MESSENGERquote:Op woensdag 21 november 2012 17:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is echt nuttig en heb ik altijd al willen gebruiken
quote:Op woensdag 21 november 2012 17:26 schreef zerokil het volgende:
[..]
HET TEAM TOCH NOG NIET
verrekte mongol
HIJ STOND NIET ONDER HET TABJE SQUADSquote:Op woensdag 21 november 2012 17:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kijk voor de gein ook even naar de tijdgr gr
dan heb je gewoon niet goed gekeken gr grquote:Op woensdag 21 november 2012 17:28 schreef zerokil het volgende:
[..]
HIJ STOND NIET ONDER HET TABJE SQUADS
Je heb toch niet die webcamsessie van skype opgeslagen?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hou je bek dicht jonguh tering richmond met kut hoofd.
quote:Op woensdag 21 november 2012 17:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hou je bek dicht jonguh tering richmond met kut hoofd.
TOTWquote:Op woensdag 21 november 2012 17:44 schreef MartijnTor het volgende:
TOTW![]()
Weer geen eredivisie (silver)
quote:Op woensdag 21 november 2012 17:46 schreef Fuszy het volgende:
het is fucking koud en ik moet naar buiten. FML
quote:Op woensdag 21 november 2012 16:57 schreef Zhano het volgende:
Lauren Verster buttnekkid
Waar is die foto van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Geen Brazilianenquote:Op woensdag 21 november 2012 18:16 schreef DorperTed het volgende:
Als er iemand nog een team zoekt voor dat 11 competities toernooi.
http://www.futhead.com/fifa/squads/1382859/#squad-player
Jij bent ook van partij zie ikquote:Op woensdag 21 november 2012 18:17 schreef Kamikazie het volgende:
2 potjes Black ops 2 gedaan, laatste potje meteen 19-6 score![]()
In het begin ragede ik veel, maar dat kwam vooral omdat ik een lange tijd geen shooters meer gedaan had. Nu gaat het wel lekker, en vind het wel een leuke game. Enige klote is dat ghost zo laat komt. Ik flank graag, maar dat gaat nogal lastig met UAVquote:Op woensdag 21 november 2012 18:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja man, best lekker spel moet ik zeggen.
Ik speel gewoon met die standaard classes, ben ook pas level 6 ofzo. Welk level krijg je ghost dan?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
In het begin ragede ik veel, maar dat kwam vooral omdat ik een lange tijd geen shooters meer gedaan had. Nu gaat het wel lekker, en vind het wel een leuke game. Enige klote is dat ghost zo laat komt. Ik flank graag, maar dat gaat nogal lastig met UAV
Als je er de goede uitpikt wel hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 18:33 schreef StijnDa het volgende:
Prijs van Brazilianen is niet echt verhoogd
2 Spelers uit de BPL.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:33 schreef DorperTed het volgende:
En nog 1tje zonder brazilianen
http://www.futhead.com/fifa/squads/1383613/#squad-player
Deze is iets meer geknutseld.
Het zijn allemaal leuke en originele twists op het thema, maar het is zo kut dat je toch al weet dat je tegen de Wellitons van deze wereld komt te staan die iedereen er simpel uitlopenquote:Op woensdag 21 november 2012 18:33 schreef DorperTed het volgende:
En nog 1tje zonder brazilianen
http://www.futhead.com/fifa/squads/1383613/#squad-player
Deze is iets meer geknutseld.
Had vanmiddag wat Dede's en Santana's opgepikt, en moest daarna naar school. Sommige formaties zijn nu wat hoger, maar over het algemeen maakt het niet veel uit. Misschien andere spelers welquote:Op woensdag 21 november 2012 18:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je er de goede uitpikt wel hoor
Had het gezien, mijn fout! Heb spontaan geen zin meer om wat nieuws te vinden. Alhoewel er vast nog wel een keepertje te vinden is.quote:
Achja kan gebeuren.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:37 schreef DorperTed het volgende:
[..]
Had het gezien, mijn fout! Heb spontaan geen zin meer om wat nieuws te vinden. Alhoewel er vast nog wel een keepertje te vinden is.
lukt mij nooitquote:Op woensdag 21 november 2012 18:17 schreef Kamikazie het volgende:
2 potjes Black ops 2 gedaan, laatste potje meteen 19-6 score![]()
Ik speel altijd op Veteraan, maar die strike missies zijn echt onmogelijk. Is gewoon FUT12 tegen CPU op Ultimate difficulty.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:50 schreef Rijst het volgende:
Ik ben nu bezig met de campaign. Best vet
Er is een goede standaard class met ghost. Die gebruikte ik eerst ook vrij veelquote:Op woensdag 21 november 2012 18:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
In het begin ragede ik veel, maar dat kwam vooral omdat ik een lange tijd geen shooters meer gedaan had. Nu gaat het wel lekker, en vind het wel een leuke game. Enige klote is dat ghost zo laat komt. Ik flank graag, maar dat gaat nogal lastig met UAV
Als je met maten speelt is het wel te doen zonder Ghost. Zorgt gewoon dat je allemaal UAV en Counter UAV hebt.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er is een goede standaard class met ghost. Die gebruikte ik eerst ook vrij veel
Perk 1 greed ghost en hardline of flack jacket en je kan er tegenaan.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als je met maten speelt is het wel te doen zonder Ghost. Zorgt gewoon dat je allemaal UAV en Counter UAV hebt.
Het is hier sowieso de laatste tijd een stuk rustiger hierzoquote:Op woensdag 21 november 2012 19:07 schreef Maver24 het volgende:
Lekker rustig hier , iedereen weg ofzo?, nieuwe TOTW en iedereen is weg, haha
Iedereen naar Ajax zekerquote:Op woensdag 21 november 2012 19:07 schreef Maver24 het volgende:
iedereen doet BO2quote:Op woensdag 21 november 2012 19:09 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Het is hier sowieso de laatste tijd een stuk rustiger hierzo
Geen Ibraquote:Op woensdag 21 november 2012 19:07 schreef Maver24 het volgende:
Die oefenpotjes tellen niet en in de comp is hij geschorst..en die speciale MOTM kaarten doen ze ook niet atm..ze hebben alleen 4 Ibra's verloot op twitterquote:
Als je 10 goals om je oren wiltquote:Op woensdag 21 november 2012 19:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Krijg een 41212 Ferdinand uit een pack...is die echt te traag om mee te spelen?
Nah...dan toch maar gewoon verkopenquote:Op woensdag 21 november 2012 19:25 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Als je 10 goals om je oren wilt
Wat is jou team op dit moment eigenlijk?quote:Op woensdag 21 november 2012 19:29 schreef Confetti het volgende:
El Sha van 76 naar 77![]()
Donderstraal toch op
Ben nog munten aan het vergarenquote:Op woensdag 21 november 2012 19:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat is jou team op dit moment eigenlijk?
Haha ik zag jou hier zeggen mijn comment heeft al +4 en ik wou even FOK!kenquote:Op woensdag 21 november 2012 19:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Leuk, maar waarom heb je mijn comment op futhead gedisliked
Eriksen speelt de laatste tijd dan ook zeer matig. En tactisch gezien: Enoh is verdedigender, dus ze zullen wel voor een gelijkspel gaan?quote:
zoek het opquote:Op woensdag 21 november 2012 19:40 schreef Luukiee09 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel is Walcot waard?
Bron? Dit is namelijk wel een hele vreemde opstelling.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:44 schreef Janeiros het volgende:
Definitieve opstelling:
Boerrigter Eriksen Lukoki.
Poulsen De Jong Enoh
Blind Moisander Alderweireld Van Rhijn
Vermeer
Ajax1.nl @ajax1nlquote:Op woensdag 21 november 2012 19:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bron? Dit is namelijk wel een hele vreemde opstelling.
Kijk nog eens, dan heeft hij wel 9quote:Op woensdag 21 november 2012 19:48 schreef MartijnTor het volgende:
Een speler heeft op de webapp 9 en op de ps3 6?
Raar hoor, maarja ik heb vertrouwen in De Boer, hij zal wel een goede tactiek hebben.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:46 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Ajax1.nl @ajax1nl
Nieuw op Ajax1.nl: Definitieve opstelling Ajax tegen Dortmund - http://ajax1.nl/?p=37631 #Ajax
650quote:Op woensdag 21 november 2012 19:40 schreef Luukiee09 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel is Walcot waard?
Mooi ja, maar Ajax kan tegenwoordig als opleidingshuis gezien worden waar alles toch wel weer weggaat. Jammerquote:Op woensdag 21 november 2012 19:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Raar hoor, maarja ik heb vertrouwen in De Boer, hij zal wel een goede tactiek hebben.
Iemand postte net het team wat we zouden kunnen hebben als we de volgende spelers nog hadden:
Ibrahimovic - Huntelaar - Suarez
vd Vaart - N. de Jong - Sneijder
Maxwell - Vertonghen - Vermaelen - vd Wiel.
Stekenelenburg
Best een ziek team.
Maakt niet uit, zolang aan het eind van het seizoen er maar weer zwarte cijfers gepresenteerd kunnen worden en er naar niveau gespeeld wordt.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:53 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Mooi ja, maar Ajax kan tegenwoordig als opleidingshuis gezien worden waar alles toch wel weer weggaat. Jammer
Uiteraard.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zolang aan het eind van het seizoen er maar weer zwarte cijfers gepresenteerd kunnen worden en er naar niveau gespeeld wordt.
Hopelijk komt hij terug in FUTquote:Didier Drogba hoopt toestemming te krijgen Shanghai Shenhua zo snel mogelijk op huurbasis te verlaten. De 34-jarige spits wil bij een andere club wedstrijdritme opdoen nu het seizoen in China erop zit. Omdat de transfermarkt is gesloten, heeft hij toestemming nodig van de FIFA. De wereldvoetbalbond heeft het verzoek nog in beraad.
Drogba wil door elders aan de slag te gaan in topvorm verschijnen op de Afrika Cup, die 19 januari begint in Zuid-Afrika. Of de aanvoerder van Ivoorkust veel kans maakt valt nog te betwijfelen. Eerder werd voor David Beckham, Thierry Henry en Landon Donovan geen uitzondering gemaakt.
Als de FIFA niet instemt met het verzoek, moet Drogba tot 1 januari geduld hebben voor hij in actie kan komen voor een andere club. De sterke spits vertrok afgelopen zomer naar Shanghai, nadat hij met Chelsea de Champions League had gewonnen. Zijn contract in China loopt tot de zomer van 2014.
wat bedoelen ze nou precies?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:01 schreef Luukiee09 het volgende:
WTF:
New #FUT tournament: the #TOTWCup. Every time you win the cup (on/offline) you'll be entered for a chance to win the ENTIRE Nov 21st TOTW!
holy shitquote:Op woensdag 21 november 2012 20:01 schreef Luukiee09 het volgende:
WTF:
New #FUT tournament: the #TOTWCup. Every time you win the cup (on/offline) you'll be entered for a chance to win the ENTIRE Nov 21st TOTW!
welke eisen?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:03 schreef DuTank het volgende:
Iemand een budget teampje voor deze eisen?
"a chance"... als die kans net zo groot is als iets goeds uit een gold pack, dan kun je er dus beter geen moeite voor doen.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:01 schreef Luukiee09 het volgende:
WTF:
oh laat maar dan inderdaadquote:Op woensdag 21 november 2012 20:07 schreef Luukiee09 het volgende:
Haha, geen moeite idd:
There will be 3 winners in total, 1 for each platform (PC, PS3, Xbox). The #TOTWCup is live right now until next Wed. Good luck!
#TOTWCup Reqs: Starting XI from 1 league. Online: 10K coins, doesn't decrease. Offline: 5K (1st), 2.5K (2nd). Difficulty: World Class.
Door het midden? LB+Y?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:09 schreef tuan84 het volgende:
Gamertag:SMORKIN84
Console:PS3
Hier mijn team.
Ik zat te denken om RVP in te ruilen voor een CAM versie, maar ben bang dat hij dan te weinig in de 16 op duikt. RVP zorgt namelijk voor 80% van mijn goals.. Op de bank heb ik Torres en Balotelli nog. Iemand ook nog suggesties voor een andere RM?
Ik speel veel door het midden en geef zelden tot nooit een crosspass.
Je wilt van Persie naar CAM omdat hij te veel scoort? Ja, dat kan.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:09 schreef tuan84 het volgende:
Gamertag:SMORKIN84
Console:PS3
Hier mijn team.
Ik zat te denken om RVP in te ruilen voor een CAM versie, maar ben bang dat hij dan te weinig in de 16 op duikt. RVP zorgt namelijk voor 80% van mijn goals.. Op de bank heb ik Torres en Balotelli nog. Iemand ook nog suggesties voor een andere RM?
Ik speel veel door het midden en geef zelden tot nooit een crosspass.
Is dit een andere cup dan die van 11 leagues dan?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:07 schreef Luukiee09 het volgende:
Haha, geen moeite idd:
There will be 3 winners in total, 1 for each platform (PC, PS3, Xbox). The #TOTWCup is live right now until next Wed. Good luck!
#TOTWCup Reqs: Starting XI from 1 league. Online: 10K coins, doesn't decrease. Offline: 5K (1st), 2.5K (2nd). Difficulty: World Class.
Dit lijkt me niet echt 11 spelers van 1 league.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:14 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mensen die nog een leuk team willen voor dat toernooi..
Dit is voor dat andere toernooi 11 spelers van 11 verschillende competitiesquote:Op woensdag 21 november 2012 20:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet echt 11 spelers van 1 league.
Het toernooi is dan ook 11 spelers van 11 leaguesquote:Op woensdag 21 november 2012 20:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oh, my bad.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dit is voor dat andere toernooi 11 spelers van 11 verschillende competities
Dacht dat je dit toernooi bedoelde:quote:Op woensdag 21 november 2012 20:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het toernooi is dan ook 11 spelers van 11 leagues
Moet ook niet geloof ik.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
maakt toch niet uit welke nations. Zolang het maar 11 verschillende leagues zijn in je starting 11quote:Op woensdag 21 november 2012 20:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet ook niet geloof ik.
1 nation 11 leagues
quote:Op woensdag 21 november 2012 20:17 schreef detennismaster het volgende:
Voor die andere is Belgie goed mogelijk denk ik?
Even proberen...
Oh, my bad danquote:Op woensdag 21 november 2012 20:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
maakt toch niet uit welke nations. Zolang het maar 11 verschillende leagues zijn in je starting 11
FFA is ook niet leuk. Misschien met een groep vrienden, dat je elkaar verrot kan schelden hahaquote:Op woensdag 21 november 2012 20:24 schreef Kamikazie het volgende:
Een potje FFA gedaan in black ops, dat is echt niks voor mij
Werd van alle kanten afgeknaldt.
Afgeknaldtquote:Op woensdag 21 november 2012 20:24 schreef Kamikazie het volgende:
Een potje FFA gedaan in black ops, dat is echt niks voor mij
Werd van alle kanten afgeknaldt.
Ja had een ratio van 1.54 daarvoor, allemaal domination. Nu stond ik 5-15quote:Op woensdag 21 november 2012 20:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
FFA is ook niet leuk. Misschien met een groep vrienden, dat je elkaar verrot kan schelden haha
Ik ben heeel slechttt hoe word ik beterrrrrrrrrr?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja had een ratio van 1.54 daarvoor, allemaal domination. Nu stond ik 5-15
Ken die maps ook nog niet goed genoeg en heb dan toch een team nodig.
Gewoooonnnn ooooefffennneeennnnquote:Op woensdag 21 november 2012 20:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ben heeel slechttt hoe word ik beterrrrrrrrrr?
Gewoon oefenen.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je moeder. Heet jij kamikazie?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoooonnnn ooooefffennneeennnn
Mij spectatenquote:Op woensdag 21 november 2012 20:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
En de maps goed kennen, dat wil wel werken. Bij een nieuwe map sta ik bijna altijd in de min/ 1 op 1. Als ik hem al gehad heb dan gaat ie vaak wel beter.quote:
Ik en Kamikazie hebben allebei als 2e naam Rijke Tatta dus ergens komen we overeenquote:
ik oooookquote:Op woensdag 21 november 2012 20:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik en Kamikazie hebben allebei als 2e naam Rijke Tatta dus ergens komen we overeen
Zo'n shock ding kun je krijgen.. ergens rond level 28 ofzo? Claymore is laterquote:Op woensdag 21 november 2012 20:31 schreef Kamikazie het volgende:
Wat ik wel echt mis is een soort van Claymore, welk level krijg ik die?
Waarschijnlijk maar voor half jaar. Op de site staat ook interim coach.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Rafa benitez coach van Chelsea dus
Ik wilde net typen, waar kan ik wedden dat hij voor het einde van het seizoen al weer weg is, maar dat is dus ook zo.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk maar voor half jaar. Op de site staat ook interim coach.
dat maakt het niet minder erg.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk maar voor half jaar. Op de site staat ook interim coach.
Ik hou niet van dat getroll Kevin, dit doe je gewoon om reacties op je kutteam te krijgen, de vorige keer ook al met Adriano.quote:
is gewoon een tof team hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 20:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik hou niet van dat getroll Kevin, dit doe je gewoon om reacties op je kutteam te krijgen, de vorige keer ook al met Adriano.
Ja prima team, maar ik wilde je straffen voor die Demougequote:
Demougequote:Op woensdag 21 november 2012 20:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja prima team, maar ik wilde je straffen voor die Demouge
Nee houden. Benteke eruit dan gaat het wel beter. Een technische snelle spits naast lukakuquote:Op woensdag 21 november 2012 20:50 schreef detennismaster het volgende:
Mijn nieuwe team loopt dus nog niet echt
[ afbeelding ]
Ik ga het denk ik veranderen naar 4321:
[ afbeelding ]
Dat kan niet omdat chemquote:Op woensdag 21 november 2012 20:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee houden. Benteke eruit dan gaat het wel beter. Een technische snelle spits naast lukaku
quote:
Dus die 11 spelers van 11 leagues is toch wel die TOTW cup. Er is maar 1 nieuwe cup dan?quote:New Tournament: the TOTW Cup. Every time you win the tournament (both online & offline), you'll be entered for a chance to win the ENTIRE Nov 21st Team of the Week! There will be 3 winners in total, 1 for each platform (PC, PS3, Xbox). Good luck!
Starts: Nov 21st 6pm GMT/7pm CET
Ends: Nov 28th 6pm GMT/7pm CET
Requirements: Starting XI must be from the 11 leagues
Online Prize: 10,000 coins. Does not decrease.
Offline Prize: 5000 coins (1st). 2500 coins (2nd)
Offline Difficulty: World Class
Haha dat had ik ook ooit, twee spelers in verschillende formaties. Is echt te vervelend!quote:Op woensdag 21 november 2012 20:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat kan niet omdat chem
Wat ik wel kan doen is Lukaku eruit halen en Agbonlawhore kopen voor naast Benteke. Dan hoef ik ook niet meer te kutten met Lukaku steeds op de tradepile zetten want ik heb hem in 2 versies (4321 en 352).
quote:Op woensdag 21 november 2012 20:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Enoh
wie heeft er al ingezet op geel voor Enoh?
quote van 0.95, je moet geld betalen als hij geel haaltquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |