Als jij tussen het ruimen van de mest en het gooien van pepernoten je handen maar wastquote:Op donderdag 22 november 2012 18:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als je de mest ruimt, krijg je van mij een pepernootje

Jonge ik ben zelf half wit ja. Om duidelijk te zijn. Je weet wel uit te zoeken waar op in wilt gaan.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:18 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dé 'witten' ...?
reduceer je mensen met een caucasische achtergrond nu enkel op hun huidskleur om denigrerend over hen te doen en hen te beledigen?

Als je geen mest ruimt krijg je geen pepernootje. Is het te moeilijk voor je?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als jij tussen het ruimen van de mest en het gooien van pepernoten je handen maar wast

Oke jij gaat terug de mijnen in!quote:Op donderdag 22 november 2012 18:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als je geen mest ruimt krijg je geen pepernootje. Is het te moeilijk voor je?

Oke jij mag in de mest slapen, lekker warm tussen de koeien.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oke jij gaat terug de mijnen in!

quote:Op donderdag 22 november 2012 18:27 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Oke jij mag in de mest slapen, lekker warm tussen de koeien.
Geen pepernootje voor jou!

Wat is daar mis mee. Negers kunnen toch gewoon harder lopen ?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:59 schreef Bendoe het volgende:
Sws nog onderscheid maken tussen mensenrassenDaar komt dit gezeur alleen maar van.

Kinden ook. Zij krijgen pietengym en pietendiploma.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee. Negers kunnen toch gewoon harder lopen ?

In Brabant krijgen Allochtonen een Pleun Strik diploma.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Kinden ook. Zij krijgen pietengym en pietendiploma.

Kindenquote:Op donderdag 22 november 2012 19:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Kinden ook. Zij krijgen pietengym en pietendiploma.
Heb je die reclame niet gezien van die neger die probeert te hakken die gaat niet zo snel.

WTF manquote:Op donderdag 22 november 2012 19:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Brabant krijgen Allochtonen een Pleun Strik diploma.
[ afbeelding ]

Zat zelfs bij de WK-74 selectie. Had wereldberoemd kunnen zijnquote:

Had hij voor Sinterklaas moeten vragen natuurlijk.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zat zelfs bij de WK-74 selectie. Had wereldberoemd kunnen zijn

Arabieren vallen net als blanken onder het Kaukasische ras.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Blanken stelen niets. De aarde is van ons, alles wat erin zit ook. De negers en de arabieren zorgen er slechts voor dat wij het kunnen krijgen voor een vriendenprijsje. Waarom denk je dat Sinterklaas alleen maar zwarten heeft werken in Pepernootmijnen van Spanje?

Waaronder vallen negers? Waaronder vallen indianen? Waaronder vallen indiers? Waaronder vallen Chinezen? Waaronder vallen aboriginals?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:42 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Arabieren vallen net als blanken onder het Kaukasische ras.

Bredero : 'Het kan verkeren.'quote:

Als het je niet bevalt ga je lekker ergens wonen waar ze geen sinterklaas vieren.....quote:Op donderdag 22 november 2012 16:58 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wat nou fokking tradities. Er kunnen weer nieuwe tradities komen. Het is maar waar je van houdt he. Nederland bestaat niet alleen uit witten.
Ik moet mezelf vermoorden zodat jij Sinterklaas kan vieren. Dan zeggen dat ik niet spoor.![]()

quote:Op donderdag 22 november 2012 21:26 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt ga je lekker ergens wonen waar ze geen sinterklaas vieren.....
Sinterklaas houdt zijn zwarte pieten, simpelweg omdat ouders het, terecht, nooit zullen accepteren dat er andere pieten komen.

Ik heb net in mijn vorige 10 quotes uitgelegd waarom ik het wel racistisch vind. Leuk hoor een stelletje witten die zwarten nadoet uit de slaventijd. Leuk feestje. Veel plezier man met de heiligmanquote:Op donderdag 22 november 2012 21:26 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt ga je lekker ergens wonen waar ze geen sinterklaas vieren.....
Sinterklaas houdt zijn zwarte pieten, simpelweg omdat ouders het, terecht, nooit zullen accepteren dat er andere pieten komen.

Waarom die krullenpruiken? Gewoon meiden met hun mooie haren! En in mooi vrouwenpakje.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:44 schreef Specularium het volgende:
Dit ziet er toch niet uit, dames en heren?
[ afbeelding ]

Top, mooi dat je dat vind. In dat geval moet je niet meedoen, net zoals ik niet meedoe met suikerfeesten, paascha en andere feesten waar ik de culturele bagage voor mis. Doe niet mee en laat anderen met rust. Niemand zit te wachten op een paar zeurende mensen die anderen het niet gunnen.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:36 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik heb net in mijn vorige 10 quotes uitgelegd waarom ik het wel racistisch vind. Leuk hoor een stelletje witten die zwarten nadoet uit de slaventijd. Leuk feestje. Veel plezier man met de heiligman

En dan het bijbehorende hippieverhaal, dat de stoomboot door een regenboog heenvoer.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:44 schreef Specularium het volgende:
Dit ziet er toch niet uit, dames en heren?
[ afbeelding ]

Negroide, geel, kaukasisch, geel, negroide.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:48 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Waaronder vallen negers? Waaronder vallen indianen? Waaronder vallen indiers? Waaronder vallen Chinezen? Waaronder vallen aboriginals?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |