De moslims die hij gebruikt? Moslims zijn geen ras toch? Ethiopiers en andere afrikanen zijn ook moslim. Fout van mensen om te denken dat Fortuyn het over Marokkanen had als hij zei dat de Islam een achterlijke cultuur is bedoelde hij daar geen bepaalde afkomst mee maar hij had het over verschillende afkomsten.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:27 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Aangezien die moslims in de meeste gevallen (waar jij op doelt) gewoon blanken zijn en je, gezien het gebruik van de term 'negers', de rasaanduiding gebruikt, even een kleine aanpassing.
Nee daar ben ik het mee eens (das geeneens een mening maar een feit), maar ik doelde op het feit dat er een Zwarte Piet is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 07:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jonge, ik zeg alleen dat moslims uit meer afkomsten bestaan. Dat is niet waar dan slimmerik?
Negerzoenen is een hapje.quote:Op vrijdag 23 november 2012 07:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee daar ben ik het mee eens (das geeneens een mening maar een feit), maar ik doelde op het feit dat er een Zwarte Piet is.
Wat vond je destijds van het woord 'negerzoenen' en de verandering van dat woord omdat mensen dat discriminerend vonden?
Nee, jij ziet het als een negerslaaf. Het is geen negerslaaf. Maar dat moet je voor denken hoor, maakt ook niks uit. Zolang jij kan denken wat je wil en ik kan vieren wat ik wil ben ik tevreden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 07:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Negerzoenen is een hapje.
Zwarte Piet is een wezen. Een negerslaaf moet het voorstellen. Dus blanken die zich schminken en opmaken als negerslaaf zijn vergelijkbaar met negerzoenen? Je bent echt een slimmerik.
Ik heb liever negerzoenen dat zwarte Piet.
Ga nou eindelijk eens naar de UK zwemmen. Zijn we af van je racistische geklets.quote:Op vrijdag 23 november 2012 07:44 schreef anonymoussie het volgende:
Als het me niet dwars zat zou ik geen 12 pagina's blijven reageren natuurlijk. Duh
quote:Op vrijdag 23 november 2012 07:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Negerzoenen is een hapje.
Zwarte Piet is een wezen. Een negerslaaf moet het voorstellen. Dus blanken die zich schminken en opmaken als negerslaaf zijn vergelijkbaar met negerzoenen? Je bent echt een slimmerik.
Ik heb liever negerzoenen dat zwarte Piet.
Heb ik dat gezegdquote:Op vrijdag 23 november 2012 08:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh en je moet niet doen alsof Amerika goed voor negers was, want tot in de jaren 60/70 waren ze daar nog minder waard dan een plak boterhamworst!
Wat voor een wezen moet zwarte Piet dan voorstellen slimmerrik?quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, jij ziet het als een negerslaaf. Het is geen negerslaaf. Maar dat moet je voor denken hoor, maakt ook niks uit. Zolang jij kan denken wat je wil en ik kan vieren wat ik wil ben ik tevreden.
Mensen die het leuk vinden een negerslaaf na te spelen en dan een feestje te bouwenquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]![]()
Mensen die nog met hun gedachten in het verleden leven..
Sint niet welkom in Surinamequote:„De kinderen zijn nu de klos”, aldus Hoogenberg. „Ik heb het twaalf jaar lang met veel plezier gedaan, een dertiende keer zit er niet meer in”, vertelt hij diep teleurgesteld, thuis in Groningen. „Ik ben dan wel niet weggestuurd, maar toch stop ik. Ik voelde een vreemd soort onrust. Sint en Piet zijn niet meer oké, er wordt gesproken van discriminatie. Jammer, want het is juist zo’n positief feest.”
Negerslaaf??? We leven in fucking 2012 niet meer in 1863quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:58 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mensen die het leuk vinden een negerslaaf na te spelen en dan een feestje te bouwen![]()
En dan nog zeggen dat ik in het verleden leef, wie wil er nou vastklampen aan de nederlandse vorm van Sinterklaas uit de naam van traditie?
Idioot ja het naspelen van een negerslaaf in 2012. Waarom doen blanken dat nog in deze tijd? O ja om pepernoten en snoepgoed en traditie natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Negerslaaf??? We leven in fucking 2012 niet meer in 1863
Je bent een triest figuur, het is een kinderfeestje, je moet niet met je gedachten in het verleden blijven leven.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:04 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Idioot ja het naspelen van een negerslaaf in 2012. Waarom doen blanken dat nog in deze tijd? O ja om pepernoten en snoepgoed.
Ooh gaan we nu op de man spelen? Is het te moeilijk voor je inhoudelijk te blijven?quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Je bent een triest figuur, het is een kinderfeestje, je moet niet met je gedachten in het verleden blijven leven.
Als je goed leest ben ik inhoudelijk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:07 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ooh gaan we nu op de man spelen? Is het te moeilijk voor je inhoudelijk te blijven?
Je bent een triest figuur = op de manquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:08 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Als je goed leest ben ik inhoudelijk.
Zij maken zich waarschijnlijk ook niet druk over het slavenbeeld van de konining op haar koets. Zolang ze maar kunnen dealen en geld vangen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:13 schreef Simpel-Zat het volgende:
Mijn Antilliaanse matti's irriteren zich dood aan dat kleine groepje donkere schreeuwlelijkerds die zich ook namens hen druk maken over iets waar zij zich zelf totaal geen zorgen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |