abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119525315
Santa stamt gewoon af van Nederlanders, hoe mooi wil je het hebben.
pi_119527973
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 23:27 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Aangezien die moslims in de meeste gevallen (waar jij op doelt) gewoon blanken zijn en je, gezien het gebruik van de term 'negers', de rasaanduiding gebruikt, even een kleine aanpassing.
De moslims die hij gebruikt? Moslims zijn geen ras toch? Ethiopiers en andere afrikanen zijn ook moslim. Fout van mensen om te denken dat Fortuyn het over Marokkanen had als hij zei dat de Islam een achterlijke cultuur is bedoelde hij daar geen bepaalde afkomst mee maar hij had het over verschillende afkomsten.
pi_119528046
Het zit je wel dwars he?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_119528066
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 07:39 schreef bijdehand het volgende:
Het zit je wel dwars he?
Jonge, ik zeg alleen dat moslims uit meer afkomsten bestaan. Dat is niet waar dan slimmerik?
pi_119528082
Als het me niet dwars zat zou ik geen 12 pagina's blijven reageren natuurlijk. Duh
pi_119528116
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 07:42 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Jonge, ik zeg alleen dat moslims uit meer afkomsten bestaan. Dat is niet waar dan slimmerik?
Nee daar ben ik het mee eens (das geeneens een mening maar een feit), maar ik doelde op het feit dat er een Zwarte Piet is.

Wat vond je destijds van het woord 'negerzoenen' en de verandering van dat woord omdat mensen dat discriminerend vonden?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_119528140
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 07:49 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee daar ben ik het mee eens (das geeneens een mening maar een feit), maar ik doelde op het feit dat er een Zwarte Piet is.

Wat vond je destijds van het woord 'negerzoenen' en de verandering van dat woord omdat mensen dat discriminerend vonden?
Negerzoenen is een hapje.
Zwarte Piet is een wezen. Een negerslaaf moet het voorstellen. Dus blanken die zich schminken en opmaken als negerslaaf zijn vergelijkbaar met negerzoenen? Je bent echt een slimmerik. :')
Ik heb liever negerzoenen dat zwarte Piet.
pi_119528161
De amerikanen hebben het in 1800 ergens al uitgevogeld, waarom denk je dat het verhaal aangepast is. Slimmerikken. De moderne versie van Sinterklaas is Santa Claus. Duh.
pi_119528244
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 07:53 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Zwarte Piet is een wezen. Een negerslaaf moet het voorstellen. Dus blanken die zich schminken en opmaken als negerslaaf zijn vergelijkbaar met negerzoenen? Je bent echt een slimmerik. :')
Nee, jij ziet het als een negerslaaf. Het is geen negerslaaf. Maar dat moet je voor denken hoor, maakt ook niks uit. Zolang jij kan denken wat je wil en ik kan vieren wat ik wil ben ik tevreden.

Oh en je moet niet doen alsof Amerika goed voor negers was, want tot in de jaren 60/70 waren ze daar nog minder waard dan een plak boterhamworst!
pi_119528325
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 07:44 schreef anonymoussie het volgende:
Als het me niet dwars zat zou ik geen 12 pagina's blijven reageren natuurlijk. Duh
Ga nou eindelijk eens naar de UK zwemmen. Zijn we af van je racistische geklets.
pi_119530977
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 07:53 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

:|W

Mensen die nog met hun gedachten in het verleden leven..

:N
pi_119531461
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 08:03 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Oh en je moet niet doen alsof Amerika goed voor negers was, want tot in de jaren 60/70 waren ze daar nog minder waard dan een plak boterhamworst!
Heb ik dat gezegd :')
pi_119531485
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 08:03 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, jij ziet het als een negerslaaf. Het is geen negerslaaf. Maar dat moet je voor denken hoor, maakt ook niks uit. Zolang jij kan denken wat je wil en ik kan vieren wat ik wil ben ik tevreden.

Wat voor een wezen moet zwarte Piet dan voorstellen slimmerrik? :')
pi_119531531
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 10:37 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

:|W

Mensen die nog met hun gedachten in het verleden leven..

:N
Mensen die het leuk vinden een negerslaaf na te spelen en dan een feestje te bouwen :|W
En dan nog zeggen dat ik in het verleden leef, wie wil er nou vastklampen aan de nederlandse vorm van Sinterklaas uit de naam van traditie? :')
pi_119531533
quote:
„De kinderen zijn nu de klos”, aldus Hoogenberg. „Ik heb het twaalf jaar lang met veel plezier gedaan, een dertiende keer zit er niet meer in”, vertelt hij diep teleurgesteld, thuis in Groningen. „Ik ben dan wel niet weggestuurd, maar toch stop ik. Ik voelde een vreemd soort onrust. Sint en Piet zijn niet meer oké, er wordt gesproken van discriminatie. Jammer, want het is juist zo’n positief feest.”
Sint niet welkom in Suriname
pi_119531565
Oh dit noemen ze dan positieve discriminatie tegenwoordig :')
Goh waarom zou een neger hier toch geen feestje van willen bouwen? :|W
pi_119531587
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 10:58 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Mensen die het leuk vinden een negerslaaf na te spelen en dan een feestje te bouwen :|W
En dan nog zeggen dat ik in het verleden leef, wie wil er nou vastklampen aan de nederlandse vorm van Sinterklaas uit de naam van traditie? :')
Negerslaaf??? We leven in fucking 2012 niet meer in 1863
pi_119531703
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 11:00 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Negerslaaf??? We leven in fucking 2012 niet meer in 1863
Idioot ja het naspelen van een negerslaaf in 2012. Waarom doen blanken dat nog in deze tijd? O ja om pepernoten en snoepgoed en traditie natuurlijk. :')
pi_119531761
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 11:04 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Idioot ja het naspelen van een negerslaaf in 2012. Waarom doen blanken dat nog in deze tijd? O ja om pepernoten en snoepgoed. :')
Je bent een triest figuur, het is een kinderfeestje, je moet niet met je gedachten in het verleden blijven leven.
pi_119531781
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 11:06 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Je bent een triest figuur, het is een kinderfeestje, je moet niet met je gedachten in het verleden blijven leven.
Ooh gaan we nu op de man spelen? Is het te moeilijk voor je inhoudelijk te blijven? :')
pi_119531805
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 11:07 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Ooh gaan we nu op de man spelen? Is het te moeilijk voor je inhoudelijk te blijven? :')
Als je goed leest ben ik inhoudelijk.
pi_119531914
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 11:08 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Als je goed leest ben ik inhoudelijk.
Je bent een triest figuur = op de man
het is een kinderfeestje = ja duh
je moet niet met je gedachten in het verleden blijven leven = op de man

Je bent vooral mij aan beoordelen en niet de inhoud van mijn quotes. Slim hoor. :')
pi_119531955
Mijn Antilliaanse matti's irriteren zich dood aan dat kleine groepje donkere schreeuwlelijkerds die zich ook namens hen druk maken over iets waar zij zich zelf totaal geen zorgen maken.
pi_119531967
Dan kan ik ook zeggen iedereen die Sinterklaas viert is triest :')
Dan zou ik ook op de man af spelen in plaats van de vorm van het feest te bediscussieren. :|W
pi_119532047
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 11:13 schreef Simpel-Zat het volgende:
Mijn Antilliaanse matti's irriteren zich dood aan dat kleine groepje donkere schreeuwlelijkerds die zich ook namens hen druk maken over iets waar zij zich zelf totaal geen zorgen maken.
Zij maken zich waarschijnlijk ook niet druk over het slavenbeeld van de konining op haar koets. Zolang ze maar kunnen dealen en geld vangen. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')