quote:Op woensdag 21 november 2012 14:12 schreef raulbouli het volgende:
Spelen met kaarten en dan niet pokeren!
Dit soort dingen vallen niet goed te praten door het voor volwassenen te bestempelen. Het is gewoon een kinderspelletje voor nerds.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:08 schreef Die_Weisse_Rose het volgende:
Vaak ga ik naar de atomic om daar met mijn crew magic the gather te spelen, dat is een spelletje waarbij je andere verslaat met kaarten. Een soort Yu Gi Oh maar dan voor volwassene.
Wahahahahahahaquote:Op woensdag 21 november 2012 14:08 schreef Die_Weisse_Rose het volgende:
Een soort Yu Gi Oh maar dan voor volwassene.
Klein beetje!quote:
Niet luisteren naar deze nerdjes, TS.quote:
Ja met hun lange ongewassen haren naar zeik stinkend.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:54 schreef julian6 het volgende:
Die gasten zaten bij mij op school ook, elke pauze aan een tafeltje met die kaartjes in de weerwaren vooral van die metalluisteraars
De zwarte lotusquote:Op woensdag 21 november 2012 18:29 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Ik heb hiervan gehoord, er schijnt nog best een zieke tactiek achter te zitten.En sommige kaarten kunnen honderden euro's kosten omdat ze zo zeldzaam zijn.
Woow pokemon kaartne zijn wel erg veranderd. xDquote:Op woensdag 21 november 2012 19:44 schreef damirovic het volgende:
HOU MIJ TEGEN, NIGGA
[ afbeelding ]
Ziet er vreemd uit idd.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:48 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Woow pokemon kaartne zijn wel erg veranderd. xD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |