quote:Op woensdag 21 november 2012 13:59 schreef Taexon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als een man zulke dingen tegen mij zou zeggen zou ik ook gelijk afhaken.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:05 schreef Taexon het volgende:
"je moest ins weten wat ik hier al heb uitgenodigt xD"
OKE LAAT MAARDat een vrouw dat zegt is helemaal
![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 14:17 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wil zelfs wel met der naar Twillight als het moet
quote:Op woensdag 21 november 2012 14:17 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wil zelfs wel met der naar Twillight als het moet
Je zou wel willen dat ik jaloers was op een chick die zo makkelijk is en dus ook jou aan de haak slaat.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach jij bent gewoon jaloersals jij rond gaat sletten kan ik dat ook.
Weer zo'n grove beledigingquote:Op woensdag 21 november 2012 14:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je zou wel willen dat ik jaloers was op een chick die zo makkelijk is en dus ook jou aan de haak slaat.
Goeikopequote:Op woensdag 21 november 2012 14:31 schreef Dimens het volgende:
Ik heb mijn eigen haar geknipt maar het is niet zo geworden als ik wil...
Daarom trim ik het met de tondeuze, ik lig ook altijd helemaal open als ik met een mes scheer..quote:Op woensdag 21 november 2012 14:32 schreef Ro-ald het volgende:
Eindelijk een keer geen wondjes na het scheren
Ja met een scheermesje heb ik bijna altijd wondjes.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarom trim ik het met de tondeuze, ik lig ook altijd helemaal open als ik met een mes scheer..
Aansteker en een deobus danquote:Op woensdag 21 november 2012 14:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja met een scheermesje heb ik bijna altijd wondjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |