Dit ja. Bij KPN sta ik er ook met twee mega spelfouten in, wat heel apart is gezien het letterlijk op mn KvK staat... maar wijzigen kan niet, want dat is een "contractovername"quote:Op woensdag 21 november 2012 12:29 schreef Mirjam het volgende:
Nee, gaan ze niet moeilijk over doen.
Ik sta al jaren in het systeem met mijn voornaam als achternaam, en de aanhef 'meneer'. Al honderdmiljoenmiljard keer geprobeerd te wijzigen, maar kennelijk zijn ze bij HI wat dat betreft te dom om te poepen.
Weet niet , ze leggen het in zo een scan tog en daarna maken Ze een foto van me pas en id tog ?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:54 schreef Lienekien het volgende:
Wat scannen ze dan dat ze zien dat jouw naam anders wordt gespeld?
Die mijne komt vanaf Kpn , maar een Z inplaats van een S is tog niet zo erg ?quote:Op donderdag 22 november 2012 11:08 schreef Jula123 het volgende:
Ik heb ook een telefoon besteld, komt vanavond tussen 17.28 en 19.28.
Mijn naam is ook foutgegaan, ik heb een naam met een ä, maar dat is daar doorgekomen als ?>#@% oid. De mevrouw van Tele2 zei dat er maximaal 2 letters verkeerd gespeld mogen zijn.
Dus ik moest bestelling annuleren en opnieuw doen met een a ipv ä.
nee, maar een g in plaats van ch is daarentegen een doodzonde.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:12 schreef lolo555 het volgende:
[..]
Die mijne komt vanaf Kpn , maar een Z inplaats van een S is tog niet zo erg ?
Wat bedoel je daarmee ?quote:Op donderdag 22 november 2012 11:13 schreef .SP. het volgende:
[..]
nee, maar een g in plaats van ch is daarentegen een doodzonde.
Cheen ideequote:
Ohw ja dat is waar , maar bij mij is het alleen die Z die een S moet zijn maar je speld het wel het zelfde , ja hopen dat de koerier niet moelijk gaat doen om 1 letter !quote:
Let wel even op dat hij dan niet die S vòòr je naam gaat zettenquote:Op donderdag 22 november 2012 11:28 schreef lolo555 het volgende:
[..]
Ohw ja dat is waar , maar bij mij is het alleen die Z die een S moet zijn maar je speld het wel het zelfde , ja hopen dat de koerier niet moelijk gaat doen om 1 letter !
Haha ja als ik me pakketje maar ontvang ,maar gaan ze moelijk doen denk je ?quote:Op donderdag 22 november 2012 11:30 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Let wel even op dat hij dan niet die S vòòr je naam gaat zetten
Denk het wel, maar misschien niet, alhoewel, zeker weten doe ik het niet, maar wellicht twijfel ik nog een beetje.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:44 schreef lolo555 het volgende:
[..]
Haha ja als ik me pakketje maar ontvang ,maar gaan ze moelijk doen denk je ?
nee hoor je spelt speld helemaal niet hetzelfde.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:28 schreef lolo555 het volgende:
[..]
Ohw ja dat is waar , maar bij mij is het alleen die Z die een S moet zijn maar je speld het wel het zelfde , ja hopen dat de koerier niet moelijk gaat doen om 1 letter !
en zodra de politie het verkeerd noteert op een boete kom je vast met de wet mulder vragen of het dan geseponeerd wordt want dan is het wel een groot verschil.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:19 schreef lolo555 het volgende:
Achja Martiz en martis is bijna geen verschil
Dat maak jij ervan ! Deze topic gaat over heel wat anders.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
en zodra de politie het verkeerd noteert op een boete kom je vast met de wet mulder vragen of het dan geseponeerd wordt want dan is het wel een groot verschil.
Precies, ik vind ook dat Nizno hier veel te veel off-topic gaat!quote:Op donderdag 22 november 2012 12:37 schreef lolo555 het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan ! Deze topic gaat over heel wat anders.
quote:Op donderdag 22 november 2012 10:01 schreef lolo555 het volgende:
Ik zag dat ze vandaag komen tussen half 3 en half 5 , verkeerde order geleZen gister hahaha ! Maar die typfout is MARTIZ inplaats van MARTIS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |