Zodra ik dat van plan ben laat ik het weten!quote:Op woensdag 21 november 2012 16:24 schreef Barbewire het volgende:
Als je toch nog van plan bent spellen los te verkopen dan zou ik wel een pm met de prijzen van deze spellen willen hebben:
Batman Arkham City (SE)
Dark Souls (SE)
Demon's Souls (SE)
The Elder Scrolls V: Skyrim
Ik krijg best wel veel requests voor spellen of PS3 los.. wellicht dat ik vanavond de boel splits.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:27 schreef Housekeeper het volgende:
Interessant, maar het zijn wel heel veel spellen om er bij over te nemen.
PM!quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:03 schreef Housekeeper het volgende:
Nieuwsgierig wat je wil hebben voor de hardware met:
• Battlefield 3
• Call of Duty 4 Modern Warfare
• Call of Duty Black Ops
• Fifa 12
• Grand Theft Auto IV
• Killzone 2
• Killzone 3
• Lego Star Wars The Complete Saga
• Little Big Planet
• Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
• Pro Evolution Soccer 2011
Volgens mij is hij nog in beraad met de baasquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:13 schreef seeewpaall het volgende:
Als housekeeper niet akkoord gaat zou ik eventueel little big planeet en killzone 3 wollen overnemen !
Ik verwacht uiterlijk morgenavond antwoord van Housekeeperquote:Op zaterdag 24 november 2012 09:45 schreef seeewpaall het volgende:
Oké ben benieuwd ! Haha hopen dat het niet mag of dat hij big planet alsnog van de hand doet haha
Goed plan, bovenstaande boel gereserveerd voor Housekeeper. Heb Barbewire via PM laten weten dat een groot deel van de spellen die hij wou al geclaimed zijn door een collega.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:23 schreef Housekeeper het volgende:
Even voor de transparantie. Ik heb zojuist een voorstel gedaan voor de PS3+hardware met:
Battlefield 3
Call of Duty 4 Modern Warfare
Fifa 12
Grand Theft Auto IV
Killzone 3
Lego Star Wars The Complete Saga
Little Big Planet
Pro Evolution Soccer 2011
voor 225 euro+ophalen
Wil je de figurine ook? Want dan is het een pakketje en hou ik netto < 3,- overquote:
Skyrim is al weg helaas.quote:Op maandag 26 november 2012 19:17 schreef Indiany het volgende:
Interesse in skyrim indien verzenden mogelijk is.
Nee wat mij betreft nog steeds te laag, tevens is het spel in een bundel verkochtquote:Op woensdag 28 november 2012 17:07 schreef aniihakobyan het volgende:
Batman Arkham City booklet+figurine 10euro incl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |