Kut van 666 Park Avenue, ik vind dat echt wel een goede serie!quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:11 schreef BrainOverfloW het volgende:
ABC cancels '666,' 'Last Resort'
It’s a sad day for fans of two ambitious ABC dramas that came up short in the ratings this fall: Last Resort and 666 Park Avenue will soon end their runs.
ABC will finish airing the original 13-episode orders for both shows, but neither will receive a full-season pickup.
Die heeft een vol seizoen gekregen, ondanks alle haat, ook op IMDB fora, zijn de ratings goedquote:Op woensdag 21 november 2012 11:14 schreef JDx het volgende:
. Revolution was wel de flop van dit seizoen, is dat nog steeds niet gecanceled?
Ik vind Revolution ook echt leukquote:Op woensdag 21 november 2012 11:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die heeft een vol seizoen gekregen, ondanks alle haat, ook op IMDB fora, zijn de ratings goed
Zelfkastijding is het. Blijkbaar ben ik dus niet de enige.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die heeft een vol seizoen gekregen, ondanks alle haat, ook op IMDB fora, zijn de ratings goed
Ik kijk t sort of zodat ik kan trollen op IMDBquote:Op woensdag 21 november 2012 12:39 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Zelfkastijding is het. Blijkbaar ben ik dus niet de enige.
ja ik vind het geweldigquote:Op woensdag 21 november 2012 13:20 schreef Deceit het volgende:
Revolution is geweldig! Voor de rest geen nieuwe series opgepakt dit jaar
Hoe is The new normal?
Goeie, dat moet ik ook weer even bijkijken, 2 gemistquote:Op woensdag 21 november 2012 13:08 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Revolution kijk je om belachelijk te maken. Ik weet niet waarom ik het nog steeds kijk, meestal haak ik wel af als het me niet zint. Vandaar ook de hoge kijkcijfers denk.
Goed planquote:Op woensdag 21 november 2012 16:44 schreef Nickske1912 het volgende:
Zullen we binnenkort de OP weer eens een opfrisbeurt geven? Komen begin 2013 nog een hoop series en er zitten zeker enkele interessante tussen.
Royal Pains vind ik erg matig, net als Common Law. Nip/Tuck vond ik altijd erg leuk. Het kijkt goed weg, mooie beelden, mooie mensen. Je moet er alleen geen komedie in zoeken. Het balanceert tussen licht en zware drama. Probeer het gewoon een keertje uit.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:20 schreef JDx het volgende:
Ik weet niet wat dat is, maar wil een nieuwe serie proberen in de comedy/drama stijl, beetje zoals Suits, beetje zoals Franklin & Bash, beetje Burn Notice, niet te zwaar, lekker vermaak, rechtzaak of crime, wat feestjes en gezelligheid.
Laatste tijd zoveel stop gezet dat ik dan maar ga kijken of ik nog wat oudere series heb gemist.
Ik raad White Collar en Covert Affairs aanquote:Op woensdag 21 november 2012 20:14 schreef JDx het volgende:
Ahhh ok, weet iemand of 1 van deze series leuk is (bij gebrek aan veel nieuws dit seizoen)?
- Common Law
- Royal Pains
- White Collar
- Covert Affairs
- Nip/Tuck
Ja erg hequote:Op woensdag 21 november 2012 12:39 schreef Thomas B. het volgende:
Ligt het aan mij of wordt Revolution echt met de aflevering slechter? En, niet onbelangrijk, wat zijn het voor masochistische neigingen van mijzelf om door te blijven kijken? Zou het net zoiets zijn als niet weg kunnen kijken bij een ernstig ongeluk?
Heb je Beaver Falls weleens gezien? Zelf pas net ontdekt, zijn 2 seizoenen van 6 eps van. Gaat over 3 Britse gasten die op een summercamp in California gaan werken. Goede karakters, mooie vrouwen en gewoon lekker wegkijkvoer. Ik weet dat je geen fan bent van Britse shit, maar het speelt zich dus wel in de States afquote:Op woensdag 21 november 2012 20:14 schreef JDx het volgende:
Ahhh ok, weet iemand of 1 van deze series leuk is (bij gebrek aan veel nieuws dit seizoen)?
- Common Law
- Royal Pains
- White Collar
- Covert Affairs
- Nip/Tuck
beide goed wel jammer dat beaver falls cancelled isquote:Op donderdag 22 november 2012 00:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je Beaver Falls weleens gezien? Zelf pas net ontdekt, zijn 2 seizoenen van 6 eps van. Gaat over 3 Britse gasten die op een summercamp in California gaan werken. Goede karakters, mooie vrouwen en gewoon lekker wegkijkvoer. Ik weet dat je geen fan bent van Britse shit, maar het speelt zich dus wel in de States af
White Collar is ook prima wegkijkvoer, maar is een beetje standaard case of the week shit. Nip/Tuck eerste 3 seizoenen ofzo zijn erg tof, daarna gaat het van matig naar slecht naar bizar slecht. Rest niet gezien van je lijstje.
Klopt ja, maar die 2 seizoenen kan je prima kijken verder denk ik. Ben nu zelf halverwege seizoen 2..pas net ontdektquote:Op donderdag 22 november 2012 02:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
beide goed wel jammer dat beaver falls cancelled is
ok have fun einde is grappigquote:Op donderdag 22 november 2012 02:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt ja, maar die 2 seizoenen kan je prima kijken verder denk ik. Ben nu zelf halverwege seizoen 2..pas net ontdekt
Laatste ooit, komt in principe geen nieuw seizoen van.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:44 schreef Nickske1912 het volgende:
Hunted is echt goed.![]()
Morgen alweer de laatste van het seizoen.
De Amerikaanse zender Cinemax wil er mee doorgaan had ik begrepen.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:43 schreef Tweek het volgende:
[..]
Laatste ooit, komt in principe geen nieuw seizoen van.
In een afgeslankte versie, soort van doorstart met alleen de hoofdrolspeelster, maar ook dat moet allemaal nog goed gekeurd worden.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:29 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
De Amerikaanse zender Cinemax wil er mee doorgaan had ik begrepen.
Eensch, ben nu zelfs even gestopt met kijken omdat ik het teveel een soap vond worden (Walking Dead seizoen 2 anyone?)quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:37 schreef JDx het volgende:
Vooral seizoen 1 was leuk. 2 vind ik iets minder, maar zeker een verrassende serie.
quote:
Eens. De echt goede comedyseries moeten het toch van de kracht van de karakters hebben..bij Ben & Kate heb ik voor alle karakters wel een zwak eigenlijk..gewoon lekkere feel good tvquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:49 schreef Dos37 het volgende:
Ben&Kate is best aardig, sowieso moet je bij komedies verder kijken dan alleen de pilot. Die zijn vaak te slecht voor woorden. Friends bijvoorbeeld
Een van de weinige dames waar ik heel eventueel wel hetero van zou kunnen worden voor 5-10 minuutjesquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:27 schreef GieJay het volgende:
[..]
Eensch, ben nu zelfs even gestopt met kijken omdat ik het teveel een soap vond worden (Walking Dead seizoen 2 anyone?)
[..]
[ afbeelding ]
PLL = Pretty Little Liars??quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:40 schreef JDx het volgende:
Ja godver, als ze nou zoals PLL lekker was, maar nee, ze is leuk.
quote:
Ja, ik kijk dat ook vooral voor de mooie vrouwenquote:
Me2, eenmaal verliefd op Spencer moet je blijven kijkenquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ik kijk dat ook vooral voor de mooie vrouwen![]()
Had je mijn post over Beaver Falls nog gezien hier?
Oh dat vind ik eigenlijk de minstequote:Op zaterdag 24 november 2012 09:41 schreef JDx het volgende:
[..]
Me2, eenmaal verliefd op Spencer moet je blijven kijken
Ja die ga ik zeker downloaden.
Kennen we al een tijdje.quote:Op maandag 26 november 2012 10:54 schreef Bouke-p het volgende:
sinds vorige week kijken mn vriendin en ik "'suits" , erg goede serie over een grote advocaten firm in new york.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
Dat is de knapste ja, maar Spencer heeft iets apartsquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh dat vind ik eigenlijk de minste
Doe mij Emily maar
quote:Op maandag 26 november 2012 11:42 schreef Abed het volgende:
[..]
Kennen we al een tijdje.Maar wel leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TV / [USA] Suits
Kan je niet vaak genoeg aanraden![]()
Sowieso, want Louisquote:Op maandag 26 november 2012 12:20 schreef JDx het volgende:
[..]
Dat is de knapste ja, maar Spencer heeft iets apartsvooral Aria vind ik niets. Voor Hanna heb ik af en toe m'n momenten
[..]
Maar wel leuk!
TV / [USA] Suits
Kan je niet vaak genoeg aanraden
Ik vond het een walgelijke eenheidsworst die leentjebuur speelde van vrijwel iedere ziekenhuisseriequote:Op dinsdag 27 november 2012 18:38 schreef Desii het volgende:
Heb vorige week gekeken naar een nieuwe komedie: Weddingband
Er zijn nu 3 afleveringen van en vind het gewoon leuk om naar te kijken.
Ik las dat Emily Owens gecanceld wordt wat ik persoonlijk jammer vind want ik vind het een leuke soort Greys Anatomy.
Ik heb aflevering 1 niet eens uitgekeken. Zo saai vond ik hetquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:38 schreef Desii het volgende:
Heb vorige week gekeken naar een nieuwe komedie: Weddingband
Er zijn nu 3 afleveringen van en vind het gewoon leuk om naar te kijken.
Ik las dat Emily Owens gecanceld wordt wat ik persoonlijk jammer vind want ik vind het een leuke soort Greys Anatomy.
Ja, toffe serie! Serie is geschreven door enkele LOST-schijvers en dat is ook wel te merken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:10 schreef trovey het volgende:
Ik ben nu "Once upon a time" aan het downloaden....schijnt nu in zijn tweede seizoen te zijn...iemand een mening over de serie?
Sowieso geniale serie ja. Zo grappig.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:12 schreef EddyAlbena het volgende:
Oude serie blijkbaar, maar heb het in dit forum nog nooit voorbij zien komen. Ongetwijfeld dat het ooit in dit topic heeft gestaan, maar The League is echt fantastisch. Eindelijk een mannen sitcom. Geen drama, lekker kloten met z'n allen en stuk voor stuk fantastische characters.
Ja gevolgd tot aflevering 6 ofzo, vond dat er teveel gebeurde, maar te weinig voor het lange verhaal. Elke week een ander karakter uitleggen, maar het verhaal zelf schoot niet op.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:10 schreef trovey het volgende:
Ik ben nu "Once upon a time" aan het downloaden....schijnt nu in zijn tweede seizoen te zijn...iemand een mening over de serie?
ik vind het een goede serie. Eerste paar afleveringen wat soft, maar vooral volhouden! Het is het waardquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:10 schreef trovey het volgende:
Ik zeg 3 afleveringenquote:Op woensdag 28 november 2012 10:53 schreef Armageddon het volgende:
Hansel and Gretel Witch Hunters (2013) - IMDb
Eerste aflevering niet eens afgekeken, wat belachelijk. Maar wel verlenging, dus zijn mensen die het leuk vinden.quote:
hier het zelfdequote:Op woensdag 28 november 2012 08:50 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja gevolgd tot aflevering 6 ofzo, vond dat er teveel gebeurde, maar te weinig voor het lange verhaal. Elke week een ander karakter uitleggen, maar het verhaal zelf schoot niet op.
Wel een 2e seizoen, dus wellicht is achter elkaar kijken leuker en het was blijkbaar leuk genoeg voor een extra seizoen.
Zo ging het ook bij mij, inmiddels ook met 2 Broke Girls en New Girl.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hier het zelfde
ik heb ook een aflevering of 6 gekeken en daarna nog braaf gedownload maar gewoon vergeten te kijken... dan boeit het blijkbaar gewoon niet zo dus maar mee gestopt
misschien dat ik het ooit nog in ga halen mocht ik week ziek worden of zo maar anders laat maar zitten
Ik dacht ook aan een nieuwe beauty and the beastquote:Op woensdag 28 november 2012 11:02 schreef Armageddon het volgende:
Ow is het een film? Ik dacht een serie.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:54 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Ja, toffe serie! Serie is geschreven door enkele LOST-schijvers en dat is ook wel te merken.
quote:Op woensdag 28 november 2012 08:50 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja gevolgd tot aflevering 6 ofzo, vond dat er teveel gebeurde, maar te weinig voor het lange verhaal. Elke week een ander karakter uitleggen, maar het verhaal zelf schoot niet op.
Wel een 2e seizoen, dus wellicht is achter elkaar kijken leuker en het was blijkbaar leuk genoeg voor een extra seizoen.
Mooi.quote:Op woensdag 28 november 2012 08:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het een goede serie. Eerste paar afleveringen wat soft, maar vooral volhouden! Het is het waard
Tweede seizoen tot nu toe
quote:Op donderdag 29 november 2012 19:00 schreef Seam het volgende:
Kijken jullie nog the Mindy Project? Na een matige pilot is de serie best vermakelijk geworden en bij vlagen zelfs hilarisch.
10 Januariquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:03 schreef jpjedi het volgende:
Is 1600 Penn komen te vervallen? Dacht dat die voor deze maand stond?
Aha ok,quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:35 schreef GieJay het volgende:
[..]
10 Januari
http://tv.yahoo.com/news/(...)goria-012035850.html
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:12 schreef EddyAlbena het volgende:
Oude serie blijkbaar, maar heb het in dit forum nog nooit voorbij zien komen. Ongetwijfeld dat het ooit in dit topic heeft gestaan, maar The League is echt fantastisch. Eindelijk een mannen sitcom. Geen drama, lekker kloten met z'n allen en stuk voor stuk fantastische characters.
Thanks, heb laatst de laatste 3 nog aangeraden, dus ga nu ook beginnen met Beaver Falls.quote:Op maandag 3 december 2012 23:15 schreef Bat het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Favo series op dit moment voor mij (naast de gebruikelijke rits HIMYM BBT etc) waar ik weinig van voorbij zie komen in dit topic:
- The League
- Beaver Falls
- Suits
- Franklin & Bash
- House of Lies
quote:FX Sets Premiere Date for The Americans, Spy Drama Starring Keri Russell and Matthew Rhys
FX’s The Americans, starring Keri Russell (Felicity) and Matthew Rhys (Brothers & Sisters), now has a series premiere date to spy: Wednesday, Jan. 30, at 10/9c.
The Americans is described as a period drama about the complex marriage of two KGB spies posing as Americans in suburban Washington D.C. shortly after Ronald Reagan is elected president. Rhys and Russell play Philip and Elizabeth Jennings, KGB Directorate S illegals in an arranged marriage that grows more passionate and genuine as it is constantly tested by the escalation of the Cold War and the dangerous relationships they must maintain with a network of spies.
Complicating their covert situation further is Philip’s growing sense of affinity for the American way of life, plus the arrival of a new neighbor, Stan Beeman (White Collar‘s Noah Emmerich), an FBI agent whose beat is tracking foreign agents on U.S. soil — including Russian spies posing as Americans. Well that’s an unfortunate coinky-dink.
FX recently announced that its acclaimed drama Justified will return for Season 4 on Tuesday, Jan. 8.
Watch a promo for The Americans here. Will you be tuning in?
quote:BANSHEE: Season 1 Teaser Takes The Oath
Cinemax has released a brand new teaser for their upcoming thriller Banshee, from True Blood creator Alan Ball. Coming in at 30 seconds long and boasting plenty of new footage, hit the player below to watch your newest seriable law official take the oath:
The 10-episode series follows Lucas Hood (Antony Starr), an ex-con and master thief who assumes the identity of the sheriff of Banshee, PA, where he continues his criminal activities while being hunted by gangsters he had betrayed years earlier.
Look for Banshee January 11 at 10/9c on Cinemax.
dit dus over the Mindy projectquote:Op donderdag 29 november 2012 19:26 schreef JDx het volgende:
Begon kut, werd iets leuker, sinds vorige week mee gekapt.
666 stopt ermee hequote:Op dinsdag 4 december 2012 22:08 schreef Tegan het volgende:
Deze wil ik nog proberen:
666 Park Avenue
Beauty And The Beast
Elementary
The Mob Doctor
The New Normal
Ben & Kate, The Neighbors waren stom. Partners is leuk. Iemand bovenstaande gezien?
Partners is ook al gecanceled.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:08 schreef Tegan het volgende:
Deze wil ik nog proberen:
666 Park Avenue
Beauty And The Beast
Elementary
The Mob Doctor
The New Normal
Ben & Kate, The Neighbors waren stom. Partners is leuk. Iemand bovenstaande gezien?
The Americans ga ik zeker een kans geven. Lijkt me een leuke serie.quote:
dat idee had ik ook ja, maar meestal laten ze dan alleen wat beelden uit de eerste 2/3 afleveringen zien. Zal wel het uitgangspunt van het hele verhaal zijn wat we gezien hebbenquote:Op woensdag 5 december 2012 16:04 schreef Nagil het volgende:
Ziet er vet uit, maar heb het idee dat de trailer ongeveer het hele plot al heeft weggegeven.
Netflix gaat zich meer en meer toeleggen op het maken van series, hopelijk slaat dit aan en haalt het het niveau dat HBO doorgaans haalt en heeft laatstgenoemde er een geduchte concurrent bij.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:01 schreef Seam het volgende:
Mha adaptatie van Britse serie, politiek serie. Past niet echt in mijn straatje, maar de kwaliteit zal wel hoog zijn. Waarschijnlijk zo hoog (gezien Spacey en Fincher) dat de eerste HBO fanboys wel zullen zeggen dat het niets is.
Welk plot heb je het over dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 16:04 schreef Nagil het volgende:
Ziet er vet uit, maar heb het idee dat de trailer ongeveer het hele plot al heeft weggegeven.
quote:ABC announced midseason premiere dates for new dramas “Red Widow” and “Zero Hour” today, along with new comedies “How To Live With Your Parents (for the Rest of Your Life)” and “Family Tools,”
“Red Widow,” from “Twilight Saga” films writer Melissa Rosenberg and starring Radha Mitchell, is a riveting new drama about one woman’s journey into the world of organized crime, and how far she will go to keep her family safe. “Red Widow” will debut with a two-hour premiere on Sunday, March 3 from 9:00-11:00 p.m., ET, and premiere in its regular timeslot, Sunday nights at 10:00 p.m., ET, on Sunday, March 10.
New thriller “Zero Hour” stars Anthony Edwards (“ER”) in his return to series television. Edwards’ character, Hank Galliston, has spent his life debunking myths, only to be drawn into one of the most compelling mysteries in human history after his wife’s shocking disappearance. “Zero Hour” will premiere on Thursday, February 14 at 8:00 p.m., ET.
New comedy “How To Live With Your Parents (for the Rest of Your Life)” features Sarah Chalke (“Scrubs”) as a recently divorced single mom who moves back in with her eccentric parents, played by the multitalented and critically acclaimed Elizabeth Perkins and Brad Garrett. The series premieres on Wednesday, April 3 at 9:30 p.m., ET.
“Family Tools” debuts on Wednesday, May 1 at 8:30 p.m., ET and stars Kyle Bornheimer, J.K. Simmons and Leah Remini in a new family comedy that proves mixing family with business is never easy. “Family Tools” will take over for “Suburgatory” in this new timeslot following its season finale.
quote:December 4, 2012 (Burbank, CA) – The CW today announced the series premiere of the mind-bending, suspenseful new drama CULT on Tuesday, February 19, 2013 (9:00-10:00p.m. ET).
Investigative journalist Jeff Sefton has learned to laugh off his younger brother Nate’s relentless string of obsessions, especially his latest rant that a hit TV show intends to harm him. However, when his brother mysteriously disappears, Jeff takes Nate’s paranoia seriously, and in the process uncovers the dark underworld of the TV series “Cult” and its rabid fans, who are obsessed with the show’s charismatic cult leader, Billy Grimm. As the show’s gruesome plot twists begin to play out in the real world, Jeff enlists the help of a young research assistant Skye in a race to save Nate and unravel the mystery behind the TV series whose hardcore fans would literally kill to see what happens next…
The series stars Matt Davis (“The Vampire Diaries”) as Jeff Sefton, Jessica Lucas (“Melrose Place,” “Cloverfield”) as Skye Yarrow, Alona Tal (“Supernatural,” “The Killing”) as Kelly Collins and Robert Knepper (“Prison Break,” “Shameless”) as Billy Grimm.
Gister mee begonnen, maar het speelt zich in Zuid-Afrika af, althans, daar is het opgenomen, vond het ook al niet echt op Californië lijkenquote:Op donderdag 22 november 2012 00:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je Beaver Falls weleens gezien? Zelf pas net ontdekt, zijn 2 seizoenen van 6 eps van. Gaat over 3 Britse gasten die op een summercamp in California gaan werken. Goede karakters, mooie vrouwen en gewoon lekker wegkijkvoer. Ik weet dat je geen fan bent van Britse shit, maar het speelt zich dus wel in de States af
Maakt dat wat uit?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:07 schreef JDx het volgende:
[..]
Gister mee begonnen, maar het speelt zich in Zuid-Afrika af, althans, daar is het opgenomen, vond het ook al niet echt op Californië lijkenmaar goed, locatie boeit niet echt voor deze serie. Voordeel is wel dat ze doen alsof het in de USA is en dus bijna niemand met een brits accent praat van de andere acteurs.
In de Vlaamsche Pot had ik ook een hekel aanquote:Op donderdag 6 december 2012 21:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vrienden voor het Leven en In de Vlaamsche Pot ftw!
Inderdaad leuk, in Nederland ook nog wel bekend, althans het begin. De how not to begin a date filmpjes bij comedy central etc.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:43 schreef Thomas B. het volgende:
Je moet 's de Britse serie How Not to Live Your Life proberen. Zelden zo hard gelachen.
Oh het is gewoon uitgezonden hier. Ik heb alleen Nederland 1, 2 en 3quote:Op vrijdag 7 december 2012 01:52 schreef Tweek het volgende:
[..]
Inderdaad leuk, in Nederland ook nog wel bekend, althans het begin. De how not to begin a date filmpjes bij comedy central etc.
Yep gezien, afleveringen zijn erg leuk, bij 6 en 7 had ik iets van mwoh, maar de laatste paar afleveringen maken het weer héél erg interessant. Plus er komt een 2e seizoen aan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:50 schreef Evy_ het volgende:
Ik ben met Perception begonnen. Iemand die gezien? Vind het tot nu toe wel een interessante serie.
Ah dat is altijd wel een goed teken, een tweede seizoen. Vind het toe nu toe erg vermakelijk en interessant, wel een verfrissende serie voor even tussendoor.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:55 schreef JDx het volgende:
[..]
Yep gezien, afleveringen zijn erg leuk, bij 6 en 7 had ik iets van mwoh, maar de laatste paar afleveringen maken het weer héél erg interessant. Plus er komt een 2e seizoen aan.
Deze zijn uitgezonden in nederland:quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:46 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Oh het is gewoon uitgezonden hier. Ik heb alleen Nederland 1, 2 en 3
Weer zo'n serie waarin een excentrieke, briljante persoon de politie gaat helpen. Zuchtquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:28 schreef Evy_ het volgende:
[..]
Ah dat is altijd wel een goed teken, een tweede seizoen. Vind het toe nu toe erg vermakelijk en interessant, wel een verfrissende serie voor even tussendoor.
Ik vermaak me er altijd wel meequote:Op vrijdag 7 december 2012 14:03 schreef Jivis het volgende:
[..]
Weer zo'n serie waarin een excentrieke, briljante persoon de politie gaat helpen. Zucht.
Fanboy zijn van een zenderquote:Op woensdag 5 december 2012 16:01 schreef Seam het volgende:
Mha adaptatie van Britse serie, politiek serie. Past niet echt in mijn straatje, maar de kwaliteit zal wel hoog zijn. Waarschijnlijk zo hoog (gezien Spacey en Fincher) dat de eerste HBO fanboys wel zullen zeggen dat het niets is.
HBO productions hebben wel een bepaalde standaard en daar zijn veel fanboys van ja.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fanboy zijn van een zender
Komt dat serieus voor?
Wat sneu.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
HBO productions hebben wel een bepaalde standaard en daar zijn veel fanboys van ja.
Laat ze lekkerquote:
Niemand?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kent er iemand nog series die in het volgende rijtje passen:
Weeds
Hung
United States of Tara
Nurse Jackie
The Big C
Californication
quote:CBS Planning ‘NCIS: LA’ Spin-Off
Now in its 10th season and with over 200 episodes under its belt, monster hit NCIS’ magnitude continues to reverberate across the network TV landscape. The show still draws a massive viewership each week, and in 2009 it spawned the spin-off NCIS: Los Angeles, which has become almost as popular.
NCIS: LA, which is currently in season 4, has seen its own fan base continue to grow, proving that there’s still a big market for primetime crime procedurals. Other shows, like CSI and Law & Order, have had similar success planting new seeds within their hit shows, so why wouldn’t NCIS want to continue to milk what they have for all its worth too?
According to Deadline, CBS is preparing a third NCIS series that will be a direct spin-off of NCIS: LA. New characters will be debuted during a two-part episode later this season and will serve as the launchpad for the new (currently untitled) series – though you can assume ‘NCIS’ will be somewhere in there. The show will be written and executive produced by NCIS: LA showrunner Shane Brennan and will follow a small group of mobile agents who crisscross the country solving crimes.
Brennan and the network used this same planting technique with NCIS: LA when it became its own show after introducing its characters during a two-hour episode of NCIS. In fact, planting spin-offs has become commonplace with successful shows. CBS’s CSI: Miami spawned CSI: New York in the exact same fashion and many people forget that NCIS itself is a spin-off, as it was introduced in a two-part episode of JAG.
Of course, not every spin-off lives a long life. CBS also produced a spin-off of Criminal Minds, titled Criminal Minds: Suspect Behavior, but unfortunately for the network and its cast, it only lasted one season. There’s obviously a demand for more of these types of crime dramas, but only time will tell if the new NCIS series hits home with audiences.
Viewers may be frustrated with the lack of originality in entertainment these days, but ultimately the consumers decide what films and TV shows get made. So, if you want more NCISs or not, remember to vote with your remote control.
Bron
geen van de series gezienquote:
Dat zijn wel uiteenlopende series.....wel allemaal humor al ken ik Nurse Jackie enquote:
Suitsquote:
Suitsquote:
Shameless is dus ook wel een aanrader? Ik volg die andere twee wel namelijk, en ben wel blij dat die weer verder gaan, Shameless niet gevolgd...quote:Op donderdag 13 december 2012 09:05 schreef TIM-846 het volgende:
Suits17 jan 2013
Shameless13 jan 2013
Californication13 jan 2013
Het nieuwe jaar begint met redelijke bazenseries.
Ik vind ze niet zo uiteenlopend eigenlijk. Allemaal op het randje van drama en (zwarte) humor en afkomstig van de topnetwerken. Maar goed, Breaking Bad past daar dus totaal niet tussen maar ga ik als het bijna afgelopen is wel afkijken. Entourage en Community gezien. Zal eens naar Ben & Kate kijken dan.quote:Op donderdag 13 december 2012 01:35 schreef Obama het volgende:
[..]
Dat zijn wel uiteenlopende series.....wel allemaal humor al ken ik Nurse Jackie en
The Big C niet.
Ik zou zeggen:
Ben and Kate
Breaking Bad
Community
Entourage
Suits
etc etc
Goede post, thanksquote:
No problem, is een kleine moeitequote:
quote:ABC pulls '666' from schedule
Well it’s not like the show wasn’t already cancelled. But to put another nail in the 666 Park Ave. coffin, ABC is pulling the remaining episodes from its schedule.
Starting Jan. 6, comedies Happy Endings and Don’t Trust The B—- in Apt. 23 will run Sunday nights in the former 666 slot. Endings will air at 10 p.m.; Apt. 23 at 10:30 p.m. The duo will still air on Tuesdays, as well, at least until the Dancing With the Stars results show takes over.
An ABC spokesperson says the network still plans to continue running the remaining episodes of Thursday’s similarly axed Last Resort, if that’s any consolation. The remaining episodes of 666 will likely air sometime this summer.
Bron
Deze manquote:Op donderdag 13 december 2012 09:40 schreef JDx het volgende:
Yep, kijk echt uit naar januari.
Suits! Cali! Shameless!En ook wel een beetje naar House of Lies.
En nog steeds niet duidelijk of Community dan weer gaat beginnen, zou het helemaal afmaken.
Binnenkort begint Southland weer: fantastische serie!!!quote:Op zondag 23 december 2012 22:12 schreef Kenju het volgende:
Het bovenstaande kijk ik of heb ik gekeken. Wat moet hier bij?
Ik ben nu ook begonnen aan Supernatural. Na twee afleveringen weet ik niet of dit echt wat is. Is het het dan waard om door te kijken of...?
Thx voor de suggesties. Ik ga ze beiden proberen.quote:Op maandag 24 december 2012 00:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Binnenkort begint Southland weer: fantastische serie!!!![]()
Je moet wel een beetje van een politieserie houden.
Ook mis ik Once upon a time.. mooie serie, moet je wel een beetje fantasie voor hebben
Vandaag weer twee afleveringen gekeken. Moet zeggen dat ik het inderdaad vermakelijk vind. Blijf ik dus wel kijken.quote:Op zondag 23 december 2012 23:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou nog wat verder kijken bij Supernatural, ik vind die serie eigenlijk op sommige vlakken lijken op de X-Files. Daarmee bedoel ik dat ik de rode draad niet zo heel boeiend vind, maar dat de losse afleveringen (waarbij er voor het achterliggende verhaal niet zo heel veel gebeurd) vaak erg leuk zijn. Er is geen enkele serie die zo'n leuke fillers heeft. De X-Files had dat dus ook.
Dat heb ik altijd met boks of baseball films ofzo, dan denk ik, ja dat boeit me echt geen drol. Maar dan blijkt vaak het hele verhaal eromheen veel leuker te zijn dan gedacht.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:58 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik heb nu de eerste 8 eps van Chicago Fire gezien en vind het veel leuker dan vooraf gedacht. Serie draait echt om de personages en het dagelijkse leven privé / op de kazerne, en niet zo zeer om de cases. Positieve verrassing.
Eerste aflevering van gezien op de tv, aanrader.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:18 schreef sjeppert het volgende:
Ripper Street lijkt me vet....de BBC heeft vaak wel kwaliteitsseries (Sherlock, Luther)
666 park avenue (thriller/horror over een bezeten appartementsgebouw)quote:Op zondag 23 december 2012 22:12 schreef Kenju het volgende:
Boardwalk Empire
Boss (2011)
Breaking Bad
Breakout Kings
Burn Notice
Continuum
Damages
Dexter
Franklin & Bash
Fringe
Game of Thrones
Hawaii Five-O
Homeland
House
Modern Family
Person of Interest
Sons of Anarchy
South Park
Spartacus: Blood and Sand
Stargate Universe
Suits
Terra Nova
The Big Bang Theory
The Good Wife
The Killing
The Mentalist
The Newsroom (2012)
The Office (US)
The Simpsons
The Ultimate Fighter
The Walking Dead
Top Gear
True Blood
Two and a Half Men
White Collar
Ik ben nu ook begonnen aan Supernatural. Na twee afleveringen weet ik niet of dit echt wat is. Is het het dan waard om door te kijken of...?
Dat laatste wist ik niet, ik dacht dat ze het seizoen wel zouden afmaken, dat zou zonde zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:13 schreef Tim86 het volgende:
Ga mensen nou geen 666 Park Avenue aanraden joh..serie is gecancelled en de resterende afleveringen willen ze ook niet eens airen..zonde van je tijd.
The Shieldquote:Op zondag 23 december 2012 22:12 schreef Kenju het volgende:
Boardwalk Empire
Boss (2011)
Breaking Bad
Breakout Kings
Burn Notice
Continuum
Damages
Dexter
Franklin & Bash
Fringe
Game of Thrones
Hawaii Five-O
Homeland
House
Modern Family
Person of Interest
Sons of Anarchy
South Park
Stargate Universe
Suits
Terra Nova
The Big Bang Theory
The Good Wife
The Killing
The Mentalist
The Newsroom (2012)
The Office (US)
The Simpsons
The Ultimate Fighter
The Walking Dead
Top Gear
True Blood
Two and a Half Men
White Collar
Heb deze vakantie Terminator: The Sarah Conner Chronicles gekeken, wel echt keihard balen dat er maar 2 seizoenen van zijn, onbegrijpelijk dat ze daar mee zijn gekaptquote:Op zondag 23 december 2012 22:12 schreef Kenju het volgende:
Boardwalk Empire
Boss (2011)
Breaking Bad
Breakout Kings
Burn Notice
Continuum
Damages
Dexter
Franklin & Bash
Fringe
Game of Thrones
Hawaii Five-O
Homeland
House
Modern Family
Person of Interest
Sons of Anarchy
South Park
Stargate Universe
Suits
Terra Nova
The Big Bang Theory
The Good Wife
The Killing
The Mentalist
The Newsroom (2012)
The Office (US)
The Simpsons
The Ultimate Fighter
The Walking Dead
Top Gear
True Blood
Two and a Half Men
White Collar
Last Resort mag je niemand toewensen.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heb deze vakantie Terminator: The Sarah Conner Chronicles gekeken, wel echt keihard balen dat er maar 2 seizoenen van zijn, onbegrijpelijk dat ze daar mee zijn gekapt![]()
Verder nog wat dingen die je maar net moeten liggen:
The Mob Doctor
Skins
Misfits
Freshmeat
Merlin
Hunted
Falling Skies
Arrow
Last Resort
Revolution
Mwoah, het is kijkbaar, net als met bijv Revolution.. niet super sterk maar als je ergens 45 minuten over hebt.quote:
Persoonlijk vind ik het allemaal een beetje slap, het kan allemaal zoveel beter.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Is Revolution nog wat geworden?
De opzet ervan lijkt me interessant, maar ben nog niet begonnen met kijken omdat ik eerst graag altijd even afwacht hoe het aanslaat bij het publiek. Lijkt deze serie toekomst te hebben?
Revolution is leuk popcorn vermaak, verwacht absoluut geen inhoudelijk verhaal of goed acteerwerk van de hoofdpersonages.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:28 schreef __Saviour__ het volgende:
De opzet ervan lijkt me interessant, maar ben nog niet begonnen met kijken omdat ik eerst graag altijd even afwacht hoe het aanslaat bij het publiek. Lijkt deze serie toekomst te hebben?
eens..quote:Op zondag 6 januari 2013 01:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Revolution is leuk popcorn vermaak, verwacht absoluut geen inhoudelijk verhaal of goed acteerwerk van de hoofdpersonages.
bagger, en die actrice doe n 19 jarig meisje moet voostellen is t slechtstquote:Op zondag 6 januari 2013 00:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Na 7 afleveringen opgegeven, is het seizoen nog afgemaakt?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Revolution is leuk popcorn vermaak, verwacht absoluut geen inhoudelijk verhaal of goed acteerwerk van de hoofdpersonages.
bizar genoeg hebben ze hele goede kijkcijfers.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:04 schreef Abed het volgende:
[..]
Na 7 afleveringen opgegeven, is het seizoen nog afgemaakt?
Ik had vooraf hoge verwachtingen omdat het verhaal me wel aansprak, de pilot was ook ruim voldoende.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:52 schreef Nickske1912 het volgende:
Last Resort vind ik wel te doen, al is het niet briljant ofzo. Jammer want ik had wel de hoop dat het die kant op zou gaan, maar de laatste weken valt het een beetje tegen.
Jammer dat t niet is gecanceldquote:Op maandag 7 januari 2013 12:52 schreef Franktastic1984 het volgende:
Over Revolution gesproken;
'Revolution' Season One Order Reduced by 2 Episodes
http://tvbythenumbers.zap(...)y-2-episodes/164140/
Ha ik ook na 7, lees nog wel elke week op het imdb forumquote:Op zondag 6 januari 2013 11:04 schreef Abed het volgende:
[..]
Na 7 afleveringen opgegeven, is het seizoen nog afgemaakt?
Nee, grote kans dat het een 2e seizoen krijgt met de goede cijfers (al helemaal voor NBC begrippen)quote:
2 fillers minder dusquote:Op maandag 7 januari 2013 12:52 schreef Franktastic1984 het volgende:
Over Revolution gesproken;
'Revolution' Season One Order Reduced by 2 Episodes
http://tvbythenumbers.zap(...)y-2-episodes/164140/
quote:The 10-episode series is about the eponymous American entrepreneur (aka Mile a Minute Harry) who in 1909 empowered women through retail at his London shopping mecca, Selfridges.
Arrowquote:
Ja leuk, maar matig verhaal, matige plotwendingen en matige karakters. Zijn maar een paar kleine lichtpuntjes.quote:
Hed ik ook al gezien, was fantastisch. In die lijst staan eigenlijk meer de series die ik op het moment kijk. De paar die afgelopen zijn, staan er nog in van toen ik die series nog wel keek en wekelijks van een nieuwe aflevering op de hoogte gebracht wilde worden.quote:
Thx voor het lijstje, zal er eens naar kijken. Revolution volg ik ook. VInd het eigenlijk een beetje een kutserie. Maar toch blijf ik het kijken... Falling Skies en Arrow heb ik in de afgelopen tijd achter elkaar gekeken. Moeten eveneens nog in het lijstje.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heb deze vakantie Terminator: The Sarah Conner Chronicles gekeken, wel echt keihard balen dat er maar 2 seizoenen van zijn, onbegrijpelijk dat ze daar mee zijn gekapt![]()
Verder nog wat dingen die je maar net moeten liggen:
The Mob Doctor
Skins
Misfits
Freshmeat
Merlin
Hunted
Falling Skies
Arrow
Last Resort
Revolution
Eveneens thnx. Alleen vraag ik me af waarom je een serie aanraad die je zelf erg matig vind.... Ben benieuwd naar Leverage...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:05 schreef pikinhand het volgende:
[..]
666 park avenue (thriller/horror over een bezeten appartementsgebouw)
Bones (misdaad/drama)
Castle (politieserie)
erg matig.
Elementary (detective, zowel UK als US versie, ik kijk zelf de US versie)
Leverage (top serie, over een team inbrekers/oplichters die andere criminelen beetnemen om mensen te helpen, veel humor)
Rizolli & Isles (politieserie, niet super serieus maar wel goed)
Merlin is niet gecanceld voor zo ver ik weet. En ja, The sarah conner chronicles (TSCC) Is zeker een aanrader!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:15 schreef Kenju het volgende:
[..]
Hed ik ook al gezien, was fantastisch. In die lijst staan eigenlijk meer de series die ik op het moment kijk. De paar die afgelopen zijn, staan er nog in van toen ik die series nog wel keek en wekelijks van een nieuwe aflevering op de hoogte gebracht wilde worden.
[..]
Thx voor het lijstje, zal er eens naar kijken. Revolution volg ik ook. VInd het eigenlijk een beetje een kutserie. Maar toch blijf ik het kijken... Falling Skies en Arrow heb ik in de afgelopen tijd achter elkaar gekeken. Moeten eveneens nog in het lijstje.
The Sarah Conner CHronicles wilde ik al eens een keer checken na goede verhalen. Moet ik dus kennelijk inderdaad ook doen? Al is het na twee seizoenen helaas over. Merlin is inmiddels ook al gecancelled, nietwaar?
[..]
Eveneens thnx. Alleen vraag ik me af waarom je een serie aanraad die je zelf erg matig vind.... Ben benieuwd naar Leverage...
Merlin is gecanceld.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 05:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Merlin is niet gecanceld voor zo ver ik weet. En ja, The sarah conner chronicles (TSCC) Is zeker een aanrader!
Sorry voor dat 'erg matig' stuk, daar stond een zin boven die ik daarna weer weghaalde omdat hij al op je lijst stond. Het slaat dus niet op Castle, wat een topserie is.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:15 schreef Kenju het volgende:
Eveneens thnx. Alleen vraag ik me af waarom je een serie aanraad die je zelf erg matig vind.... Ben benieuwd naar Leverage...
O, maar ik kijk series altijd vanaf het begin. Begin dus bij de eerste aflevering. Dit probleem heb ik dus nooit. Zou eigenlijk niet weten waarom je midden in een serie zou beginnen. Dat is ook waarom ik vooraf vraag aan mensen wat goede series zijn. Is het begin wat minder, dan kun je altijd effe doorkijken, en geniet je er dus alsnog van, en heb je de groei van alle characters meegemaakt op de manier die bedoeld is. En dat zonder enig gevaar voor spoilers.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:41 schreef pikinhand het volgende:
Als je wat wil proberen moet je niet doen wat ik vroeger deed, de eerste aflevering van een seizoen bekijken, want dan wordt meestal de cliffhanger van vorig seizoen opgelost en is het moeilijk te volgen. Pak gewoon een aflevering ergens uit het midden van het laatste/lopende seizoen of zo.
Dit ja, waarom zou je, als je de keus hebt, ergens midden in een serie beginnen..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:00 schreef Kenju het volgende:
[..]
O, maar ik kijk series altijd vanaf het begin. Begin dus bij de eerste aflevering. Dit probleem heb ik dus nooit. Zou eigenlijk niet weten waarom je midden in een serie zou beginnen. Dat is ook waarom ik vooraf vraag aan mensen wat goede series zijn. Is het begin wat minder, dan kun je altijd effe doorkijken, en geniet je er dus alsnog van, en heb je de groei van alle characters meegemaakt op de manier die bedoeld is. En dat zonder enig gevaar voor spoilers.
Rippper Street en Mr. Selfridge klinken leuk. Ik ben gek op period drama's.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:27 schreef GieJay het volgende:
[..]
Dit ja, waarom zou je, als je de keus hebt, ergens midden in een serie beginnen..
OT: Ripper Streets en Mr. Selfridge (Ari is altijd een baas) zijn prima nieuwe series!
Vond ze ook goed! Vooral Ripper Street!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Rippper Street en Mr. Selfridge klinken leuk. Ik ben gek op period drama's.
Als het op tv worden uitgezonden wel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:10 schreef Franktastic1984 het volgende:
Is dit topic eigenlijk ook bedoeld voor animatie-series?
Zo ja:
Axe Cop Animated Series Will Premiere this July
http://www.superherohype.(...)l-premiere-this-july
op de een of andere manier valt iets met Dennis Quaid altijd tegen, echt zo een b-acteur die ik niet kan luchtenquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:47 schreef JayHovah het volgende:
Wat vinden jullie van Vegas? In de vorige posts nog weinig reacties over gelezen ondanks hij al sinds september uit is. Zelf nu een paar episodes gekeken en kijkt wel lekker weg. Dennis Quaid speelt weer zoals de meeste rollen waarvoor hij gecast wordt, als een grauwe farmer / huisvader / vul maar in die, soort van tegen zijn zin in, aangesteld wordt als sherriff.
Frequency was leuk... Any Given Sunday ook, hoewel hij overschaduwd werd door Pacino, Foxx en Diaz.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:06 schreef planethugo het volgende:
op de een of andere manier valt iets met Dennis Quaid altijd tegen,
Had er in eerste instantie niet zoveel vertrouwen in, maar vind het nu prima wegkijken. Quaid en Chiklis hebben inderdaad wel weer hun standaard rollen te pakken, maar goed dat doen ze prima.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:47 schreef JayHovah het volgende:
Wat vinden jullie van Vegas? In de vorige posts nog weinig reacties over gelezen ondanks hij al sinds september uit is. Zelf nu een paar episodes gekeken en kijkt wel lekker weg. Dennis Quaid speelt weer zoals de meeste rollen waarvoor hij gecast wordt, als een grauwe farmer / huisvader / vul maar in die, soort van tegen zijn zin in, aangesteld wordt als sherriff.
Ja, ik vond het vet. Harde actie en lekkere wijven. En dan niet eens slecht.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:11 schreef poker4lifee het volgende:
Banshee pilot nog wat? Morgen maar eens checken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Nee, Banshee is niet aan mij besteed...
Ik kan mezelf er niet toe zetten om de laatste paar afleveringen te gaan kijken. Het valt telkens zo tegenquote:
Die is wel heel nieuw. Alleen de pilot is nog maar uit. Maar misschien wel leuk om te kijken of het wat is!quote:
Hmm, wat vind je tegenvallen dan? Ik kan me er nog wel mee vermaken. Soms vind ik de dialogen tussen de Graysons alleen wat vermoeiend.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kan mezelf er niet toe zetten om de laatste paar afleveringen te gaan kijken. Het valt telkens zo tegen
Ze proberen te hard om er nieuwe dingen bij te verzinnen waardoor het heel nep en geforceerd overkomt. Het lijkt wel een soap in plaats van drama.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:38 schreef smurfinnetje78 het volgende:
[..]
Hmm, wat vind je tegenvallen dan? Ik kan me er nog wel mee vermaken. Soms vind ik de dialogen tussen de Graysons alleen wat vermoeiend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:52 schreef NotYou het volgende:
Bij 't lezen/horen van "The Carrie Diaries" moet ik altijd denken aan die andere.
Ik hoopte ook op dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Scrubsquote:Op zondag 23 december 2012 22:12 schreef Kenju het volgende:
Boardwalk Empire
Boss (2011)
Breaking Bad
Breakout Kings
Burn Notice
Continuum
Damages
Dexter
Franklin & Bash
Fringe
Game of Thrones
Hawaii Five-O
Homeland
House
Modern Family
Person of Interest
Sons of Anarchy
South Park
Stargate Universe
Suits
Terra Nova
The Big Bang Theory
The Good Wife
The Killing
The Mentalist
The Newsroom (2012)
The Office (US)
The Simpsons
The Ultimate Fighter
The Walking Dead
Top Gear
True Blood
Two and a Half Men
White Collar
The Wire moet hier sowieso nog bij!! Californication is ook inderdaad een aanrader, zeker de eerste 2 seizoenen. Verder vind ik zelf Boss (met Kelsey Grammer) ook een goede serie. House of Lies is ook wel grappig.. En Sherlock moet je ook gezien hebben..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:15 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Scrubs
Stargate SG1
Entourage
Californication
Nog een tip: Justifiedquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:50 schreef Kenju het volgende:
Inmiddels al een hoop series aangeraden gekregen. Er staat dan ook een hoop op het schema. Bedankt iedereen hiervoor. Overigens is het lijstje gekopieerd van een site, de series die op dat moment al afgelopen waren heb ik dus niet meegenomen destijds. Stargate SG-1, The Wire en Scrubs horen daarbij. Fantastische series inderdaad. Entourage en Californication heb ik een kans gegeven, die eerste zelfs twee keer omdat iedereen er zo positief over was. Het is duidelijk niet voor mij.
Zeker. Ik volgde het vanaf aflevering 1, maar na seizoen 1 gestopt. Toen op aanraden van anderen afgelopen jaar verder gekeken. In 1 of 2 weken tijd. Geweldig.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Is breaking bad het waard om alle 5 seizoenen uit te kijken?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:34 schreef JayHovah het volgende:
Gisteren Banshee een kans gegeven maar nadat ik binnen 10 minuten al een paar keer tegen mezelf zei: "wat een neppe crap!" de boel maar uitgezet. De special effects zijn zo slecht dat het pijn deed aan m'n ogen. Tuurlijk, de helft van de Amerikaanse series gaan tegenwoordig over vampieren, buitenaardse krachten en superhelden maar deze serie slaat echt alles qua effects.
Let bijvoorbeeld maar eensIk zou 'm nog ff afkijken. Alleen die SFX in het begin waren niet denderend, maar ook niet heel verkeerd voor een serie hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Nee, Banshee is niet aan mij besteed...
Kijk ik ook al... Dat lijstje komt Bierdopje, maar ik houd mijn series bij op MyEpisodes. Iedere keer als ik iets nieuws ga kijken voeg ik het op MyEpisodes toe, maar niet op bierdopje. Moet ik eens naar kijken....quote:
De soundtrack was puik jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:09 schreef Seam het volgende:
De pilot van Carrie Diaries vond ik best sterk. Het is natuurlijk wel CW, dus niet diepgaand. Annasophia speelt wel sterk en ik vind de soundtrack ook heerlijk.
Dude, Serious??quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:29 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Bedoel je hiermee Breaking Bad?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:36 schreef Seam het volgende:
Ik vind er ook geen donder aan, maar ik zie wel dat het een goede serie. Had hetzelfde met The Wire.
Neen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Zal er wel mee gestopt zijn. Soms is iets je ding gewoon niet, of verwacht je iets wat je niet krijgt. Of het spreekt gewoon niet aan. Mad Men kon ik ook niet in komen, terwijl je aan alles ziet dat het een goede serie is. Boardwalk Empire ben ik na het 1e seizoen ook afgehaakt. The Wire is de beste serie die ooit is gemaakt. Maar voor sommigen is het thema niet interessant, is het te realistisch of is er te weinig actie/spectakel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 01:34 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee Breaking Bad?
Waar ergens ben je met kijken dan?
NOESquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Jammer dat het gecanceld is.
The Carrie Diaries vond ik goed te kijken
Wie kijkt er nu nog series met 4 reclameblokken er tussendoor gejast?quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:32 schreef Franktastic1984 het volgende:
SBS6 blaast weer lekker hoog van de toren;
SBS 6 koopt ‘meest besproken serie van het jaar’
http://www.mediacourant.nl/?p=143198
(wel respect dat de serie zo snel al voor de Nederlandse kijker te zien is)
Je bedoel reclame met serieblokken er tussendoor...quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Wie kijkt er nu nog series met 4 reclameblokken er tussendoor gejast?
Ja zo ongeveer. Als ik nog een serie op TV volg is dat alleen op een publieke omroep.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:37 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Je bedoel reclame met serieblokken er tussendoor...
Gisteren ruim 800.000 kijkers voor Elementary op SBS, maandag 1.248.000 voor CSI en 1.231.000 voor Unforgettable op RTL4.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Wie kijkt er nu nog series met 4 reclameblokken er tussendoor gejast?
Over tien jaar kijkt iedereen series on demandquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:54 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Gisteren ruim 800.000 kijkers voor Elementary op SBS, maandag 1.248.000 voor CSI en 1.231.000 voor Unforgettable op RTL4.
Kortom; genoeg mensen dus.
Ik kijk het zelf ook niet op die manier, maar je snapt toch ook wel dat niet iedereen kan/ wil downloaden
10 jaar? Ik denk wat eerder hoor...quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Over tien jaar kijkt iedereen series on demand
meest besproken serie van het jaarquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:32 schreef Franktastic1984 het volgende:
SBS6 blaast weer lekker hoog van de toren;
SBS 6 koopt ‘meest besproken serie van het jaar’
http://www.mediacourant.nl/?p=143198
(wel respect dat de serie zo snel al voor de Nederlandse kijker te zien is)
Het begon wel aardig. maar tijdens het kijken van de tweede ep kon ik niet langer tegen de onterecht arrogante rop kop en het ''ik moet zo nodig poepen, maar het lukt niet'' kop van de hoofdrolspeler.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:29 schreef Nagil het volgende:
Dat Banshee is een totaal mislukte Justified-kloon. Slaapverwekkende karakters.
Kwestie van rechten kopen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:48 schreef Tegan het volgende:
Ik weet nog niet wat ik van The Carrie Diaries moet vinden. Het heeft wel potentie alleen de link met SATC moest er eigenlijk gewoon helemaal niet zijn.
Hoe kan The CW nu een prequel maken van een HBO serie?!
Zoveel expliciiet bloot zit er niet in, ja, alle actrices muv Sarah Jessica Parker gaan topless en er is een frontale pik te zien maar het is vooral suggestie. In True Blood zit meer bloot en seksquote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:01 schreef Tegan het volgende:
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel. Hoe kan een cable netwerk (dus die geen seksuele content mag tonen enzo) nu een prequel maken van een serie van het seksueel getinte SATC van HBO.
Vorige week de pilot gezien, vond het toch prima beginnen. Lekker hoog tempo, goede actiescènes en plot lijkt ook interessant al valt dat lastig te beoordelen natuurlijk na een aflevering.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:29 schreef Nagil het volgende:
Dat Banshee is een totaal mislukte Justified-kloon. Slaapverwekkende karakters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |