SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Weet ik, en het ergste is dat het vast nog wel zo isquote:Omdat het kan!quote:Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Iemand loopt 8 maanden achter mij aan maar ik wil niks meer met die persoon te maken hebben vanwege leugens en respectloos gedrag. Nu verkondigt 'ie doodleuk aan tegen mensen dat ik boos ben op hem omdat ik het gevoel heb dat ik ben afgewezen door hem? Terwijl ik daadwerkelijk wel 3 dagen lang heb gezegd waar ik boos om ben; dus leugens en respectloos gedrag.
Wat the fuck is dit?![]()
Hij kan het niet hebben dat ie is afgewezen. Niet stoer tov z'n vriendjes.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:29 schreef Ziba het volgende:
Iemand loopt 8 maanden achter mij aan maar ik wil niks meer met die persoon te maken hebben vanwege leugens en respectloos gedrag. Nu verkondigt 'ie doodleuk aan tegen mensen dat ik boos ben op hem omdat ik het gevoel heb dat ik ben afgewezen door hem? Terwijl ik daadwerkelijk wel 3 dagen lang heb gezegd waar ik boos om ben; dus leugens en respectloos gedrag.
Wat the fuck is dit?
Gewoon duidelijk zijn naar anderen als je er wat over hoort. En verder tja, sukkel is het![]()
![]()
Gewoon ene oor in en andere oor uit.
Adem in, adem uit en klaar en verder niet meer mee bezig houden.![]()
![]()
Ik sta perplex. Echt waar. Drie dagen lang heb ik lopen zeiken over hoe en wat, wil hij het goed maken en blabla, wil ik gewoon dat het echt over is en zegt hij zoiets. Ik heb het gevoel afgewezen te zijn. Onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij kan het niet hebben dat ie is afgewezen. Niet stoer tov z'n vriendjes.
Gewoon duidelijk zijn naar anderen als je er wat over hoort. En verder tja, sukkel is het![]()
En dan zeker niks mee doenquote:Op woensdag 21 november 2012 10:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zie je nummer wel tegemoet in mijn pm box dan
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Cue_ even dm snel. Er is lichte paniek in de tent
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ik kan je niet geruststellen helaasquote:Op woensdag 21 november 2012 10:35 schreef ook_gek het volgende:
Cue_ even dm snel. Er is lichte paniek in de tent![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 10:28 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
En zal ik het goedmaken met een diablo3 date?
Dan kan ik weg uit dit topic.![]()
![]()
Ziba.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:29 schreef Ziba het volgende:
Wat the fuck is dit?Ik heb je gemist hoor.
Gekrenkte trots.
Stoer doen voor vrienden. "echt niet door mijn leugens, ik heb haar afgewezen en nu komt de vrouwelijke wraak op me af." Meestal gebezigd door mannen die al niet veel zelfvertrouwen hebben en dat met leugens op moeten vijzelen.![]()
Oh god, precies wat ik dacht! Verkeerd gestuurd hahaquote:Op woensdag 21 november 2012 10:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kan je niet geruststellen helaas
Je moet het ook nooit zelf intoetsen.. gewoon de knopjes voor gebruikenquote:Op woensdag 21 november 2012 10:40 schreef ook_gek het volgende:
Oh god, precies wat ik dacht! Verkeerd gestuurd haha![]()
![]()
Mur wie of wat is ZibaAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Rancune en frustratie.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:36 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zeg jij eens even wat het is. Jij bent een man.
Slotje.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Die zit er op de mobiele site nietquote:Op woensdag 21 november 2012 10:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet het ook nooit zelf intoetsen.. gewoon de knopjes voor gebruiken
quote:Op woensdag 21 november 2012 10:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ziba.Ik heb je gemist hoor.
Gekrenkte trots.
Stoer doen voor vrienden. "echt niet door mijn leugens, ik heb haar afgewezen en nu komt de vrouwelijke wraak op me af." Meestal gebezigd door mannen die al niet veel zelfvertrouwen hebben en dat met leugens op moeten vijzelen.![]()
Moet wel. Ik mij afgewezen voelen.![]()
Godver.
![]()
Misschien autist ook nog als je niet inziet waar iemand nou echt boos om is al maakt degene het je al 3 dagen duidelijk op een kut manier.
![]()
Nou, omdat ik al boos ben. En het is al vervelend gestopt tussen ons dus waarom dit nou nog even flikken? Had ik nooit gedaan. Ik wilde het gewoon enigszins normaal afsluiten maarja, als dit soort dingen dan weer komen komt de kinderachtige Ziba ook weer naar bovenquote:Op woensdag 21 november 2012 10:38 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij staat ie bekend om het liegen, dus waarom dat nu niet ook doen he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |