Jullie mogen Thinkk Pinkk hebben hoor. No worries, mate.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:19 schreef teknomist het volgende:
[..]
Pas maar op, Kabuf en ik nemen onze vrienden uit Gageldonk mee voor een ruige mediation.
Heb je daar genoeg aan?quote:
Het is wel erg lekker, vind ik maar die porties zijn zo klein dat je anderhalf uur later weer trek hebt.quote:
Klinkt als een droom zelfs. :pquote:
Hier in Den Haag was een vrouw met de auto een tramtunnel ingereden omdat ze dacht dat het een parkeergarage was.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:32 schreef automatic_ het volgende:
Ehhh.... Sorry hoor, maar dan ben je niet echt slim... En dan druk ik mijzelf nog zacht uit.
Bizarre botsing met trein
HOOG SOEREN -
In het gehucht Halte Assel (bij Apeldoorn) is dinsdagavond een trein op een auto gebotst. Die was daar terechtgekomen omdat de bestuurster het spoor had aangezien voor de inrit van een parkeerplaats.
De 58-jarige vrouw uit Maassluis kwam vast te zitten in het grind. Ze kon de auto op tijd verlaten, maar het lukte haar niet meer om de auto van het spoor te krijgen. Ook de hulp van twee voorbijgangens mocht niet baten, meldt Omroep Gelderland.
De internationale trein uit Berlijn knalde vervolgens op het obstakel. De auto kwam vast te zitten onder de trein. Niemand raakte gewond. De treinpassagiers werden met bussen verder vervoerd. Het traject tussen Apeldoorn en Amersfoort is tot diep in de nacht gestremd geweest.
Je ziet ook heel vaak mensen de busbaan oprijden enzo. Maar dit is weer wat nieuws ^^ fijn dat ze zelf al zo slim was het voertuig te verlaten iig.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:52 schreef teknomist het volgende:
[..]
Hier in Den Haag was een vrouw met de auto een tramtunnel ingereden omdat ze dacht dat het een parkeergarage was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |