Mee eens, in het idee van stijl en klasse van sommigen moet dit het helemaal zijn:quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:30 schreef Iwanius het volgende:
Sorry voor deze eerste opmerking maar ik zie veel van wat ik noem patjepeeër wagens hier verschijnen terwijl mi de TT toch echt was. Prachtauto's met stijl en klasse. Daarom:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
Niks mis met Lancia?quote:Op zondag 25 november 2012 12:03 schreef Hyperdude het volgende:
Stelletje Saab/Lancia homo's. Je druk maken over de smaak van een ander.
Ga snel je Lybra poetsen
Maar dan nog hoef je niet meteen mensen de grond in te stampen. Je kunt ook kritiek geven zonder grof te zijn. Iets wat veel mensen hier niet begrijpen blijkbaar.quote:Op zondag 25 november 2012 12:52 schreef daNpy het volgende:
Gek he als mensen de 36e leasebak als "speciaal" en "stijlvol" zien
Knipoog bij mijn post gemist?quote:
Waaah sorry op Fok mobiel valt dat niet zo opquote:Op zondag 25 november 2012 13:02 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Knipoog bij mijn post gemist?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Zolang je 'm niet zo verprutst als deze met foute verlaging en überfoute velgen, prima.quote:Op maandag 26 november 2012 01:59 schreef Turquaz52 het volgende:
Eerste beste auto wat ik zal gaan halen nadat ik de Golf klaar heb:
De E24 M635 CSI..![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nahh.. Alleen verlagen en BBS velgen er onder..quote:Op maandag 26 november 2012 02:41 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Zolang je 'm niet zo verprutst als deze met foute verlaging en überfoute velgen, prima.
laten we eerlijk zijn, in mijn ogen verpruts je elke wagen die je in je handen krijgt. verder vind ik je wel lief hoorquote:Op maandag 26 november 2012 19:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nahh.. Alleen verlagen en BBS velgen er onder..
Maak niks, ik hou gewoon van verlaagde auto's.. Als ik hoog wil rijden koop ik wel een jeep of zo..quote:Op maandag 26 november 2012 19:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
laten we eerlijk zijn, in mijn ogen verpruts je elke wagen die je in je handen krijgt. verder vind ik je wel lief hoor
quote:Op maandag 26 november 2012 01:59 schreef Turquaz52 het volgende:
Eerste beste auto wat ik zal gaan halen nadat ik de Golf klaar heb:
De E24 M635 CSI..![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SharknoseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als ook van de sarcastische opmerkingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |