Met een lexus heb je er meer van begrepen dan jij zo te zien.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ieder z'n smaak natuurlijk, maar als je met een BMW 5 of een Lexus aan komt zetten dan heb je van de begrippen stijl en klasse weinig kaas gegeten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan heb jij er ook weinig van begrepen. Maar dat mag inderdaad.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:23 schreef krokdown het volgende:
[..]
Met een lexus heb je er meer van begrepen dan jij zo te zien.
Iedereen heeft een andere mening en als mensen een 5 serie of een GS 450 een auto met stijl en klasse vinden moeten ze dat toch zelf weten?
Ik vind zo'n Lexus GS 450 h met alles er op en eraan zeker wel een auto met klasse.
Jij snapt het duidelijk niet, maar dat geeft niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
Of Citroen, of een Volvoquote:Op donderdag 22 november 2012 22:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ieder z'n smaak natuurlijk, maar als je met een BMW 5 of een Lexus aan komt zetten dan heb je van de begrippen stijl en klasse weinig kaas gegeten.
Graag !quote:
Dit heeft echt wel stijl hoorquote:
De 8C 2900B is imho echt één van de mooiste auto's ooit gemaaktquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:46 schreef Hyperdude het volgende:
Wat een opgedirkte del.
Neem dan tenminste een automobiel met echte klasse en stijl.
[ afbeelding ]
NB
Die bak ernaast is toch niet zo'n lelijke vierkante Rolls?
Matching Colours![]()
Maar zo'n godvergeten vierkante baksteen nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:20 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Dit heeft echt wel stijl hoor
[ afbeelding ]
Daar heb je wel gelijk in idd.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maar zo'n godvergeten vierkante baksteen niet
Ieder zijn smaak zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:30 schreef Iwanius het volgende:
Sorry voor deze eerste opmerking maar ik zie veel van wat ik noem patjepeeër wagens hier verschijnen terwijl mi de TT toch echt was. Prachtauto's met stijl en klasse. Daarom:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |