Nee, enkel met controllers die ook op de Wii werkte. En dat is dus nog exclusief GameCube-controller, want die valt niet aan te sluiten.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:23 schreef So_Surreal het volgende:
Als ik deze origineel haal:
http://www.nedgame.nl/super-smash-bros-brawl+wii.html
Kan ik hem dan ook gewoon met 4 van die Wii controllers op de WiiU spelen?
maw: ja dusquote:Op woensdag 28 november 2012 14:29 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Nee, enkel met controllers die ook op de Wii werkte. En dat is dus nog exclusief GameCube-controller, want die valt niet aan te sluiten.
Wil of moet van nintendo?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Grr, ons hoofdkantoor wil ze achterhouden tot vrijdag
welke winkel dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, niet Dixons, je bent in de war met RaymanNLZe willen ze achterhouden omdat ze volgende week in onze folder staan
De witte gaan dinsdag pas in de verkoop zelfs...
Naja, ze zijn in ieder geval binnengekomen en morgen ga ik weer bellen met HK
Ik dacht dat jij ook Dixons wasquote:Op woensdag 28 november 2012 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, niet Dixons, je bent in de war met RaymanNLZe willen ze achterhouden omdat ze volgende week in onze folder staan
De witte gaan dinsdag pas in de verkoop zelfs...
Naja, ze zijn in ieder geval binnengekomen en morgen ga ik weer bellen met HK
coolblue zei dat ze 'm de 29e zouden verzenden.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:29 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik las op ngamer dat winkels contract hebben getekend dat ze hem niet eerder mogen verzenden dan de 30e.
Je kan toch bonnetje daarop ook leggen.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:47 schreef Siyara het volgende:
Geen scanner, zal ff foto maken van m'n wii u gamepad met briefje er op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |