Je kunt hem ook gewoon op marktplaats zetten zullen best mensen zijn die ZombiU willen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:23 schreef E.b het volgende:
[..]
Dat was een grapje.......wil graag een Premium pack met nintendoland maar als alternatief kan ook het zombiu pakket pakken alleen wil die game niet en moet alleen even kijken of ik het spel gelijk kan doorverkopen bij de gamemania
Maar ja nu even wachten tot vrijdag
Waarom koop je meteen 3 games?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:35 schreef nomar83 het volgende:
Weet iedereen al wat ie gaat halen? Ik denk dat mijn boodschappenlijstje als volgt is:
- Wii U Premium Pack (incl. NintendoLand)
- Pro Controller
- Extra Wiimote en nuncuck in zwart
- New Super Mario Bros. U
- Assassins Creed III
Ik had er graag nog Scribblenauts bij gehad, maar die zit dus niet meer bij de launch. Kijk misschien later naar Black Ops 2 of Batman.
Op dit moment sowieso premium nintendoland en mario U. Later scribblenauts en misschienn ac3, epic mickey 2.. Twijfel ook over pikmin. Heb 1 en 2 nooit gespeeld.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:35 schreef nomar83 het volgende:
Weet iedereen al wat ie gaat halen? Ik denk dat mijn boodschappenlijstje als volgt is:
- Wii U Premium Pack (incl. NintendoLand)
- Pro Controller
- Extra Wiimote en nuncuck in zwart
- New Super Mario Bros. U
- Assassins Creed III
Ik had er graag nog Scribblenauts bij gehad, maar die zit dus niet meer bij de launch. Kijk misschien later naar Black Ops 2 of Batman.
Jup ik! Nintendoland kan mij toch niet boeien en ik heb hier nog een externe HD liggen dus zie weinig reden voor aanschaf van een premium pakketquote:Op woensdag 28 november 2012 12:14 schreef Gauner het volgende:
Iemand hier die voor het basic pakket gaat? Ik vind de witte eigenlijk veel mooier dan de zwarte.
Ik twijfel daar zelfs nog over.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:14 schreef Gauner het volgende:
Iemand hier die voor het basic pakket gaat? Ik vind de witte eigenlijk veel mooier dan de zwarte.
Heb precies hetzelfde, en voor die plastic standaardjes ga ik geen 50 euro extra neerleggen.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:34 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Jup ik! Nintendoland kan mij toch niet boeien en ik heb hier nog een externe HD liggen dus zie weinig reden voor aanschaf van een premium pakket
Waarom niet? Koop altijd 2 games bij een nieuwe console, in dit geval 3. Nintendo Land lijkt me leuk voor multiplayer-avonden, maar dat ga ik niet in m'n eentje spelen. Mario is een must, Assassins Creed kijk ik al een jaar naar uit. Little Inferno op de downloadservice lijkt me nog grappig. Nieuwe consoles, dan wil ik ook wel een lading games erbij.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waarom koop je meteen 3 games?
Oke fair enough,quote:Op woensdag 28 november 2012 13:15 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Waarom niet? Koop altijd 2 games bij een nieuwe console, in dit geval 3. Nintendo Land lijkt me leuk voor multiplayer-avonden, maar dat ga ik niet in m'n eentje spelen. Mario is een must, Assassins Creed kijk ik al een jaar naar uit. Little Inferno op de downloadservice lijkt me nog grappig. Nieuwe consoles, dan wil ik ook wel een lading games erbij.
Mailtje uitprinten en naar het filiaal gaanquote:Op woensdag 28 november 2012 13:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke fair enough,
kreeg net mailtje van Bart Smit dat de WiiU vanaf nu beschikbaar is maar ze verkopen hem nu toch nog niet ofwel?
Ik wil er geenquote:Op woensdag 28 november 2012 13:41 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Mailtje uitprinten en naar het filiaal gaan
Als het goed is hebben veel winkels 'm vandaag binnen. Of ze 'm ook verkopen is een tweede. Ligt bij een console toch iets moeilijker dan een game of handheld.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:11 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Iemand die al ergens is wezen checken of ze hem hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |