Ja oké maar dat was meer een soort demo spel en nu krijg je een echt spelquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:52 schreef Aether het volgende:
[..]
Op m'n Wii Sports staat "Niet voor losse verkoop".
Welke droom?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:45 schreef E.b het volgende:
Hoop het niet anders valt m'n droom in duigen
:-( zal toch hetzelfde doosje zijn?
In Japan is Wii Sports nooit gebundeld geweest en altijd los verkocht.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:09 schreef E.b het volgende:
[..]
Ja oké maar dat was meer een soort demo spel en nu krijg je een echt spel
Dat was een grapje.......wil graag een Premium pack met nintendoland maar als alternatief kan ook het zombiu pakket pakken alleen wil die game niet en moet alleen even kijken of ik het spel gelijk kan doorverkopen bij de gamemaniaquote:
Maar wii sports zat in een kartonnen doosje. Bij de wiiu zit nintendoland in een normaal doosje zag ik op youtube.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:52 schreef Aether het volgende:
[..]
Op m'n Wii Sports staat "Niet voor losse verkoop".
Dat kartonnen hoesje kwam later pas. Ik heb een vrij vroege Wii en Sports daarbij zat in een normaal plastic doosje.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Maar wii sports zat in een kartonnen doosje. Bij de wiiu zit nintendoland in een normaal doosje zag ik op youtube.
In eerste instantie niet. De eerste twee jaar had Wii Sports een normale verpakking. (In Europa; Amerika had vanaf dag 1 een kartonnen verpakking).quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Maar wii sports zat in een kartonnen doosje. Bij de wiiu zit nintendoland in een normaal doosje zag ik op youtube.
Ik had zondag avond dus besteld via webshop, de premium editie... En nu staat er dat de voorraad op is en je de winkel moet raadplegen dus ik gok dat ik hem heb op het nippertje komend weekend. De basic en zombiu staan er nog wel op.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:45 schreef nomar83 het volgende:
Interessant artikel over waar de Wii U te halen mocht je geen pre-order hebben: http://www.insidegamer.nl(...)kom-je-aan-een-wii-u
Grootste kans van slagen: MediaMarkt.
Pik hier en daar op dat Nedgame idd al wat gaat leveren morgen of overmorgen en dat veel GameMania juist mensen bellen dat er niet genoeg wordt geleverd om alle pre-orders tegemoet te komen.
Een nieuwe console, het blijft een spannend gebeuren.
Ah ja dat zegt genoeg. Heb hem in 2008 gekocht dus dan klopt dat welquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:25 schreef Aether het volgende:
[..]
In eerste instantie niet. De eerste twee jaar had Wii Sports een normale verpakking. (In Europa; Amerika had vanaf dag 1 een kartonnen verpakking).
De webshop van Bart Smit heeft de Wii U nog op voorraad staan zo te zien, misschien wat duurder maar je hebt hem wel vrijdag in huis.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:45 schreef nomar83 het volgende:
Interessant artikel over waar de Wii U te halen mocht je geen pre-order hebben: http://www.insidegamer.nl(...)kom-je-aan-een-wii-u
Grootste kans van slagen: MediaMarkt.
Pik hier en daar op dat Nedgame idd al wat gaat leveren morgen of overmorgen en dat veel GameMania juist mensen bellen dat er niet genoeg wordt geleverd om alle pre-orders tegemoet te komen.
Een nieuwe console, het blijft een spannend gebeuren.
Bartsmit krijgt geen cent van mij, games aanbieden voor 70 euro!!quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:36 schreef gamefreek het volgende:
[..]
De webshop van Bart Smit heeft de Wii U nog op voorraad staan zo te zien, misschien wat duurder maar je hebt hem wel vrijdag in huis.
Dat niet alleen!!quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:07 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Bartsmit krijgt geen cent van mij, games aanbieden voor 70 euro!!
Of.... Normale prijzen hanteren?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat anders? "Ja, we zijn knetter duur" Kei groot op de voorkant van de folder?
Nee? Gewoon niet op ingaan.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat anders? "Ja, we zijn knetter duur" Kei groot op de voorkant van de folder?
Vreemd, in hun folder stond bijvoorbeeld NSMBU voor 40 euro waarmee ze weer goedkoper zouden zijn dan de rest.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:08 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Dat niet alleen!!
Zelfs durven ze de prijzen in de folder nog scherp te noemen ook!
Ik verwacht de console donderdag te kunnen oppikken, alle andere consoles zijn ook altijd op de woensdag of donderdag voor de release afgeleverd.quote:Op woensdag 28 november 2012 07:42 schreef Snoepje5 het volgende:
Ja wel jammer dat ze dus bij meer populairdere games weer geen prijzen vermelden. Uiteraard zijn dit de overpriced games van 70¤. Ze weten dondersgoed dat als ze de prijs op de folder vermelden er genoeg mensen afhaken. Blijkbaar denken ze slim te zijn door de mensen alsnog naar de site te lokken met het zinnetje scherpe prijzen.
Ik ben benieuwd of iemand toevallig de wii u donderdag als heeft of is dit zeer strict op vrijdag pas?
En is dat dan iets privé of algemeen mogelijk? Waar heb je m besteld?quote:Op woensdag 28 november 2012 07:45 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik verwacht de console donderdag te kunnen oppikken, alle andere consoles zijn ook altijd op de woensdag of donderdag voor de release afgeleverd.
Bart Smit, die hebben tot nu toe consoles altijd eerder geleverd.quote:Op woensdag 28 november 2012 08:50 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
En is dat dan iets privé of algemeen mogelijk? Waar heb je m besteld?
Ik weet dat bol.com wel eens eerder een dag voor de release heeft bezorgd al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |