Weke MM ben je geweest??quote:Op woensdag 28 november 2012 19:13 schreef Gauner het volgende:
Zojuist het Basic pakket maar gereserveerd bij de MM, was nummer 1 op de lijst.
De Zombiu-pakketen waren trouwens wel al uitverkocht.
Welke games neem jij erbij?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:11 schreef Yachiru het volgende:
Oeeh, bijnaaaaa! Ik heb er wel zin in hoor, Wii U!
Nintendo Land en NSMB U sowieso! Misschien ZombiU, al vind ik zombies eigenlijk maar eng dus weet niet of dat een goed idee is... En daarna denk ik maar wachten op de eerste Laura's Passie game die uit komt, hoop dat dat niet te lang duurt!quote:Op woensdag 28 november 2012 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Welke games neem jij erbij?
Dat is mooi klote dan. Map op de controller had ik wel handig gevonden, maar dan wordt het toch de 360-versie.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:03 schreef Siyara het volgende:
Ik kan AC3 iig niet aanraden. Vanavond letterlijk al 5x gecrashed. Weet niet zeker of het aan m'n Wii U ligt of aan de game. Moest echt stekker eruit trekken :S
Naja, het schijnt wel dat er een day one patch komt, maar ik heb natuurlijk nog geen online mogelijkheden. Het gamed voor de rest wel heerlijk, maar speel toch het liefst alleen op de controller ipv controller en scherm.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is mooi klote dan. Map op de controller had ik wel handig gevonden, maar dan wordt het toch de 360-versie.
Denk dat het inderdaad komt omdat je de patch nog niet kan downloaden. Je leest voor de rest nergens over ( veel ) vastlopersquote:Op woensdag 28 november 2012 21:03 schreef Siyara het volgende:
Ik kan AC3 iig niet aanraden. Vanavond letterlijk al 5x gecrashed. Weet niet zeker of het aan m'n Wii U ligt of aan de game. Moest echt stekker eruit trekken :S
Roy,quote:Op woensdag 28 november 2012 21:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is mooi klote dan. Map op de controller had ik wel handig gevonden, maar dan wordt het toch de 360-versie.
Je leest toch stiekem best veel op Amerikaanse sites over crashes, ik kijk morgen nog ff aan met Mario en als hij daar ook blijft crashen ga ik hem gewoon opsturen en wachten op een nieuwe (damn, dat zou echt kut zijn)quote:Op woensdag 28 november 2012 21:20 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Denk dat het inderdaad komt omdat je de patch nog niet kan downloaden. Je leest voor de rest nergens over ( veel ) vastlopers
Werkt verbazingwekkend handig tijdens het spelen af en toe een korte blik op je controller werpen om te kijken of er vijanden in de buurt zitten.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Roy,
Kun jij mij vertellen wat er handig is aan een map op de controller? Je kunt maar op 1 scherm tegelijk kijken dus zul je je spel wel pauzeren en daarna op de map kijken. Maar dan kun je net zo goed op de map op de tv kijken??
Tom,quote:Op woensdag 28 november 2012 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Roy,
Kun jij mij vertellen wat er handig is aan een map op de controller? Je kunt maar op 1 scherm tegelijk kijken dus zul je je spel wel pauzeren en daarna op de map kijken. Maar dan kun je net zo goed op de map op de tv kijken??
Hmm, dan heb ik dat compleet gemist. Zou wel heel erg jammer zijn, wou hem Vrijdag bij de Wii U halen maar ga nu toch twijfelen... Laat even weten hoe het speelt na de patchquote:Op woensdag 28 november 2012 21:25 schreef Siyara het volgende:
[..]
Je leest toch stiekem best veel op Amerikaanse sites over crashes, ik kijk morgen nog ff aan met Mario en als hij daar ook blijft crashen ga ik hem gewoon opsturen en wachten op een nieuwe (damn, dat zou echt kut zijn)
Je knalt dan tegen een muur aan!quote:Op woensdag 28 november 2012 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tom,
Ik raak ontzettend vaak de weg kwijt en dan moet ik dus vaak de game pauzeren. Op de Wii controller kan ik direct kijken waar ik ben terwijl het personage op tv gewoon doorgaat op zijn paard. De gameplay is gewoon sneller dan.
De mogelijkheden zijn eindeloos!quote:Op woensdag 28 november 2012 21:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je knalt dan tegen een muur aan!
Als je bij een racegame op je minimap ding ff snel een blik werpt ga je al mis. Wat wel tof zou kunnen zijn als je aantekeningen kunt maken op die map ofzo.
.......quote:Op woensdag 28 november 2012 21:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De mogelijkheden zijn eindeloos!
Gok dat Nintendo netwerk pas vrijdag online gaat, ik zal morgen wel ff laten weten of het ook met andere games gebeurt. Nu ff geen zin meer na 5 crashes.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:30 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Hmm, dan heb ik dat compleet gemist. Zou wel heel erg jammer zijn, wou hem Vrijdag bij de Wii U halen maar ga nu toch twijfelen... Laat even weten hoe het speelt na de patch!
De een zegt half december. De ander half januari.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:22 schreef E.b het volgende:
Half januari is wel veel later zeg, zal toch nog wel een levering komen voor kerstmis?
Assassins Creed 3 is in Amerika toch nog niet uit voor de Wii U?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:25 schreef Siyara het volgende:
[..]
Je leest toch stiekem best veel op Amerikaanse sites over crashes, ik kijk morgen nog ff aan met Mario en als hij daar ook blijft crashen ga ik hem gewoon opsturen en wachten op een nieuwe (damn, dat zou echt kut zijn)
quote:Op donderdag 29 november 2012 09:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Net gesmst: Ik kan Mass Effect ophalen, de rest blijkbaar nog niet
Ff de rest vd dag afwachten, misschien ff langs vanavond
Hoe laat ga je kijkenquote:Op donderdag 29 november 2012 10:06 schreef linebear het volgende:
Hoop dat MM Amsterdam hem ook verkoopt vanavond, anders loop ik er morgen even naar toe om 10 uur
Ik kon hem gisteren nog niet updaten, maar ff proberen danquote:Op donderdag 29 november 2012 10:16 schreef overcast666 het volgende:
Heb de Wii U vandaag om 8.45 uur binnen gekregen. Ben nog steeds bezig met updaten
Inderdaad, ongeveer 2 uur met installeren erbij, bij mij is de update voltooid gelukkigquote:Op donderdag 29 november 2012 10:58 schreef Siyara het volgende:
Update nu idd wel, maar duurt fucking lang
Ik heb hier nog een tweede Wii U staan voor een maat van mij, dus ik game gewoon doorquote:Op donderdag 29 november 2012 11:00 schreef overcast666 het volgende:
[..]
Inderdaad, ongeveer 2 uur met installeren erbij, bij mij is de update voltooid gelukkig
Welke MM was dat ?quote:Op donderdag 29 november 2012 11:53 schreef linebear het volgende:
Net bij MM geweest. Ze hebben hem binnen, maar mogen hem nog niet verkopen. Want stel je voor je gaat met je gekochte Wii U naar de FRS, dan krijgen ze een boete...
Maar al wel de spelletjes in de rekken hebben staan. Alsof iemand die gaat kopen met hun 2e voor de helft van de prijs actie (in combi met een Wii U)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |