Denk het wel.quote:Op zondag 25 november 2012 16:52 schreef Snoepje5 het volgende:
2e spel halve prijs, geldt dat ook als je gewoon 2 spellen koopt?
Hmm maar die acties zijn meestal alleen in de filialen toch of ook op de webwinkel? Want ik ga er geen uur voor reizen. Geen mm hier in de buurt..quote:
De Wii werd ook voor $1000 op eBay aangeboden in 2006; maar dit is wel erg extreem.quote:Op zondag 25 november 2012 19:45 schreef Snoepje5 het volgende:
Helaas pindakaas voor hun werkt het met de Wii u niet zo als met de iPhone 5.
Zal wel denken dat ie ze kon doorverkopen?quote:Op zondag 25 november 2012 19:56 schreef GGMM het volgende:
Welke debiel koopt er zo'n ding voor zoveel geld dan?
Dan heb je hem wel 7 hele dagen eerder in huis ^^quote:Op zondag 25 november 2012 19:56 schreef GGMM het volgende:
Welke debiel koopt er zo'n ding voor zoveel geld dan?
Ja, dat is de enige reden? Belachelijk zeg.quote:Op zondag 25 november 2012 20:14 schreef Fe2O3 het volgende:
Dan heb je hem wel 7 hele dagen eerder in huis ^^
De Wii was het eerste half jaar slecht verkrijgbaar. Men hoopt waarschijnlijk dat dat nu ook het geval is.quote:Op zondag 25 november 2012 20:14 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Dan heb je hem wel 7 hele dagen eerder in huis ^^
Wanneer is dan wel een juist tijdstip? Februari wanneer iedereen nog minder geld te besteden heeft? Of Januari nadat je een 13e maand uitgekeerd krijgt? Denk dat December toch een zeer goede periode is.quote:Op zondag 25 november 2012 21:07 schreef Fe2O3 het volgende:
Ik denk dat je struikelt over de wii u's straks. Ninento kiest de release datum goed zo net voor kerst.
Mensen hebben de poen op et moment niet voor zulke dure kerstcadeau's denk ik; voor mezelf mis ik nog een goede RPG om het kreng goed te praten bij de vrouw
Van Nintendo.nl. Waarschijnlijk UK, DE, FR wel, maar ik vrees Nederland niet. Als je ziet hoe lang het duurde voordat tv-features voor 360 in Nederland verschenen...quote:Met Nintendo TVii kun je op volledig nieuwe manieren zoeken en kijken naar, en meedoen aan tv-shows en films.
Met de Wii U GamePad kun je programma's van abonneediensten, zoals kabel- en satellietkanalen en video-on-demand-diensten, zoeken en bekijken.
Nintendo TVii zal in de loop van 2013 beschikbaar zijn in selecte regio's in Europa.
Meer informatie volgt te zijner tijd.
Heb ik iets gemist? Want volgens mij werd er geadverteerd in advertenties dat je de GamePad als afstandsbediening kon gebruiken. Dit zal dus (voor geruime tijd) nog niet het geval zijn? :Squote:Op zondag 25 november 2012 21:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Van Nintendo.nl. Waarschijnlijk UK, DE, FR wel, maar ik vrees Nederland niet. Als je ziet hoe lang het duurde voordat tv-features voor 360 in Nederland verschenen...
Als je 1 miljoen op je rekening hebt, dan maakt het je weinig uit hoor als je een echte fan bent.quote:Op zondag 25 november 2012 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat is de enige reden? Belachelijk zeg.
Snap niet dat mensen zo hyped zijn vanwege een console met op dit moment hooguit 2 leuke spellen. Als ik hem een week later zou krijgen zou ik het ook niet zo boeiend vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |