Dan schreeuw je even dat ie moet wachtenquote:Op donderdag 22 november 2012 22:55 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb nog nooit iets gepreordered. Vaak hoor je verhalen dat de levering toch 1 dag later is, of weet ik veel wat en dan heb je je spul nog niet. Je zit bijv. net te schijten als de postbode langs komtKan je beter even langs een winkel rijden, kan echt niet geloven dat ie overal uitverkocht zal zijn.
Waar ik mijn pre order nu heb staan is die zombiu pack 30 euro goedkoperquote:Op donderdag 22 november 2012 22:45 schreef Snoepje5 het volgende:
Je vertrouwt ze niet dan of te duur?
Oke ja. Ik had m bij nedgame, was maar 5 euro goedkoper dus dat maakte niet zo veel uit.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:15 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Waar ik mijn pre order nu heb staan is die zombiu pack 30 euro goedkoper
Dat vind ik best veel op zo'n bedrag.
Heb je wat voorbeelden van leuke filmpjesquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:52 schreef totalvamp het volgende:
Er zijn trouwens al zat gameplay beelden. Ik moet zeggen dat ik weinig hoop had voor de wii u, maar nu ik de mogelijkheden heb gezien ben ik toch behoorlijk enthousiast
Hele leuke toevoeging is de store voor indie games. Ow en ik wil scribblenauts unlimited hebben!
Ook niet nodig. Ding is zo goed als uitverkocht.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Iemand op de gewone tv al reclames voor Wii U gezien? Met de lancering zo kort nabij zou ik het toch al verwacht hebben, maar ik heb er nog geen enkele voorbij zien komen.
Vanmiddag toevallig een op Comedy Central. Alleen overbodig omdat dat ding al uitverkocht is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Iemand op de gewone tv al reclames voor Wii U gezien? Met de lancering zo kort nabij zou ik het toch al verwacht hebben, maar ik heb er nog geen enkele voorbij zien komen.
Dan ga je voor katana, chainsaw, guillotine of weet ik veel wat, is meer mogelijk dan alleen het specifieke woordje wat de makkelijkste uitweg is. Dat is juist de charme van het spelquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:37 schreef Snoepje5 het volgende:
Doel van scrabblenauts unlimited rondlopen in een wereld en questen/mensen helpen ?
En is dit nederlands of engels? Ik weetheus niet alles in t engels dus dan kan dat nogal lastig worden. 'Wat gebruik je om een stuk hout vorm te geven?' Zo'n mesje maar kom er maar eens op hoe dat in het engels heet...
Gaat een stuk dieper dan dat en ik meen dat de ds versies ook een nederlandse vertaling hadden. Wie weet ook voor deze.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:45 schreef Snoepje5 het volgende:
Oke, maar begrijp dat het dus wel engels is.
Wel grappig maar ben nog niet overtuigd om het te kopen. Heb zo'n idee dat het na een tijdje toch saai wordt met 'help deze kat uit de boom' of 'breng de vlieger terug' ook al kun je onbeperkt veel objecten maken.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=500423&page=1quote:Op woensdag 21 november 2012 09:01 schreef Vlaggenroof het volgende:
http://www.gamepolitics.c(...)es-higher-resolution
Dus upscalen is wel mogelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |