De een zegt half december. De ander half januari.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:22 schreef E.b het volgende:
Half januari is wel veel later zeg, zal toch nog wel een levering komen voor kerstmis?
Assassins Creed 3 is in Amerika toch nog niet uit voor de Wii U?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:25 schreef Siyara het volgende:
[..]
Je leest toch stiekem best veel op Amerikaanse sites over crashes, ik kijk morgen nog ff aan met Mario en als hij daar ook blijft crashen ga ik hem gewoon opsturen en wachten op een nieuwe (damn, dat zou echt kut zijn)
quote:Op donderdag 29 november 2012 09:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Net gesmst: Ik kan Mass Effect ophalen, de rest blijkbaar nog niet
Ff de rest vd dag afwachten, misschien ff langs vanavond
Hoe laat ga je kijkenquote:Op donderdag 29 november 2012 10:06 schreef linebear het volgende:
Hoop dat MM Amsterdam hem ook verkoopt vanavond, anders loop ik er morgen even naar toe om 10 uur
Ik kon hem gisteren nog niet updaten, maar ff proberen danquote:Op donderdag 29 november 2012 10:16 schreef overcast666 het volgende:
Heb de Wii U vandaag om 8.45 uur binnen gekregen. Ben nog steeds bezig met updaten
Inderdaad, ongeveer 2 uur met installeren erbij, bij mij is de update voltooid gelukkigquote:Op donderdag 29 november 2012 10:58 schreef Siyara het volgende:
Update nu idd wel, maar duurt fucking lang
Ik heb hier nog een tweede Wii U staan voor een maat van mij, dus ik game gewoon doorquote:Op donderdag 29 november 2012 11:00 schreef overcast666 het volgende:
[..]
Inderdaad, ongeveer 2 uur met installeren erbij, bij mij is de update voltooid gelukkig
Welke MM was dat ?quote:Op donderdag 29 november 2012 11:53 schreef linebear het volgende:
Net bij MM geweest. Ze hebben hem binnen, maar mogen hem nog niet verkopen. Want stel je voor je gaat met je gekochte Wii U naar de FRS, dan krijgen ze een boete...
Maar al wel de spelletjes in de rekken hebben staan. Alsof iemand die gaat kopen met hun 2e voor de helft van de prijs actie (in combi met een Wii U)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |