DV viel als een blok.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:03 schreef leeell het volgende:
rare blikken niet herkenbaar hier, enkel zaadvragende ogen
Je bent een Judas en je verdient het om gestenigd te wordenquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:03 schreef AppelCake het volgende:
Ik heb het geheim van de vriendin van een goede vriend van mij verteld aan mijn hele klas, ben ik nu gemeen? :$
Ja je blijft maar verven zodat je natuurlijke haar kleur.. blond, niet tevoorschijn komt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nopeAls ik een jaar met je zou leven, zou je hoogstens mijn haar donkerder zien worden.
Ik heb verteld dat ze aan de pil moet omdat ze altijd erge pijn heeft tijdens haar ongesteldheid.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent een Judas en je verdient het om gestenigd te worden
Hehequote:Op dinsdag 20 november 2012 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hahaha..
Uhh.. needumbass, alle jezus zeg 22 inches?
Dat is niet grappig.. en good for her als die pijn dan minder wordtquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb verteld dat ze aan de pil moet omdat ze altijd erge pijn heeft tijdens haar ongesteldheid.
Die vriend van me heeft me dat serieus verteld...
Stop feeding Geoquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is niet grappig.. en good for her als die pijn dan minder wordt
Jij bent echt een zielig kind en een slechte vriend, hopelijk pakt karma je nog terug.
Hij schold mij uit en dat was het eerste waar ik op kwam.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is niet grappig.. en good for her als die pijn dan minder wordt
Jij bent echt een zielig kind en een slechte vriend, hopelijk pakt karma je nog terug.
Dan scheld je hem uit en begin je niet over geheimen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hij schold mij uit en dat was het eerste waar ik op kwam.
Nietesquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja je blijft maar verven zodat je natuurlijke haar kleur.. blond, niet tevoorschijn komt.
Hij was wel meteen stil!quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan scheld je hem uit en begin je niet over geheimen.
Uhm.. Soort van.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:07 schreef Geo4kant het volgende:
Maar Flips.. vroeg je nou of ik wil samen wonen met je?
Ik ben er voor inquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:13 schreef FL_Freak het volgende:
Straks een gouwe ouwe TC starten met z'n allen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |