Is ook niet nieuw, zal als disc bij de special editionquote:Op woensdag 12 december 2012 10:41 schreef delano.888 het volgende:
[klaagmodus]
WTF waarom denkt iedereen dat dit nieuwe beelden zijn? Ik heb dit filmpje ten tijden van SA ook al gezien?! Sterker nog, volgens mij had ik hem op een aparte disc staan.
[/klaagmodus]
Ik heb San Andreas talloze keren uitgespeeld en dit filmpje nooit gezien... Toch leuk om alsnog te zien.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:41 schreef delano.888 het volgende:
[klaagmodus]
WTF waarom denkt iedereen dat dit nieuwe beelden zijn? Ik heb dit filmpje ten tijden van SA ook al gezien?! Sterker nog, volgens mij had ik hem op een aparte disc staan.
[/klaagmodus]
Klopt, het was een extra, maar waar ik om klaag is dat bijvoorbeeld fokgames denkt dat dit filmpje nieuw is.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:17 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik heb San Andreas talloze keren uitgespeeld en dit filmpje nooit gezien... Toch leuk om alsnog te zien.
Volgens de berichten zou hij sinds gisteren al beschikbaar moeten zijn.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:24 schreef Ties02 het volgende:
Is ie al beschikbaar in de store? Heb net even PSN tegoed gehaald
VET!!! EEN NIEUW FILMPJEquote:
Nicequote:Op woensdag 12 december 2012 10:50 schreef kilozout het volgende:
Nieuwe screen uit een PC magazine:
[ afbeelding ]
Ik las op nu.nl dat hij alleen in Amerika in de psn store beschikbaar zou zijn en dat ze nog aan het onderhandelen waren voor in europa. Dus nu is hij ook in NL gewoon beschikbaar?quote:Op woensdag 12 december 2012 17:26 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Volgens de berichten zou hij sinds gisteren al beschikbaar moeten zijn.
Ik heb geen PS3 op m'n kamer in Tilburg dus kan het niet nakijken...quote:Op woensdag 12 december 2012 20:53 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ik las op nu.nl dat hij alleen in Amerika in de psn store beschikbaar zou zijn en dat ze nog aan het onderhandelen waren voor in europa. Dus nu is hij ook in NL gewoon beschikbaar?
Ik ga het zo wel ff checken, heb hem ook op ps2 maar ben benieuwd of de graphics dan ook beter zijn op de ps3.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:54 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik heb geen PS3 op m'n kamer in Tilburg dus kan het niet nakijken...
Heb het al:quote:Op woensdag 12 december 2012 20:55 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ik ga het zo wel ff checken, heb hem ook op ps2 maar ben benieuwd of de graphics dan ook beter zijn op de ps3.
quote:bamn916 hours, 19 minutes ago
When is it gonna be available in Swedens PSN?
R* K5 hours, 28 minutes ago
@bamn91 It'll be there when Sony updates the PlayStation Store this afternoon. We'll be sure to let you know when they do
Het is gewoon de PS2 versie dus het zal er redelijk bagger uitzien.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:16 schreef Ties02 het volgende:
Ben hem nu aan het downloaden, meer dan 4,3GB
Ben benieuwd naar de beeldkwaliteit, ik verwacht niks, ben allang blij dat ik dit weer kan spelen
Jep kloptquote:Op donderdag 13 december 2012 14:03 schreef maxburger het volgende:
[..]
Het is gewoon de PS2 versie dus het zal er redelijk bagger uitzien.
Haha, ik heb precies hetzelfde. Maar in de PS store is ie 15,- euro. Ik dacht, dan kan ik beter wachten tot gta 5 uit is in april en dan die gewoon kopen. Dat is met zoiezo dezelfde mogelijkheden als in SA alleen dan groter en goede beeldkwaliteit.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:01 schreef maxburger het volgende:
Ik zit er zelfs weer aan te denken om San Andreas te downloaden op mijn PS3 ook al heb ik het origineel hier nog liggen inclusief werkende PS2. Maar ik heb geen zin om die aan te sluiten.
Het is te hopen dat ie net zo tof is als SA maar gta4 beloofde dat ook, en die vond ik teleurstellend. VC en SA waren beter. Het was gewoon een veredelde versie van GTA3. Ik koop gta5 direct, maar of ie zo goed is als SA....quote:Op donderdag 13 december 2012 16:18 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Haha, ik heb precies hetzelfde. Maar in de PS store is ie 15,- euro. Ik dacht, dan kan ik beter wachten tot gta 5 uit is in april en dan die gewoon kopen. Dat is met zoiezo dezelfde mogelijkheden als in SA alleen dan groter en goede beeldkwaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |