Je komt er natuurlijk ook voor de ambiance en gezelligheid. Niet enkel voor het eten. In je eentje naar een restaurant om te genieten van het eten vind ik persoonlijk wel raar en mensen die alleen gaan zitten tijdens de pauzes ook.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:03 schreef msacras het volgende:
Er zijn ook mensen die uit eten gaan puur omdat ze willen genieten van het eten. Als je dan met iemand anders gaat zit die persoon heel erg in de weg, want als je praat met iemand kan je niet meer echt genieten van het eten. Ik zie het heel vaak voorbij komen op m'n werk, mensen die gewoon even alleen wat gaan eten of koffie komen drinken.
Een laptop erbij is puur praktisch voor als je nog wat moet doen of als je een toerist bent en met je familie thuis wilt praten en vertellen wat voor heerlijke sushi je aan het eten bent!
Genoeg redenen om alleen uit eten te gaan dus.
Dat kan toch? Er zijn gewoon mensen die oprecht van eten houden en dan graag alleen naar een restaurant gaan. Alleen zitten tijdens pauzes is ook wat raar maar ik vind er niks vreemds aan alleen uit eten gaan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:20 schreef kedge het volgende:
[..]
Je komt er natuurlijk ook voor de ambiance en gezelligheid. Niet enkel voor het eten. In je eentje naar een restaurant om te genieten van het eten vind ik persoonlijk wel raar en mensen die alleen gaan zitten tijdens de pauzes ook.
Dat kan ja, maar het blijft apart. Het alleen uit eten gaan is niet zozeer vreemd, dat doe ik zakelijk ook. In je eentje naar een restaurant gaan omdat je anders niet kunt genieten vind ik apart.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat kan toch? Er zijn gewoon mensen die oprecht van eten houden en dan graag alleen naar een restaurant gaan. Alleen zitten tijdens pauzes is ook wat raar maar ik vind er niks vreemds aan alleen uit eten gaan.
Er zijn gewoon mensen die dat doen hoor, vooral in echt goede restaurants.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:26 schreef kedge het volgende:
[..]
Dat kan ja, maar het blijft apart. Het alleen uit eten gaan is niet zozeer vreemd, dat doe ik zakelijk ook. In je eentje naar een restaurant gaan omdat je anders niet kunt genieten vind ik apart.
Zou jij alleen uit eten gaan puur voor het culinaire in een goed restaurant ?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Er zijn gewoon mensen die dat doen hoor, vooral in echt goede restaurants.
Nee, maar ik ben zelf ook niet iemand die extreem veel waarde aan eten hecht. Ik zou het zelf dus niet doen maar ik ken mensen die dat wel zouden, en het ook doen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:31 schreef kedge het volgende:
[..]
Zou jij alleen uit eten gaan puur voor het culinaire in een goed restaurant ?
trieste personen zijn jullie dan dat jullie hem daar op afrekenen mischien heeft hij wel vrienden maar wilde hij de stress van sociaal zijn ontsnappen en eventjes tot rust komen zonder dat mensen hem lastigvallen gewoon lekker zichzelf verwennen, dagje uit met jezelf, geen gedoe over de rekening, geen ergenissen, gewoon lekker eten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:46 schreef Maloena het volgende:
Ik zit zelf in een selectiegroep van de balletschool, en wij gingen laatst ook met de groep uiteten. Toen zagen wij ook een man daar zitten, die heel de avond alleen zat te eten.Heel erg sneu inderdaad, eet dan gewoon lekker thuis, misschien wil de kat je dan nog vergezellen.
Ik zit wel vaker alleen te eten, onderweg voor het werk, ver van huis, en eten moet je tochquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:46 schreef Maloena het volgende:
Ik zit zelf in een selectiegroep van de balletschool, en wij gingen laatst ook met de groep uiteten. Toen zagen wij ook een man daar zitten, die heel de avond alleen zat te eten.Heel erg sneu inderdaad, eet dan gewoon lekker thuis, misschien wil de kat je dan nog vergezellen.
Precies, meeste hotelkamers wil je alleen maar slapen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:55 schreef Spanky78 het volgende:
Ik ga regelamtig uit eten alleen, als ik voor mijn werk ergens ver van huis ben. Elke avond roomservice is ook niets...
Wat een stel kortzichtige idioten ben je dan zeg.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:46 schreef Maloena het volgende:
Amen, gewoon doen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:17 schreef teknomist het volgende:
Je moest eens weten hoeveel niet alleen uit eten durven te gaan of een cafe of club te bezoeken. Ik vind het van lef getuigen om uit je comfort zone te kruipen en dingen te doen die je leuk vindt zonder dat je daarbij afhankelijk bent van vrienden e.d.
Ik ben laatst voor het eerst alleen naar een concert geweest, mentale overwinningquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:17 schreef teknomist het volgende:
Je moest eens weten hoeveel niet alleen uit eten durven te gaan of een cafe of club te bezoeken. Ik vind het van lef getuigen om uit je comfort zone te kruipen en dingen te doen die je leuk vindt zonder dat je daarbij afhankelijk bent van vrienden e.d.
Ik had gewoon leuke kleren aan hoor, en daarmee bedoel ik geen kleren die ik draag tijdens het dansen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:58 schreef Copycat het volgende:
Hoe sneu ben je om anderen sneu te vinden die in hun eentje een restaurant durven bezoeken.
Met je tutu.
Balletschool, een groepje puberende gilnichten dus, heerlijk voor een orgie, maar niet voor een goed gesprek.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een stel kortzichtige idioten ben je dan zeg.
Nueken? Of ben je te jong?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:03 schreef Maloena het volgende:
[..]
Ik had gewoon leuke kleren aan hoor, en daarmee bedoel ik geen kleren die ik draag tijdens het dansen.
Ladyboy? Geen idee, ik zit mobiel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:09 schreef Copycat het volgende:
Dat vrouwenpoppetje betekent niet nicht, Piet.
Streepje aan de rechterzijkant van posts geeft geslacht aanquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ladyboy? Geen idee, ik zit mobiel.
Ik zit ook mobiel, maar gewone layout. Mobiele layout sucks like a ladyboy.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Ladyboy? Geen idee, ik zit mobiel.
Zie geen streepje.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Streepje aan de rechterzijkant van posts geeft geslacht aan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |