Dat hoop ik ook niet maar ik ben er bang voor helaas.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:30 schreef Vivie het volgende:
Slaap ze, morgen weer nieuwe dag
Hoop dat je niet te lang gaat liggen tobben
Eerlijk berichtje, niks mis mee.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:15 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik heb maar gewoon gezegd dat ik me slecht voel en niet weet of het verstandig is.
Ik twijfel nu nog steeds of ik wel of niet moet gaan.
You go girl! Het zal ongetwijfeld niet altijd makkelijk zijn voor je maar ik heb echt veel respect voor je. Dit zijn denk ik geen tijden om er negatief over te zijn, er staat je iets prachtigs te wachten en of je dit nu met een partner doet of alleen: zwaar is het voor elke ouder.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:07 schreef Moeraskat het volgende:
ach wat is zwaar, heb het net zo zwaar als een andere alleenstaande toekomstige moeder. alleen ik ben niet zo negatief wat dat betreft. Klaag er ook niet over.
Maar dan wil ik als nog wel een relatieik wil ook eigenlijk geen scharrels meer of iets in die richting. serieus of niks.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:47 schreef Vivie het volgende:
Bijna tijd voor een nieuwe editie..deze ging opeens best snel he
dat dusquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
You go girl! Het zal ongetwijfeld niet altijd makkelijk zijn voor je maar ik heb echt veel respect voor je. Dit zijn denk ik geen tijden om er negatief over te zijn, er staat je iets prachtigs te wachten en of je dit nu met een partner doet of alleen: zwaar is het voor elke ouder.
Avond was redelijk, weer film gekeken, Neighbours, slechte film.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:56 schreef Vivie het volgende:
Ok, hoop dat je nog een positieve/leuke avond hebt uiteindelijk
En goed idee voor morgen
Dit doe ik dus het hele jaar doorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:26 schreef Vivie het volgende:
Vies druilweer...ik zit lekker op de bank met fleece dekentje...ja, in de zomer ja
Lekker wat te lezen en browsen
Vandaag geen wilde plannen he Puntje?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:12 schreef Pizzapuntje het volgende:
Slecht idee was het, net zwaar erg moeten overgeven
Lotgenoten!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dit doe ik dus het hele jaar door, verslaafd aan mijn dekentje
Ja. Liefst met een grote reep chocola, enorm glas vanille cola en een TV marathon of zo. Vriend naar de andere bank vervangen. HEERLIJK!!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:57 schreef Vivie het volgende:
[..]
Lotgenoten!!
Blijft een beetje akward, vooral als je met bezoek je fleece aanbied om lekker saampjes op de bank te zitten haha...ik ben een beetje een koukleun en hou van mutsig gezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |