Dat is precies hoe je haar kan omschrijven, bij het nummer Poison (van Alice Cooper) denk ik ook altijd aan haarquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:08 schreef Vivie het volgende:
Ze is een beetje een giftige spin met een nogal verleidelijk web lijkt het
Heb je al gegeten bv?
(Ik klink nu heel moederlijk opeens, gadver lol )
Smakelijk! en jij hebt inderdaad wat te doenquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:11 schreef Vivie het volgende:
Ik ga nu even eten maken en ik heb http://www.bol.com/nl/p/v(...)ve/1001004005576773/ gekocht dus in principe hoef ik me niet te vervelen
Wel verleidelijk om weer zoetsappige liefdesnummers en weer veel berichtjes terug te gaan zitten lezen...zucht...ik weet hoe ik ben
Haha same here !quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:12 schreef Vivie het volgende:
Tja herkenbaar gedrag heAl eet ik s avond wel redelijk...het is meer dat ik nu vaak een pak koekjes er doorheen werk en fruit laat liggen bv
Haha sorryquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:17 schreef Vivie het volgende:
Ik heb mexicaanse bonensoep op staan...
...en nu lees ik dit. Foei!
Eerst woonde we 5 minuutjes fietsen van elkaar af.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:18 schreef Vivie het volgende:
Wonen jullie dichtbij elkaar,zelfde stad?
Thanksquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:58 schreef Vivie het volgende:
Muisraket( Geweldig nick, epic)
Ja dat zie je ook vaak dat jongens hoe langer ze single zijn en niet zo handig met meiden (daten) zijn dat dan de vragen komen
Met meiden is het dan vaak: Ja, ze is gewoon onafhankelijk en heeft andere prioriteiten
Tjaaa
PS: Wat voor jongen heb je aan de haak geslagen dan?
Snap dat je baalt Pizza, maar het is wel echt beter zo.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:30 schreef Pizzapuntje het volgende:
Mevrouw heeft gereageerd, ze is nu niet thuis en ze wil eigenlijk ook niet te laat naar bed..
Dus ik blijf lekker chagrijnig thuis zitten
2 jaar, mooi...op naar de 10 dan hequote:Op maandag 25 augustus 2014 18:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Thanks
Meestal wel, alhoewel mijn moeder ook iets zei in de trant van 'eindelijk' toen ik een relatie kreeg.
Een hele leuke natuurlijk, maar wel al een tijd geleden, want we hebben nu bijna 2 jaar een relatie.
Je was vorige week ook nog met je andere ex bezig in je hoofd, ik persoonlijk denk niet dat je blijft hangen aan 'de laatste' maar aan de afwijzing. Hoe dan ook, een goeie psych laat je zelf tot dergelijke inzichten komen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:51 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nog op haar val, de psychologe zei dat het kwam omdat ze m'n laatste was, dat ik daarom aan haar blijf hangen.
Ik weet ook waar ik mee bezig ben, maar het lukt me niet om NEE te zeggen of dingen niet te doen. Als ze dadelijk appt; ja is goed. Dan spring ik op m'n scooter, rij ik naar de coffeeshop om joint te halen en betaal ik die
Waarom delete je haar nummer niet gewoon uit zelfbescherming?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:30 schreef Pizzapuntje het volgende:
Mevrouw heeft gereageerd, ze is nu niet thuis en ze wil eigenlijk ook niet te laat naar bed..
Dus ik blijf lekker chagrijnig thuis zitten
Haha ja, ik moest ook even kijken of de een niet van avatar had gewisseld maar blijkbaar niet! :pquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:50 schreef Seven. het volgende:
Moeraskat en muisraket, jullie nicknames zijn echt verwarrend. Gelukkig zijn jullie UI's verschillend.
Oh daar heb ik geen last van..quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:50 schreef Seven. het volgende:
Moeraskat en muisraket, jullie nicknames zijn echt verwarrend. Gelukkig zijn jullie UI's verschillend.
Ik ook niet.quote:
Op naar de 80.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:43 schreef Vivie het volgende:
[..]
2 jaar, mooi...op naar de 10 dan he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |